من علیک السلام می‌خواهم...

والله که این شبها وقت هیچ چیز نیست جز فکر کردن به مظلومیت تو...استخوان در گلوی تو...چاه شب‌های مظلومیت تو...زخم پهلوی زهرای تو... و شکافی که روی دیوار یگانه خانه‌ی عالم قرن‌ها پر از سیمان شد اما مردانه پای نقش مظلومیت اسم اعظمت ایستاد... من چگونه در مقابل سجاده‌ی خونین تو بایستم و دنیا را بخواهم؟


سلام
درود بر شما
التماس دعا
سلام و درود متقابل
محتاجیم به دعا 😊
اون گوشه‌ها من رو هم دعا کن :)
روی جفت چشمام حوا بانو ... گرچه روسیاهم و خودم به شدت محتاج دعام 
ولی چشم دعا می‌کنم به حق صاحب این شبهای عزیز خدا دل نازنین‌ت رو به خبرای خوب روشن کنه 😍😘
یادت نره تو این شبها برا منم دعا کنی، که خیلی محتاجم به دعا..
ای جانم نور دیده😍😍😍
چشم حتما...الهی به حق مولای شهید این شبها حاجت روا باشی
سلام،بله همینطوره:)
کاش خودش دستمونو بگیره از ته این چاه بکشه بیرون
سلام به روی ماهت
الهی آمین...من که خیلی چشم به راهشم
فدای خاتون ^_^
قربانت عزیزم جانت سلامت❤
ما هم دعا میخواهیم. با تشکر.
چشم حتما و تشکر متقابل 😊
سه رک خاتون عزیز این شب ها منم دعا کن که بسیار بسیار محتاج دعام:)
عزیز دلی دختر جان... به روی چشم 
ان شاالله حاجت روا باشی...😊
برای من دعا کن serek
چشم عزیزم ان‌شاالله حاجت روا باشی...
مریم حس این مستجاب‌الدعوه‌ها که همه میان رد می‌شن یه دستی به عباشون می‌کشن بهم دست داده...😂😂😂😂😂
آقا من خودم به شدت محتاج دعامااااااا😁😁😁
چه جالب
املای مستجاب الدعوه اینجوریه پس
مرسی
:)))
منو الان بنده ی خودت کردی
 آره تا جایی که یادمه این جوریه
ای بابا شما سروری مریم خانم 😍😘
التماس دعا 
محتاجیم به دعا عزیزم😊
کلیپ رو دوست داشتم، عالی بود
التماس شدید دارم
واقعا کلیپ قشنگیه...
محتاجیم به دعا..ان‌شاالله حاجت روا باشید
واقعا التماس دعا

یاعلی
محتاجیم به دعا عزیزم 
در پناه علی باشی 😊
یه موقع منو وسط همه فراموش نکنى لطفا.ممنون:(
عزیزم😍😍😍 
چشم خاتون...حاجت روا باشی ان‌شاالله 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan