اضافه وزن

یعنی در ایام قرنطینه به حدی چاقالو شدم

که اگر بخورم به دیوار یا یکی هلم بده قلللللل می‌خورم می‌رم 😂🤪

حیف اون همه پول باشگاه که ریختم آشغال سطیل 🤦🏻‍♀️

 

اضافه نوشت: بعضی وقتام خنگ بودن مزیت نیست🤦🏻‍♀️🤭😰😱

ووای وووای نگو نگو که دلم خوونه😂😂🤦🤦

دست رو دلت گذاشتم؟! ای داد بی ‌داد ... 😂😂😂🤦🏻‍♀️

سفره عید رو مگه جمع نکردین شما؟

جمع کردیم که آثارش خودمونو منهدم کرد دیگه😂

حالا که سر کار نمیشه رفت :)) چند شب به صورت داوطلب برید توی کوچه کمک کارگرای شهرداری برای نظافت .

یکی از پاکبان‌های حمله‌مون کرونا گرفته بود و کسی به دادش نمی‌رسید زنگ زدیم به شهرداری و اومدن بردن برای معاینه؛ تنها کمکی که می‌تونستم بکنم همین قدر بود 😊

بعد از قرنطینه فکر کنم تنها شغلی که پولدار می شوند باشگاه ها هستند اونم هر ورزشی و هر قیمتی

دقیقا 😂

حداقل خوبه مطمئنی ناقل نیستی :))) [اگه قل نمی‌خوردی، اون‌وقت ناقل می‌بودی 😁😁😁]

نه مطمئنم قِلم 😂🤪

آقا من فک کردم این جکه رو نشنیدی تو :(

شنیده بودم😈 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan