عرفان

دیگه کار من از جوش مجلسی گذشته؛ 

به درجه‌ای از عرفان رسیدم که تا یه قرار مهم در پیش رو دارم تبخال می‌زنم 😕😐😑

الان یه تبخال گندددددده کنار لبم نشسته و با یه لبخند خبیث نگاهم می‌کنه و می‌گه یه کاری می‌کنم فکر کنه سرطان داری👻👻😂

خواهری می‌گه با کرم‌پودر برات درستش می‌کنم؛ اما من اهل تدلیس نیستم خداییش🤦🏻‍♀️🤕

خلاصه یه جوری اسیر شدم که الان 💩م بخورم فایده نداره🤭

فکر کردم منو میگید😅

😂😂😂😂👻
سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ , ۱۷:۱۰ علیرضا قاسمی نژاد

الان چطوری؟

الان در مرحله ی جمع و‌جور کردن آثار لک جوش و تبخالم 😂😂🤦🏻‍♀️

عامو عقلو بچسب دو دستی که عنان کارو بدی دسته دلت کلاهت پس معرکه ست.

بعدا حتی اگه کار خراب بشه میگی من کاریو کردم که درست می دونستم و بدهکار خودم نیستم.

ولی عقل واقعی ها ، نه توهم عقل، خود خود عقل

ممنون عزیزم 
خودمم همین فکرم می‌کنم 
يكشنبه ۱۵ تیر ۹۹ , ۱۵:۰۶ دولسینه دن کیشوت

منم خیلی تبخال میزنم..

یه خبر بد بشنوم یاضعف کنم تبخال میزنم...

مثلن قتل رومینا توسط پدرش بدجوری تبخال زدم 

بزار یه درمانی  رو بهت یاد بدم:

تا توی صورتت متوجه شدی تبخال زده سریع بدونه مکس یه یخ گنده میزاری روش.. جوری که بسوزه 🤦‍♀️یکم درد داره ولی جلوی ورمشو میگیره... من همین کارو میکنم اوکی میشه..

آره یخ خیلی جوابه... فقط باید زود بذاری دیر بشه دیگه فایده نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan