خنگول

واااای یه سوتی دادم گفتم تا داغه داغه بنویسمش😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

رفتیم توی اتاق که صحبت کنیم؛ صندلی رو برای اون گذاشتم کنار در اتاق که خودم لبه‌ی تخت بشینم و رو‌به‌روی هم قرار بگیریم. 

مثلا اومد خوش‌مزه بازی دربیاره باهام شوخی کنه، برگشت گفت صندلی داغه (منظورش همون صندلی داغی بود که سؤالاش داغه) 

ولی از اونجایی که من خیلییییی باهوشم (یکمی هم هول شده بودم🤦🏻‍♀️😁🤓) با تعجب نگاهش کردم و قبل از اینکه بشینه دستمو گذاشتم روی صندلی و با یه حالت متفکری گفتم نه داغ نیست تازه دریچه‌ی کولرم همین بالای سرتونه😊

هیچی دیگه اولش دیدم چرا این جوری با تعجب داره نگاهم می‌کنم؟! 🤨🤔🙄چند ثانیه که گذشت و مغزم لود شد، فهمیدم چه سوتی دادم یهو هر دو با هم زدیم زیر خنده. حالا نخند کی بخند😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خلاصه که دیگه نتونستیم جدی حرف بزنیم تا می‌اومدیم بحثو تخصصی کنیم یاد حرف من می‌افتادیم و از خنده ریسه  می رفتیم کبود می‌شدیم؛ خدا کنه از این پسر سوسولا نباشه که همه چیزو واسه مامانشون تعریف می‌کنن وگرنه دیگه روم نمی‌شه تو چشم شون نگاه کنم😑🤭

درسته که می‌گن دختر باید خنگ باشه ولی نه تا این حد دیگه عاخه😂😂🤦🏻‍♀️

ای وای:)))

🤦🏻‍♀️😂
خجالت و دیگر هیییچ 😂

خب اقا مبارکه😅😅😅

هنوز مبارک نیست ولی اگر مبارک بشه تا عمر دارم باید ننگ این سوتی رو به دوش بکشم😂🤦🏻‍♀️
دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۰۱:۰۳ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

شک نکن که تعریف میکنه :)))) 

مخصوصا برا رفیقاش

ببین فقط برای مامانش نگه در نظر اون من الهه‌ی عقل و داناییم 😂🤦🏻‍♀️

اقا من نارنجکی دوست دارم خامه ای، مرسی😁

من که نمی‌دونم از چی حرف می‌زنی... 😂😂😂😂😂😎😜
دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۲۰:۵۶ دولسینه دن کیشوت

چه سوتی باحالی😁

واقعا؟ 😂🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan