تلگرام را خدا آزاد کرد...

نصفه شبی خواهری پی ام داده شنوندگان عزیز دقت فرمایید...شنوندگان عزیز دقت فرمایید ، تلگرام، خونین گرام آزاد شد ... فیلترشکن ها و سایفون ها و وی پی ان ها رو بریزید تو جوغ آب بره ... جیغ دست هوراااا...

منم پی ام دادم بهش بازگشت این عزیز گرام به آغوش معتادان گرام را به شما بیکار گرام تبریک می گوییم ...از طرف جمعی از طرفداران تلگرام :/ 

البته ذکر یک نکته خالی از لطف به نظر نمی رسه اونم اینکه طولانی ترین فیلترینگ مقطعی_سیاسی چند دهه ی اخیر توسط دولتی انجام شد که بیشتر از همه ی دولتها سنگ آزادی بیان و عدم فیلترینگ شبکه های مجازی رو به سینه می زد :/ 

سال هشتاد و هشت که اوووووج درگیری های سیاسی بود بیشتر از دو سه روز فیلتر نشد شبکه های مجازی :/ 

کاش بیشتر از حرف زدن عمل کردن بلد بودید!:|

مبارک معتاداش باشه :| واسه من باید بیان بَیان رو فیلتر کنن :))

+ من کلا هیچ‌وری‌ام. ولی سال هشتاد و هشت به اییییین گستردگی و ذی‌نفوذی نشده بود تلگرام! الان تلگرام اساسا می‌تونه نقش رهبری‌کننده و جودهنده رو بازی کنه، نه فقط اطلاع‌رسانی در مورد تظاهرات و فلان و بهمان.
واقعا مبارک معتاداش باشه...
چی بگم والا ...
قربون شکلت نقد دولت نیازی به این وری اون وری بودن نداره گمانم؛ البته بعضی کانالا مثل آمد نیوز که واقعا شوووور مسخره بازی رو درآوردن اما این تاثیرم اگر برای تلگرام قائل بشیم دیگه تا این همه مدت بعد از فروکش کردن جو، فیلترینگ رو کش دادن مسخره ست...تازه داشتن یه سره ش می کردن کلی مناظره و اینا گذاشتن که حالا که تا اینج اومدیم بذار یهو تلگرامو کلا فیلتر کنیم که هر کاری دیدن ضرر فیلترش بیشتر از عدم فیلتره بیخیال شدن...حرف اصلی من سر اینه که چرا وقتی قرار نیست کاری توی عمل واقعی یه دولتی باشه با استفاده از شعار اون کار مردم رو فریب می ده و رای انتخاباتی جمع می کنه .
.. 
سلام

و برنده این ماجرا کسی نیس جز دکتر پرزیدنت! -____________-

بگذریم از اینکه باز بحث برجام و تحریم اومد!
اصلا موهون نی!
مهم آزاد شدن تلگرام بود ک شد! *_^
دکتر که خوب بلده از چه راهی بازی رو برد_برد بنموید...
ولی به نظرم شادی رفع فیلتر رو بچسبیم که بحث سیاسی نون و آب نمیشه :)
نکته اینجاس ک
هیچ کار این دولت بی حساب نی!

ببینین من کی گفتم!

بعدترش اینکه 
مصرف مردم از تلگرام داشت ب حالت قبل از شیلترینگ بر می گشت!
لذا شیلترش دیگه اثر خاصی نداشت! -____________-
دقییییقا... من همیشه میگم صبر کنید ببینید بعدها صدای اینکه کارای این دولت از کجا خط می گرفته درمیاد...
اصلا انگار فیلتر نبود مورد دیدم روحانی با عبا و قبا و عمامه سایفون ش رو فعال کرده بود منتظر اتصال بود خخخخ
سلام.. عالیییی بود .. در صنایع کار می شود.  https://akhbarsanaye.com
سلام ...ممنون :)
عنوان عالی     اینا میخواستن کلا  فیلتر بمونه  نتونستن کلی از کاراشون به  مشکل بر میخورد
ممنون :) 
عاخه شوخی نیست که می دونید چقدرررر از این خرده مشاغل و کسب و کارهای خونگی از راه تبلیغات و امکانات دیگه ی این فضا نون می خورن؟واقعا مردم فلج میشن بدون تلگرام...حالابه نظر من اینستا همش سرکاریه ولی تلگرام واقعا مفیده ...البته صرف نظر از کانالای نخاله ای مثل آمد نیوز و مملکته و...
مبارکه :)))
 تبریک...تبریک به تو تبریک به ما تبریک به همممه ^__^
من که خیلی از فیلتر بودنش خوشحال بودم. 
و الان دیگه برام مهم نیست :|

ولی درمورد دولت حرف خوبی زدی. فقط حرف حرف حرف. فقط لب و دهن!!!
نه من واقعا کارام مختل شده بود تلگرام برای دانشجوها خعلی حیاتیه مخصوصا در نقل و انتقال جزوه...
اره اگه درس نمیشد  یه داستان دیگه در میومد
آره واقعا... فیلتر هر شبکه ی اجتماعی دیگه ای بود شاید می شد یه کاریش کرد ولی تلگرام حسابی با جزییات شغلی و درآمدزایی مردم پیوند خورده نمی شه حذفش کرد...گرچه سرور های تلگرام خیلی خیانت کردن و اطلاعات محرمانه ی کشور ما رو فروختن اما خب وجودش حیاتیه واسه مردم ...اگر بشه جایگزین بهتری براش پیدا کرد که این خدماتو داشته باشه و آسیب هاش رو هم نداشته باشه خیلی خوب میشه...که الان بعید به نظر می رسه 
توییتر، فیس بوک، یوتیوب،دلیشز و خیلی از شبکه های اجتماعی دیگه سال 88 فیلتر شدند و دیگه از فیلتر در نیامدن!
من طرفدار اون دولت نیستم اما حداقل اون دولت ادعای فضای آزاد مجازی و آزادی بیان مطلق و زنده باد مخالف من نداشت مردم تکلیف شونو با مواضع و عملکرد دولت می دونستن...قابل پیش بینی بود براشون که رویه ی دولت چیه :/ من با شعار حقوق شهروندی که پشتش حقوق ضد شهروندی قایم شده باشه و به طور واضح تر بگم تزویر و دورویی مشکل دارم وگرنه وام دار هیچ رییس جمهوری نیستم که ازش حمایت کنم و پدر کشتگی شخصی با هیچ رییس جمهوری ندارم که چشم بسته از روی جو سیاسی بهش دری وری بگم 
بحث من کل سیستم موجوده
مهم اینه هر دولتی که روی کار می آد توی بیشتر موارد شکل دولت قبله .
مشکل ما الان دیگه دولت ها نیستن
کل سیستمه
چرا اصلا فیلترینگ باید وجود داشته باشه؟
اگر انقدر از خودشون مطمئن هستند پس این همه مسدود کردن برای چیه
بعد که حالا باز شد خیلی ها خوشحالی کنن که باز شده
ولی یادشون رفته که اصلا نباید فیلتر میشد!!!
تا حدود پنجاه درصد حرفتون رو قبول دارم...
منم میگم اگر قراره مثل دولت قبل باشید چرا به دروغ خودتون رو متفاوت جلوه می دید فقط برای رای جمع کردن؟این خیلی زشته...
مساله ی فیلترینگ خیلی تخصصیه... من نمی تونم بگم مطلقا باهاش موافقم یا مطلقا مخالفم چون همه ی جای دنیا حتی توی فرانسه که ادعا داره مهد آزادی بیانه داره از طرف دولت اعمال میشه ...
حرف من اینه که اولا دولت قبل از بروز این جور مساله ها باید یه خط سیر فرهنگی مشخص و واضح و قابل دفاع در برابر فضای مجازی داشته باشه و فقط دنبال ایجاد این جور جوهایی که به قول شما یه رسانه ای رو الکی فیلتر کنی بعد یهو رفع فیلتر کنی ملتم شاد که آخ جون دولت چه لطفی کرده نباشه... این کارا گول زدن مردمه فقط دوما دولت نباید انقدر وقیح باشه که به روی خودش نیاره چه اشتباهات مضحکی حتی بر خلاف شعارهای خودش داره انجام میده و بازم اون شعارها رو با افتخار سر بده! 
وقتی من میگم سال فلان کل فیلترینگ چند روز بود منظورم فیلترینگ مقطعی به علت رفع شلوغی هاست وگرنه فیلتر برنامه هایی که ذکر کردید از ابتدا هم توی برنامه های فرهنگی بلند مدت اون دولت بود و بحثم موافقت یا مخالفت با اون نوع فیلترینگ نیست بحثم توی چند تا واژه هلاصه میشه ... توجیه فکری اقدامات فرهنگی_رسانه ای، شفافیت، صداقت، عدم ایجاد جو سیاسی برای لاپوشانی اشتباهات... همین
جایگزین مناسب   نیست   ینی هست نمیشه اعتماد کرد
چی بگم والا ... این فضای مجازی هم درده هم درمان :/
متاسفانه راه فراری هم نیست گویا 
صد البته بله
دولت روحانی اگر قرار بود طبق وعده هاش عمل می کرد اصلا نباید فیلتر رو انجام میداد. ثانیا اگر این دولت قرار بود به وعده عمل کنه به خیلی چیزها عمل میکرد دیگه به فضای مجازی نمی رسید
و سوما خاک بر سر دولتی که از جمله کارهای فرهنگیش فیلتر کردن یک رسانه است! جلوی تکنولوژی رو نمیشه گرفت
دولت های کشورهای خارجی چه محتوایی رو فیلتر می کنند؟
محتوای حاوی خشونت رو . سایت های تروریست ها رو
من خودم هم با این نوع فیلترینگ موافقم . ولی اینکه به خاطر یک کانال تروریستی توی یوتیوب کل یوتیوب رو فیلتر کنی اصلا حرکت درستی نیست.
کلی وبلاگهایی که سال 88 به دلایل واقعا مزخرف فیلتر شدن
هر دولتی وقتی برنامه فرهنگیش محدود کردن آزادی های مردمه خاک بر سرش! چه دولتی باشه که من بهش رای دادم و چه دولتی باشه که من بهش رای ندادم!
قانون بی طرفی شبکه این رو میگه که همه به اندازه مساوی باید دسترسی به شبکه ها داشته باشند. الان توییتر توی ایران فیلتره یعنی بی طرفی شبکه نقض شده . نمیشه حلوی تکنولوژی ایستاد . الان ما جرات داریم یه نقد ساده کنیم؟
کلا هر دولتی با فیلترینگ موافق باشه یعنی بر مردمه! نه با مردم!
مردم هم دوست دارند از جدید ترین تکنولوژِی ها استفاده کنند.  محروم کردنشون خیلی کار کثیفیه و این نوع تفکر یک تفکر دگم و بسته است که متاسفانه دولت ها یکی بیشتر یکی کمتر این تفکر رو دارند
یه درصدی با حرفاتون موافقم یه درصدی نه
در کل به نظرتون احترام می ذارم 
ممنون که وقت گذاشتید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan