منو میشناسی؟!

اگر یه آدمی رو ببینید که قدیما می‌شناختید و بین‌تون یه کدورتی بوده 

جلو می‌رید برای حرف زدن و رفع کدورت؟ 

امروز اتفاقی یه جایی که اصلا فکرشم نمی‌کردم یه کسی که خیلی سال پیش با هم حرفمون شده بود رو دیدم 

از اونجایی که نمی‌تونم هییییییچ کینه و کدورتی رو بیشتر از یه سال توی دلم نگه دارم یه لحظه به سرم زد که برم جلو و بگم ببین اصلا منو از حافظه‌ت خط بزن ولی من هیچ دلخوری ازت ندارم تو هم نداشته باش خب؟!

نتونستم...یعنی شرایطش پیش نیومد...چون هردومون با دوستان دیگه‌ای بودیم و کلا زمان و مکان خوبی نبود و اینکه احتمال می‌دادم از این آدمایی باشه که خودشونو لوس می‌کنن. 

کاشکی اون می‌اومد جلو؛ کاشکی زمان و مکان خوبی بود برای حرف زدن. کاشکی آدما اهل کدورت نبودن.🥺

خدایا چرا این شبا که انقدر به مرگ و حق‌الناس فکر می‌کنم این‌طوری امتحانم می‌کنی!!! تو که می دونی تقصیر من کمتر بود!

سلام

عیدتون مبارک🌹

بستگی داره به رابطه قبل از کدورتمون

اگه قبلش محترم و صمیمی و خوب بودیمو یه کدورت اومد بینمون و کات

شاید یجوری که انگار حل شده همه چیز میرفتم جلو و صحبت و احوالپرسی

ولی اگه قبلش هم خیلی دلم صاف نبوده باهاش، زخم ریز و درشت زیاد زده، اخلاق نامهربون داشته و بینمون صمیمیت و احترام نبوده، نمیرفتم

این روابط قطع باشن بهترن تا ترمیم یا یادآوری بشن...

سلام
عید شمام مبارک
ممنون که نظر دادید🌹
می دونی منظورم از جلو رفتن ترمیم دوباره‌ی یه رشته‌ی قطع شده نیست کما اینکه آدمی که باهاش یه خاطره‌ی دردناک داریم ممکنه واقعا باهاش دوست نبوده باشیم و صرفا آشنا بودیم و قرار نیست بعدشم دوست بشیم؛
منظورم اینه که واقعا دوست ندارم بین من با آدمای دیگه یه رشته‌ی کدورت باقی مونده باشه. من نمی‌خوام دوباره رشته‌ی دوستیم با اون وصل بشه اصلاااا چون به قول شما می‌دونم بعضی روابط نباشن بهتره؛ اما نمی‌خوامم دلم ازش چرکین باشه یا برعکس. 
حتی وقتی خودم هیچ تقصیری نداشته باشم یه مدت توی لاک دفاعی فرو می‌رم و از اون آدم دوری می‌کنم ولی بعدش دوست دارم حرف بزنم و تمومش کنم. 
حالت دوم منظورمه که پای یه زخم وسط باشه... البته قبول دارم بعضی زخما هست که هرچقدر تلاش کنیم نمی‌شه مرهم گذاشت همون بهتره که پوست روشو نکنیم تا چرک نکنه. ولی همیشه آرزو کردم کاش چنین زخمایی وجود نداشتن. 

چقدر قشنگ نوشتی

واسه منم این اتفاق افتاده 😑

واینکه اره شده پیش قدم شده باشم و جلو رفته باشم

اولش خیلی سخته ولی اون حسی که این کار تجربه کروم خیلی خوب بود و اینکه اون طرف با اینکه میدونست تقصیر خودش بوده بیشتر ناراحت شد

و اینکه وقتایی هم پیش اومده ک غرورم اجازه نداده اینکارو کنم

منم عین خودتم یعنی دقیقا اگر قرار بود برای همچنین پستی کامنت بذارم دقیقا همینو می‌نوشتم. 🌹

عزیزدلممییی

این پستتو خیلی دوست دارم داخل وبلاگم  تو قسمت حمایت هام بزارم تا بقیه هم بتونن استفاده کنن اگه دوست داشته باشن 😀😀 با اجازت ادرس این پستتو قرار بدم 😀😍

خواهش می‌کنم عزیزم لطف می‌کنی🥰🥰🥰😍😍🌹🌹😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan