الهی بگم چی بشی!...

بی آر‌ تی شلوووووغ بود یه خانم خیلی پیر عصا زنان به زحمت سوار شد بلند شدم صندلی‌مو بهش دادم.انقدر بنده خدا لِه و لَوَرده بود نمی‌تونست از جلوی در تا صندلی خودشو برسونه. می‌ترسید میله رو رها کنه بیفته.از طرفی هم ایستاده اصلا تعادل نداشت. دو سه نفری راضیش کردیم دستشو از میله جدا کنه و آوردیم نشوندیمش...

همچین که روی صندلی وا رفت.چهره‌شو از درد توی هم کشید، یه لبخند مهربون مامان‌بزرگی تحویلم داد و گفت ایشالااااا پیر نشی😐😂😂😂😂

خلاصه هنوز نمی‌دونم نفرینم کرد؟دعام کرد؟تشکر کرد؟ فحش داد؟یا چی؟...😁😁

دعا کرده 
الهی پیر شی 😁😁
والا خودم هنوز توی هضم دعا بودن یا نفرین بودن عبارت الهی پیر بشی گیر کردم...دیگه این مقوله‌ی پیر نشی رو کجای دلم بذارم؟😂😂😂
معلومه دیگه! دعا کرده :)))) یعنی صد و بیست سالی که ایشالا زندگی میکنی جووووون بمونی :)))
اینم نگاهیه😁😁😁
جدای از شوخی فکر کنم منظورش همون پیری به معنای منفیش بود...
:)))) وای عالی بود تهش
دم شما گرم
سلام
😂😂😂 انتظار داشتید از این پستای اجتماعی و نیکوکاری باشه نه؟😂😂
وبلاگتون عالیه من الان مدتی هست که هر روز سر میزنم
سلام ممنون از حضورتون ...نمی‌دونم چرا وبلاگم الکی نظر شما رو توی هرزنامه انداخته بود..الان دیدمش...ممنون از نظر و لطف‌تون
سلام

ان شاالله عاقبت بخیر بشید 
سلام
ممنون از این دعای خوب‌تون😊 
همچنین ان‌شاالله شما هم عاقبت تون به خیر باشه
از خداوند مهربان خواسته که اِلف بشید! 
وااااای عالی بود تحلیل‌تون😂😂😂😂😂 
میخواست یه چیز جدید بگه !:))


منم همیشه با این که بهم میگفتن پیر شی جوون مشکل داشتم !
نمی فهمیدمش :|
من بچه بودم بهم می‌گفتن پیر بشی بهم برمی‌خورد می‌گفتم چرا باید دعا کنید عصایی و مریض بشم؟ یه بار مادربزرگم گفت منظورشون اینه که عمرت کوتاه نباشه نه‌ اینکه مریض بشی...ولی خودم ترجیحم به همون ترک کردن صحنه و خداحافظی در اوجه  شاید باورتون نشه ولی یکی از پای ثابت دعاهام اینه که خدایا بعد از شصت سالگی رو نبینم🤔
سلام :)
چه دعای قشنگی کرده ...

عمرت دراز باشه و پیر نشی .
سلام
دوستمم بین ریسه رفتن از خنده همین تفسیر رو می‌گفت بهم😂
از نظر من که هرجور نگاه کنی دعا کرده! من کلا بیشتر از چهل‌سال زندگی رو قبول ندارم :/ 
تو دیگه خشتک عمر مفید رو خعلی کشیدی پایین😂😂😂
راستی من اعلام شرکت در چالش کردم یا یادم رفت؟
=))))والا چی بگم چند خط اول پست رو خوندم گفتم این پیری چقد بده و عجب دختر خوبی و کلی دپ شدم به حال حاج خانم. بعد خط آخرو خوندم ترکیدم:))))
+با آنشرلی موافقم. عمر مفید عادمیزاد چهله
خوبی یه متن به غیر قابل پیش ببنی بودنشه😂
+به من باشه که می‌گم همین الان همه جمع کنیم بریم خونه آخرت راحت بشیم😊
والا به خدا '_' تازه تخفیف دادم نگفتم سی‌سالگی :دی 
واااااای میخواستی شرکت کنی؟؟؟ خا چرا نگفتی؟؟؟ -___- ای بابا -_- 
عه؟ در لیست شرکت کنندگان جای نگرفتم؟🙁🙁🙁 یادم رفت 
منظورش از کار افتاده شدن و محتاج بقیه شدن بود
به نظر من آدم بمیره بهتره تا محتاج کسی شه حتی محتاج همسری که عاشقشه یا بچه‌هاش
باهات موافقم
و معتقدم که آدم اتفاقا نباید محتاج بچه و همسرش بشه محتاج دیگران بودن انقدر سخت نیست که محتاج اینا باشی
کلا محتاج بودن بده
من الان با پدیده حیرت‌انگیزی رو به رو هستم که دوست دارم بکشمش... پدیده‌ای که سر هر چیزی مادرشو نفرین میکنه... نه میره نه میمیره خودشم راحت شیم 
خدا هیچ کسی رو محتاج نکنه...
چندتا نفس عمییییق بکش نگرانتم انقدر حرص می‌خوری
ای بابا سه‌رک حیف شد که :((((((
اکشال نداره ناراحت نشو قسمت نبوده عزیز
به‌جاش تو رای‌گیری‌هاش شرکت کن :)
چشم😊
دست خودم نیست
می‌فهمم ... کاملا درک می‌کنم
چوگویک راست میگه محتاج بودن ضعیف بودن بده خیلی
عاره تا مغز استخوان باهاش موافقم
مهم نیته!
بله دقیقا!
دعا بوده :)
اوهوم😊
آخعععیییی  .. ان شاالله پیر بشی ولی سالم پیر بشی اون جوری له و لورده خوب نیست .. 

:))
من با رفتن و موندن هردو موافقم تا خدا چه بخواهد😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan