شل مغز

اگر خنگ بودن آدم بود قطعا من بود

یعنی بعضی وقتا یه سوتی‌هایی می‌دم یه گند کاریایی می‌کنم که اگر گوهم بخورم فایده نداره جمع نمی‌شه دیگه...

خدایا منو بکش لطفا 

😭😭😭 

یعنی خاک هفت عالم توی سرم ...

خب چشم کورت رو باز کن نفهم 🤦🏻‍♀️

😭😭😭

چی شده قشنگم؟ چرا به خودت بد و بیراه میگی؟

ریدم اومدم به خریدار کمد پیام بدم به یکی پیام دادم که نباید 😩😭 
یعنی احتمال انجام چنین کار شتی یک در یک میلیونه که اون یه نفر باید من باشم😩

اخ آخ کاملا درکت می کنم 

می خوای زمین دهن باز کنه و ببلعه تو رو 

مخصوصا از قبل یه سری اتفاقات افتاده باشه که هیچ جوره نباید به اون پیام بدی

دقیییییییییییییییییقااااااااا
از اینجا تا آسمون هفتم حق بود حرفت😩

;)

فدا سرت، مگه چی شده، نامه عاشقانه که

نبوده...

والا اشتباهی به یه نفر پیام دادم که احتمالا معنی حرکتم از نامه عاشقانه کمتر نبوده 😭😭😭
بهش که فکر می‌کنم دلم می‌خواد سیانور بخورم😩

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan