حیات نباتی

جدیداً وقت گذروندن با گل و گیاه رو بیشتر از مصاحبت با آدما دوست دارم. 

یه بیلچه‌ی آبی کوچیک با بیست-سی تا گل دون رنگارنگ مینیاتوری و چند تا کیسه خاک و اقسام کاکتوس و ساکولنت و انواع محلول آفت‌کش و تقویت ریشه و گل، تمام چیزیه که توی قرنطینه من رو سرپا نگه داشته؛ 

گاهی که لب تاب رو کنار می دارم و از دنیای ابر و بادی داستانم بیرون میام یکراست می‌رم سراغ گلدونام و قربون صدقه‌ برگا و غنچه‌های گل شون می رم و بهشون رسیدگی می کنم و زنده می‌شم. 

گرچه این روزا زیاد شک می‌کنم که هنوز زنده هستم یا مُرده‌‌م ! اصطلاحاً چی می‌گن؟! آها حیات نباتی... یعنی زندگی گیاهی؛ 

آره فکر می‌کنم که به یه نوع زندگی گیاهی اختیاری رسیدم که نبضش توی گلدونای روی شلف دیوار می‌زنه. 

کتابتون کی چاپ میشه؟ تا تو قرنطینه‌ایم بدید بخونیمش :)

😂😂😂 بعید می‌دونم برای چاپ بدمش مثل همه‌ی نوشته‌های دیگه‌م که فقط دلی نوشتم و خیلیاشون معدوم شدن 
ولی چشم تموم بشه می‌دم بخونیش و نظر بدی❤️🌹

کاش منم زودتر این تصمیم ذهنیم رو عملی کنم و ترسای مسئولیت پذیریمو کنار بذارم و یکم گل و گیاه به زندگیم بیارم و باهاشون مصاحبت کنم:)

حتما عملیش کن تا ببینی چقدر زندگی و افکارت عوض می‌شه 🥰❤️🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan