خنگ یا مهربون؟

 دیدید هر پرنده‌ای نسیم حضور آدما رو حس کنه سریع پر می‌کشه و فرار می‌کنه ، اما کبوتر و یاکریم اصلا نمی‌ترسن و تا لحظه‌ای که به یک میلی‌متری شون نرسیدی نمی‌پرن!؟

خیلیا می‌گن یاکریما خنگن. اما به نظر من اونا خنگ نیستن مهربونن 😍😇

فکر می‌کنن همه مثل خودشون بی آزارن و دوست محسوب می‌شن و تا زمانی که صراحتا بهشون نگید شما دشمن هستید و منظورتون آسیب زدنه فرار نمی‌کنن😇😇😇

اوخخخخخیییییی🥺😍

احساس می‌کنم توی زندگی قبلیم یاکر‌یم یا کبوتر بودم. همه فکر می‌کنن خنگم اما در واقع من خیلی اعتماد می‌کنم و تا جایی که می‌تونم بدبین نمی‌شم و می‌گم ننننننه منظورش این نیست 🤦🏻‍♀️ 

راست میگی خنگ نیستن ولی اونقد هم اعتماد ندارن. 

نمیدونم چرا میان یه جا خونه میسازن که دیگه نه ما متونیم از اونجا رد بشیم و نه اونا میتونن برن خونشون⁦ ⁦:-|⁩

😍😍🥺🥺 اوخیییی خیلی خوبن 
تا زمانی که ما بالکن‌مون رو بستیم همیشه پر از لونه کبوتر بود 
الان میان می‌بینن بسته‌ست می‌رن طبقه پایین و توی بالکن پدربزرگم لونه می‌سازن😍😍❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan