?How to hug the air

شمام بوی بهارو استشمام می کنید یا سیستم بویایی من اتصالی کرده؟

هوا یه جوری خوبه که آدم دلش می خواد بغلش کنه ^__^


وای نگو...
من دلم داره میره سرک
بخاطر درس نمی‌تونم پاشم برم بیرون
اصلا یعنی چی آخه؟ استادا نمی‌فهمن اسفند بوی عید میده نباید درس بپرسن؟ چرا آخه زجرمون میدین... تو این هوا باید بری بیرون هی نفس عمیق بکشی هی به درختا نگاه کنی به گل‌ها کنی بگردی دنبال نشونه‌های بهار... والا بخدا! چیه نشستیم تو خوابگاه هی استرس درس و نمره و ضایع نشدن جلو استاد داریم... :/
الهی فدااااات ...وای حریرکم قیافه ی مهربون شاعرانه ت اومد جلوی چشمم دلم برات یه ذره شد...من هیییی هجوم می برم سمت لباسای بیرونم که بدوم تو خیابون هی چشمم به کوه کتاب و جزوه ها می افته میشینم سرجام :(
چادرمو دادم دست مادری تو کمد جاساز کرده که یه وقت وسوسه نشم بزنم بیرون :)))
دقیقاً همینطوره :)

خیالتون راحت !سیستم بویایی شما اتصالی کرده
عه واااا
اولش تایید کردید گفتم حتما شمام بهاری شده بویایی تون... -___-
_دفترچه بیمه اش را برمیدارد و به دکتر گوش وحلق و بینی می رود_
بله همین طوره!

دلتون شاد
ممنون :)
من که یه روزایی فکر میکنم وسط فروردینیم و داریم میریم عید دیدنی.خخخ
خخخخخخ
البته واسه الان خوبه ها ولی واسه بهمن خیلی مسخره بود هوا ادای بهارو درمیاورد :/
آره ^_^
واااااای عاشقتم که ... می‌بینی چه حال خوبی داره؟
اگر نمیشه بغلش کرد تو اولین نفری شو که بغلش میکنی ؛)
تو فکرش هستم :)
ولی باید یه روشی براش پیدا کنم. می دونی عاخه چند میلیون اتم بی رنگ و بی بو که به حالت گاز همه ی آسمونو اشغال کردن  جا دادن شون توی بغل یه انسان خل و چلی مثل من کار ساده ای نیست...
سلام

خعلی وقته که بوی بهار استشمام میشود البته طرفای ما :) طرفای شما رو نمیدونم :)  بله بله خیلی لطیف و خوبه اگه درس ومشغله های دیگه بزارند... -_______-
خوش به حال تون
ای وای یاد امتحان جزای اختصاصی افتادم کوفتم شد...
_جزوه اش را برداشته پی کارش می ردد_
(ولی باید یه روشی براش پیدا کنم. می دونی عاخه چند میلیون اتم بی رنگ و بی بو که به حالت گاز همه ی آسمونو اشغال کردن  جا دادن شون توی بغل یه انسان خل و چلی مثل من کار ساده ای نیست...)
یه پلاستیک بردار تو هوا بچرخونش و یهو سرشو بگیر و گرش بزن!
یه شیشه دردارو بزار توی هوا و یهو درشو ببند!
تازه اینجوره ذخیره سازیم کردی!
من آب بارونو جمع میکنم!بعد دلم تنگ میشه بوش میکنم :)
اگر خلو چل بودن به اینه...پسسس منم میخوام یه خلو چل باشم!
هوراااااا
خخخخخ
عاشقت شدم خل و چل 
من که توی خل و چلی لنگه ندارم تو دنیا و بهش افتخارم می کنم ^__^
پیشنهاداتت خوبه هاااا ولی خب من دوست دادم هوا رو بین بازوهام فشار بدم و لذت ببرم هوای توی شیشه و پلاستیکو نمیشه اون جوری که دلم می خواد بغل کنم :(
فدددددات
ایول!اصن زندگی به خلو چل بودنشه ؛)
پس زیر یه درخت با هوا زندگی کن.چون تو چادر بری کمتر حسش میکنی و یه مرز برای خودتو هوا میزاری
بیا یه دستگاه اختراع کنیم به اسم (هوا جمع کن)
خوب میشه ها!نه؟
اگر درختش بید مجنون باشه که عاااالیه 
دستگاهی که هوا رو جع کنه و بهش قابلیت بغل شدن بده ... ^___^
پایه م  -__^
میسازیمش ؛)
*___*

بله ، برید برید درس مهم تره ، ما هم میریم فقه مون رو بخونیم :|
موفق باشید :)
اصا بوی بهار  نمیاد
عه :/
لحن تون عصبانی می زنه... هوا اذیتتون کرده؟!
آره آره
خیلی اینجوریه :) 

من عاشق بوی بهارم
عزیزم...بهارم عاشق توئه ^__^
شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ , ۰۹:۳۰ مریــــ ـــــم
من تمام این 6ماه بوی بهار به مشامم میرسید
:|
الانم که ماهی قرمز اومده دیگه خود بهاره
شما دیگه خیلی بویاییت قویه
عاخ عاخ گفتیییی سر کوچه ی ما ظرفای سفره ی هفت سین هم می‌فروشن 
همش احساس میکنم چند ساعت دیگه سال تحویله -__- 
وضعیت جوریه که من عاشق اسفندماه شدم :)
اسفند ماهم عاشق توئه بانو *__*
نه
 کنکور
:(
آهااان پس حق دارید منم جای شما بودم بویاییم کلا از کار می افتاد :)))
من دیشب برا اولین بار احساسش کردم :) 
از دیروز که اصلا بهار شده ... زمستون از تنگ و تا افتاده قشنگ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan