ننه ابراهیم

حالا که بحث ازدواجی شد

بذارید یه پیج اینستاگرام خووووب بهتون معرفی کنم که درجه یک و عالیه

پیج دوستم‌ مریم که از دبیرستان می‌شناسمش 

کارشناسی هم با هم توی دانشگاه شهید بهشتی بودیم

من حقوق خوندم و مریم روان‌شناسی 

مریم برخلاف من مقطع ارشد رو هم توی همون دانشگاه بهشتی روان‌شناسی خانواده خوند 

و توی نهادهای فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی شروع به فعالیت کرد 

همزمان به اقتضای کارش چند تا مورد به هم معرفی کرد و وصلت جور شد 

این شد که در کنار فعالیت‌هاش به مقوله‌ی ازدواج بچه‌های دانشگاهی هم وارد شد 

توی این مسیر متوجه یه عااالمه آفت فکری-رفتاری و فرهنگ غلط در خصوص خانواده‌ها و خود دختر و پسرا شد

پس برای اصلاح این اشتباهات شروع به فرهنگ سازی علمی کرد. 

پیج مریم با اسم nane.ebrahim2 توی اینستاگرام با همین زمینه منعکس کننده‌ی تمام تجربیات علمی و عملی خودشه.

ادبیات خاص و خاکی مریم و محتوای جذابش باعث شد توی مدت کوتاهی فالور زیادی جذب کنه. 

حتی اگر قصد ازدواج ندارید یا ازدواج کردید توصیه می‌کنم پیج مریم‌ رو ببینید و کلیییی بخندید 😂

پ.ن: هرچند که به مریم نمی‌گم این‌پست رو براش گذاشتم ولی جا داره از زحمات شبانه روزی مریم برای شوعر دادن خودم تشکر ویژه‌ای بکنم😂 یعنی مامانم از من ناامید شده ولی مریم هنوز با قدرت در مسیر متاهل کردن‌ من پیش می‌ره 😁✌🏻 طفلکی 😈

پ.ن۲: پست قبلی رو رمزدار‌کردم چون هردوشون مثل خودم فضولن میان وبلاگمو می‌خونن 😬

چقدر بامزه!

همین چندشب پیش این پیج رو خواهرم بهم معرفی کرد و با هایلایت‌هاش یه دل سیر خندیدیم

حالا اینجا و آشنا بازی

دنیا کوچیکه:)

عه؟ آره دنیا خیلییی کوچیکه 
شایدم مریم خیلییی بزرگه که با این سرعت داره پیشرفت می‌کنه که همه می‌شناسنش☺️❤️

برم ببینم

حیخیخیخطخی

 

پست قبلی همون کاج عه ؟!

 

یا چیز جدیده ؟

برو ببین حتما ☺️
نه کاج نیست مودبانه‌ی یه اصطلاحه 😁
اینجا خانواده رد می‌شه ما حرف بد نمی‌زنیم 😂😂😂🤦🏻‍♀️

اِاِاِه این پیجه

منم چند روز پیش باهاش اشنا شدم و خیلی خوب و طنز بودش.

خصوصا اون هایلایت شوهر اینستاگرامی شون :)))))

 

مریم بی نظیییره بی نظیر 😍❤️

😂😂😂

حتما سر میزنم و به دوستای ازدواجیمم (البته خودم ازدواجی نیستم ولی فضولیم گل کرد) پیشنهاد میکنم 

عزیزمی 😂
منم ازدواجی نیستم ولی مریم یه چیز دیگه‌ست. ❤️

واقعا خیلی بامزه و در عین حال پر مفهومه ممنون از پیشنهادتون :)

خواهش می‌کنم 🌺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan