رونما

چلغوزه

به درخواست دوست‌داران و علاقه‌مندان و مشتاقان دیدار آن بزرگوار بدین وسیله از حضرت اشرف رونمایی می‌گردد.

ladies & gentelmen _ خانمها آقایان ... این شما و این چلغوزه 😁

چقدرم زشته چلغوز :| شبیه هسته خرماس.
عه؟ زشته؟
به نظرم شکلش خیلی خاصه
ولی مزه‌ش خوبه😊
سلام

چ جوری مصرف می کنن؟!؟!
سلام پست قبلی گفتم راجع بهش...یه جور تخمه‌ست دیگه...تخمه رو چه جوری مصرف می‌کنن؟ 😁
زشته دگه.
:|
بادام هندی بهتره کلاً :|
هر چیزی سیاه بود آیا زشت عست؟ گل شبدر چه کم از لاله‌ی قرمز دارد؟
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر صورت زیبا بیار...
و الخ از این سخنان حکیمانه...
جالبه
باید مزه‌اش را چشید!!!
خیلی جالبه...توصیه میکنم امتحان کنید
اوف نصف شدن که!
بعله دیگه خب خوشمزه بود بعد از افطارم بود تعدادم زیاد بود نفری سه چهار عدد هم که جهت تست برداشتن یهو دیدیم انقدر شده 😐
البته رفیق بد و زغال خوبم تاثیر داشت 😁
این ک همش مغزه! 
یعنی پوست هم داره؟!؟! 
نه این که در عکس مشاهده می‌نمویید پوستشه ... مغزش کرم رنگه 
عجیب است
علم چقدر پیشرفت کرده! 
جل‌الخالق😂😁
فک نکنم بخام امتحانش کنم
چرااااا؟ خیلی خوبه امتحانش کن نظرت عوض می‌شه... 😊
همون دانه‌ی کاجه دیگه فقط بو دادنش...
خیلی کم دارد :|| 
😐😐
دونه کاجه؟!؟!؟ 0_o
دونه کاج کجاش اینقدریه!؟!؟؟!؟! 

واقین علم چیشرفت کرده ها!
سرچ کردم یه مطلب بود که نوشته بود اینا یک نوع دونه‌ی مخروط کاج هستن...
شما هم مثل من انگار از پشت کوه اومدیدااااا ....
 وقتی اون بنده خدا بسته‌شو داد دستم کلی ندید بدید بازی درآوردم😂😂😂
اگر پیدا کردم چرا که نه:)
مرسییییییی
عزیزمی میخوای بگم این دوستم برای تو‌ هم بخره؟ ❤
خب از خواص درمانی و اینجور چیزاش هم لاقل بنویس 
خودمم هنوز راجع به خواص درمانیش نمی‌دونم صالحه جان...
 این عزیزی هم که برام چلغوز خریده به خاطر این بود که فهمید کم‌خونی دارم گفت برای کم خونی خوبه 😊
حالا یه سرچ بکنید فکر کنم مطلب راجع به خواصش باشه😊
اون بخش خوردنیش رو هم میذاشتین
مغزشو؟ خداییش دیگه وبلاگ ظرفیت نداره این همه پست راجع به چلغوز بذارم...
ولی همین هیبت و اندازه و شکل رو تصور کنید با رنگ کرم...در واقع پوستش نازکه و مغزش بزرگه...
یاد تمر هندی افتادیم دم افطاری :)

از تمر هندی که خوشمزه تر نیست هست؟!
واااای خوب شد کامنت‌تونو بعد افطار دیدم وگرنه ضعف می‌کردم...
آره یکم شبیه تمر هندیه...ولی خب مزه‌شون از زمین تا آسمون فرق داره اون ترشه این شیرینه...
ولی مزه‌ش برخلاف ظاهرش خوبه😋
عه توم چلغوز خوردی؟ من که خیلی خوشم اومد از مزه‌ش😊
فداااات شم که!نه مهربون*-*
 مهربونه مهربوناااااا*-*
بلغهبمۀب]لذملبهخکثلا
خدا نکنه عزیز دلم 😍😊
مهربونی از خودته😘
قیافش مجلسی نیست
نه واقعا مجلسی نیست ولی لازم نیست همه چیز مجلسی باشه 😁
نچ نچ ینی شماها تا به حال چلغوز ندیدید
عجیبه عجیبه 😮😮😮
نه والا ندیده بودم ...
خیلیا ندیدن😂
چشمتون روشن 
ولی بازم میگم عجیبه عجیبه 😮
(شوخی)
نوش جان 
من مزه اش رو دوست ندارم 
😂😂😂😂😂
جدا؟ چرا؟ خوشمزه‌ست که؟! شایدم من چون اولین باره امتحانش کردم خیلی خوشم اومد...

😉😉😉
از مزه اش خوشم نمیاد 
اکشال نداره😁😁😁😁
نه... خواستم خودت بنویسی! :)
اونم نه برای خودم فقط. برای بقیه 
حالا باز سرچ میکنم از اون دوستمم می‌پرسم شاید یه پست گذاشتم ولی قول نمی‌دم چون احتمالا همه دادشون درمیاد که انقدر از یه چلغوز ناقابل پست بذارم😁😁😁
وااااااای :(( من متنفرم ازش :/ چطوری دوستش دارین اصلا؟ :(((
چلغوز خوردی؟مزه‌ش خوب نیست؟
آری آری یه زمانی زیاد میخوردم😊
کلا چلغوز این پیام مهم رو ابلاغ میکنه که هیچوقت نباید از رو ظاهر چیزی درباره‌ش قضاوت کرد😆
دقیییقا😂😂😂...منم اوا که دیدمش گفتم واااا این چیه دیگه؟!
ولی وقتی اولین دونه‌شو شکستم و مزه‌ش رفت زیر زبونم خیلی خوشم اومد 
از اسمش خنده ام میگیره😂😂
باحاله 😂😂😂
خوشمزه است؟!!!!
من طعم‌شو دوست داشتم ...سلیقه‌ایه...

چه ظاهر بدی داره!!!
بنده‌ی خدا خیلیم زشت نیستا؟!
خیلی وقت پیشا میخوردم واسه همین حتی مزش خیلی یادم نیست
اما فکر کنم یه مغز چرب و مزشم یه چیز تو مایه بادوم زمینى و تخمه هندونه و این چیزا بود.یا نه؟:|
دقیقا همینه ...میگم یه مزه‌ی آشنایی می‌ده نگو مزه تخمه هندونه‌ست 
😁😊
فکر کردم کِرمه:||
یه ساعت با تعجب نگاش کردم،بعدش دیدم نوشتی چلغوره.
😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
نه کرم نیست عاخه این همه کرم من برای چی باید بریزم تو کیسه نگه دادم؟  😁
چقدر زشته :|
آخی دلت میاد 😊😊😍 
عوضش خوشمزه‌ست و کلی خاصیت داره 
حالا طعمش خوبه؟😉
آره من خیلی دوست داشتم...حتما امتحانش کن 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan