خوشبختی

من ازهمهی دنیا فقط یه حیاط با یه باغچه‌ی بزرگ می‌خوام.

یه باغچه که چهار قسمت بشه و یه طرفش گل بکارم یه طرفش نهال میوه، یه طرف کاکتوس و یه قسمت کوچولو موچولو هم سبزی خوردن بکارم...

یه باغچه که با سنگ‌چین از بینش راه عبور درست کنم ؛

وسطش یه حوض فیروزه‌ای با چند تا ماهی گلی تپل بذارم؛

کنارش یه تخت چوبی با فرش لاکی و یه سایه بون چوبی هم بالای سر تخت بگذارم.

یه حیاط که هیچ چشمی بهش مشرف نباشه. هیچ فضولی بهش سرک نکشه. 

فقط من باشم و چند تا گنجشک و بلبل خرما که سرو صدا راه بندازن.

یه لیوان چایی تازه دم بریزم و روی تخت بنشینم و به رقص فواره‌ی کوچیک حوض نگاه کنم. 

موهامو باز کنم و هوای آزاد رو با تمام وجودم تنفس کنم. 

بعد دفترمو باز کنم و شعر بنویسم... هی شعر بنویسم... هی بنویسم... .

یه خونه شمالی باید بخری ، با یه حیاط با متراژ حداقل 60 متر مربع .

 

 

اونم توی یه روستا که خونه ها به هم مشرف نیستن ! 

 

همین :دی

اونو می‌دونم ولی پولشم باید باشه دیگه😂😂

به نظرم خیلی پرتوقعی. چون اینی که من خوندم آرزوی خییییلی‌های دیگه هم هست که هنوز تو صفن. بعد تو همچین میگی از دنیا فقط همینو می‌خوام که انگار چیز کمیه :دی

+ ان‌شاءالله که به بارها بهتر از این‌ها برسی :)

در برابر آرزوی بقیه این که چیزی نیست بچه جان بیا ببین مردم چه آرزوهایی دارن 🤔
+ممنون توم همین طور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan