جزئیات

همیشه به جزئیات دقت کنید چون ممکنه با زوم بیش از حد روی کلیات، جزئیات بی نظیری رو از دست بدید

مثلا نسل ما علاوه بر خوره ی کتاب خوره‌ی فیلم هری پاتر هم بودیم. همه درگیر بازیگرای اصلی فیلم بودن انقدر زوم بودن روی هری و رون و هرماینی و یه چندتا بازیگر دیگه که از هنرمندی و پرفکت بودن بقیه‌ی بازیگرا غافل موندن. 

چند روز پیش داشتم اینستاگرام رو چک می‌کردم اتفاقی یه پست درباره بازیگر نقش ویکتور کرام دیدم. همین طور که از هندسام بودنش انگشت حیرت به دهان گرفته بودم با خودم گفتم غفلت کارگردان‌ها از جزئیات باعث شد این جذابیت اون طور که باید به درخشش نرسه 🥲 

استانیسلاو یانوسکی هرجا هستی بدون من شدید طرفدارتم داداش ❤️😂

عجب مثالی هم زدی :))

چند وقت پیش یه فولدر قدیمی پیدا کرده بودم که توش عکس بازیگرای هری پاتر (بیشتر هم همون سه نفر اصلی) رو نگه می‌داشتم! یعنی یه زمانی تفریحم این بود با اینترنت دایل آپ عکسای جدید اینا رو سیو کنم :))

یه دورانی خیلی داغون هری پاتر بودیم عاخه 😂

خیلی حجیمه دیگه:))

حیف شد.

یادش بخیر. هیچ وقت نتونستم توی اون دوران کامل و درست ببینمش

اگه یانوسکی رو می‌گی الان بهتر شده از لحاظ حجم ؛ گویا یه مدت خیلی داغون بوده الان تنظیم شده 😂😂😂

یه زمانی من جوری بودم که می تونستم از اول کتاب اول شروع کنم، اسم شخصیت ها رو به ترتیب حضور اسم ببرم تا آخرای کتاب سه، بعد از خوندن کتاب پنج، انجمن عزادارن سیریوس تشکیل دادیم توی مدرسه🤦فنی بودم برا خودم، اونم اصیل، از نوع کتابی، نه فیلمی😁

کراش اول و آخر من هم توی کتاب سیریوس بود، خداییش عزیزترین و باحال ترین و مظلوم ترین شخصیت کتاب بود 

 

 

عاخ عاخ گفتییییی🥲 منم ترجیح می‌دادم فن کتابی باشم. کتاب همییییشه یه چیز دیگه‌ست. 
در واقع همه شخصیتا برای من خیلی دوست داشتنی بودن 
ولی از لحاظ مظلومیت اسنیپ برای من یه چیز دیگه بود 😭

و همینطور اون پسره سدریک دیگوری :))

سدریک که بعدش حسابی درخشید. چندتا فیلم حسابی بازی کرد که حتی شهرتش به اندازه هری پاتر بود. منظورم اون بازیگرایی بود که اون طور که باید دیده نشدن. 
جمعه ۲۵ آذر ۰۱ , ۱۱:۲۳ دختری که خواب موند☺️

واااای دختر... چقدر قشنگ به تصویر کشیدی این صبح دل انگیز رو. عاشقتم😍😍😍😍😍 اونی هم که خوشحالت کرده وظیفه اش بود😁 انقدر تعریف نکن پررو نشه🤣

جون بابا  😂😂
عاشقتم من 😍❤️ 
ببین من یکم روش حساسم بهش اینجوری نگو 😁❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan