حاج آقا مسالةٌ

رفته بودم بند ساعتمو عوض کنم. روی صندلی کنار ویترین منتظر نشسته بودم و تصمیم داشتم تا وقتی کار پیرمرد تپلی گوگولی صاحب مغازه تموم بشه مثل بچه‌ی آدم سرم توی گوشیم باشه و ساچما بازی درنیارم...

خب نمیذارید دیگه!!! برادر من خواهر من میای به فروشنده می‌گی ساعت بند چرم لاکچری می‌خوام فقطم چرم کروکدیل باشه؛ 

 بعد وقتی ساعت چند میلیونی رو می‌گیری دستت می‌پرسی: آقا اینا کروکدیلاشون ذبح شرعی می‌شه دیگه؟!؟ عاخه میخوام ببینم می‌شه باهاش نماز خوند یا نه؟!؟! 

فروشنده اول با یه حالت پوکرفیس فقط به یارو نگاه می‌کرد و سعی می‌کرد متوجه بشه داره جدی می‌گه و واقعا احمقه یا ایستگاه ما رو گرفته و دوربین مخفی چیزیه! بعد با یه حالت درمونده‌ای به من نگاه کرد و یه چی بگم به این مردک حمارِ خاصی توی چشماش موج زد. 

منم که هر وقت به زور خنده‌مو نگه دارم با یه نگاه مثل بادکنک سوزن خورده می‌ترکم و تبدیل خنده به سرفه و سرفه به عطسه و عطسه به خرناس و هیچی به هیچی جواب نمی‌ده. 

یعنی تا عمر دارم قیافه‌ی ساعت فروشه رو یادم نمی‌ره 😂😂😂😂😂

تو رو خدا قیمه ها رو نریزید تو ماستا🤦🏻‍♀️😂👻

‌پ.ن : می‌دونید حالا که دارم با خودم دقیق‌تر فکر می‌کنم می‌بینم بعضیا از عمدا از این جور حرفا می‌زنن تا وجهه‌ی یه چیزایی رو خراب کنن... به نظرم واقعا باید مفهوم بیشعوری دوباره توی جامعه تعریف بشه تا حساب این عده از اصل قضیه جدا بشه! 🧐

به نظرم باید بهش میگفتی شمایی که دلت شور ذبح اسلامیش را میزنه ،اصلا چرا حاضری یه موجود زنده به خاطر استایل تو کشته بشه و پوستش بشه بند ساعتت؟..یا می خوای نخری یه بهانه جذاب تر بیار مثلا بگو وای ما فلان کت و شوارم ست نیست

ببین من اصلا نتونستم باهاش همکلام بشم. من فقط از خنده شکافتم😂😂😂😂👻👻👻👻

=))

حالا واقعا چرم کروکودیل داشت؟

آره واقعا من خودمم فکر نمی‌کردم داشته باشه اما داشت؛ شایدم دروغکی گفت چرم کروکدیله😂🤦🏻‍♀️
اما در کل مغازه‌ی لوکسی بود بهش می‌اومد داشته باشه
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۹۹ , ۰۱:۱۹ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

احتمالا فکر کرده بعد ازینکه کروکدیلا رو ذبح کردن، گوشتشو میدن قصابیا!

اصلا تصور کن چطور میشه کروکودیل رو ذبح شرعی کرد!؟

خدا وکیلی هر چی دارم سعی می‌کنم تصورش کنم نمی‌تونم 😂😂😂😂
به خاطر همین می‌گم شاید عمدا چرند گفته🤦🏻‍♀️ عاخه ننی‌شه یه آدم انقدر احمق باشه😂🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan