پس از تماشای شاهزاده‌ی دورگه

حالا که دارم دوباره بازخوانی می‌کنم می بینم کشته شدن دامبلدور غم انگیزترین اتفاقی بود که می تونست توی داستان گنجونده بشه...

هربار وقتی باهاش مواجه می‌شم حس سکته ی قلبی بهم دست می‌ده، با اینکه از قبل می دونم قراره چی بشه :( فیلم و کتاب هیچ فرقی نداره توی هردو دلتنگ ترین لحظه همین لحظه ست، حتی بیشتر از لحظات جنگ آخر و کشته شدن همه ی کسانی که شخصیت دوست داشتنی بودن، حتی هری...

از جی کی بدم میاد :( 

دماغش را بالا کشیده پتو را روی صورت خیسَش می‌کشد...

سلام حالا که بحث کتابو فیلمه یه سوال بپرسم . کتاب منم ملاله رو خوندین ؟؟
سلام 
نه نخوندم ولی راجع بهش شنیدم اگر اشتباه نکنم راجع به یه دختر پاکستانیه که از دست طالبان فرار کرده درسته؟ 
غم انگیزترین واقعه مرگ سیریوس بود. ناگهانی، مجهول و پر از غم. سیریوس مظلوم ترین شخصیت کل کتاب بود( سعی می کنه اشک توی چشماش جمع نشه)
من سیریوس رو خیلی دوست داشتم ولی اگر مرگ دامبلدور نبود باهات موافق بودم :(
ولی خدایی خیلی مرگ سیریوس مجهول و اعصاب داغون کن بود ...
من باید حتما این لعنتی رو بخونم:(((((((
حتما حتما اول رمان لعنتی‌شو بخون بعد فیلم لعنتی‌شو ببین ...قبل از این که کل داستان یا جاهای حساس‌ش برات لو بره و نمک‌شو از دست بده ^__^
این رمانه یا کتاب؟
مجموعه ششم از سری رمان های هری پاتر 
هیچ وقت هری پاتر رو دوست نداشتم :(
عاخ عاخ تو از اون دسته افرادی هستی که گفتم سلیقه شون هری رو برنمی‌تابه ^__^
احتمالا اول فیلمشو دیدی...اگر اول کتابو می خوندی شاید نظرت عوض می‌شد...
عاغا من با دینام موافقم
مرگ سیریوس خیلییی غم انگیز بود
یه جور بدی بود
من توقع داشتم جای محسن چاووشی میگفتی هری پاتر
:|
سیریوس زود اومد زود رفت واقعا غم انگیز رفت اما تاثیری که دامبلدور به عنوان حامی هری داشت سیریوس نداشت دامبلدور وزنه ی سنگینی بود توی داستان مرگش شوکه کننده بود، البته این نظر منه... راستش تمام شخصیتای داستان انقدر خوب طراحی شدن که همه به یک اندازه دوست داشتنی هستن مثلا از شخصیتای فرعی من کشته مرده ی فرد و جرج بودم *___*
:| آخه فکر کردم منظور از سلبریتی اشخاص حقیقی باشه نه شخصیت داستانی به علاوه که از دنیل رادکلیف(بازیگر نقش هری) اصلا خوشم نمیاد 
ذهن حقوقی داری
خود کارکتر هری نه رادکلیف
:)))
میدونی اینکه سیریوس یه مرگ خوار بود ولی اینقد خوب بود جذابش کرده بود و برای همین وفاداریش به دامبلدور اینقد ناراحت شدم از مرگ
در هر صورت خدا هردوتاشونو رحمت کنه
آره ذهنم لامصب بدجوری حقوقی شده...
سیریوس بلک پدر خوانده ی هری بود مرگ خوار نبوداااا... اون سِوِروس اسنیپ بود که مرگ‌خوار بود و به دامبلدور وفادار موند...آره واقعا بعد از دامبلدور اسنیپ بزرگترین ضربه بود به من جیگرم کباب شد براش وقتی انقدر مظلومانه ولدمورت کشتش :(
خخخخ خدا بیامرزه ^_^
اهااااااااااااا
خب پس
من منظورم همون سوروس  بود
من واسه اون خیلی ناراحت شدم
:|

منم :(
مظلومیتش فراتر از حد انتظار بود...
در واقع توی نقدهایی که خوندم اسنیپ یکی از نقطه های مبهم داستان محسوب می‌شد که به وسیله ی اون سعی شده چند تا نکته به مخاطب القا بشه واضح ترینش عدم قضاوت سریع آدماییه که ازشون خوش‌مون نمیاد و پنهانی ترینش که فقط یکی از منتقدها اشاره کرده بود تطهیر چهره های منفی در نبردهای آخرالزمان هست 
چه جالب
منم جدیدا به خوندن نقدهای فیلما علاقه مند شدم
انشااله روحش با دامبلدور محشور شه
:))
خوبه آدم بدونه چی دیده و چی خونده 
ان شاالله :))))
Υou actually make it appеar so easy along with your presentation but I find this topiс to Ƅe really
something which I feel I would bʏ no means understand.
It kind ᧐f feels toо complicateԁ and extremely vast
for me. I am taking a lօok forward for youг subsequent publish, I'll try
to get the cⅼing of it!
Mayby it's because of the difference of our languages...but any way  l am glad for your attention
What үoս posted made a bᥙnch of sense. But, what about this?

suppose you wrote a catchier titlе? I mean, I don't ԝant to tell you һow to run your bloɡ, however suppose you added somethіng that makes pеople
want more? I mean پس از تماشای شاهزاده‌ی دورگه :
: خط خطی های یک sereқ is kinda vаnilla.
You might peek at Yahoo's front page and see hοw they create news
titles to get vieᴡers to open the ⅼinks. You might add a videօ or a related pic or two to
grab people interested about everything've got to say.
In my opinion, it would make your blog a lіttle bit more interesting.
Thank you for your advices, 
But here’s a personal blog not a business or didactic blog 
Tһanks for finally writіng about >پس از تماشای شاهزاده‌ی دورگه
:: خط خطی های یک serek
Ι believe everything posted made a ton of sense.
However, consіder this, whɑt if yоu added a little informɑtion? I am not suggesting your content isn't solid, hօwever sᥙppose you added sоmething tһat grabbed a
рerson's attentіon? I mean پس از تماشای شاهزاده‌ی دورگه :: خط
خطی های یک serek is a little vаnilla.
You ought to glance at Yaһoo's home page and
sеe hоw they create post headlines to get peopⅼе to click.

You might try adding a video or a гelated pic or two to grɑb readers excited aЬout what you've got to say.
Just my opinion, it could make your blog a little bit more interesting.
Ok I think about it 👌🏻

به نظر من مرگ سیریوس غم انگیز ترین مرگ بود

هرچند مرگ های زیادی هم وجود دارند مثل مرگ فرد ، سوروس ، ریموس ، تانکس ، لاوندر ، دابی و خیلیای دیگه ...

اما اینو درنظر بگیریم که هری هیشکیو نداشت ، و بعد دوازده سال یدونه پدرخونده پیدا کرده بود که اونم جلو چشماش از دست رفت :(

دامبلدور پیر شده بود و میمرد ، اما مرگ سیریوس خیلی ناگهانی و شوکه کننده بود.

مرگ سیریوس خیلی دردناک بود 
اما دامبلدور نقطه اتکاء کل داستان بود بیشتر از هر پدری از هری حمایت و مراقبت کرده بود 🥺
چون پیر بود دلیل نمی‌شه مرگش دردناک نباشه😩😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan