این جور موقع ها عنوان رو چی می نویسن؟

۱. کبوتر جلد بالکن فتح خدا و بانو امروز رسما مادر شد؛ جوجه هاش خیلی زشتن😁

۲.امروز اولین روز کاریم بود...بعد از یک هفته بدو بدو و ‌استرس و ناامید شدن های فرواوان فقط یه صبح خنک بارون زده با عطر نرگس های تازه و دعای مادری وقتی از زیر قرآن رد می شدم، می تونست حالمو جا بیاره...

۳.مشخصه روزی که با عطر نرگس شروع بشه حتما پر از معجزه ست...

۴.واقعا حکمت اینو نمیفهمم که چرا درست وقتی با یه دردی انس می گیری و قبولش می کنی خدا تازه دلش می‌خواد با اصرار روش نمک بپاشه...خب بابا جان من که دستامو بالا گرفتم، من که گفتم تسلیم؛ من که دنیامو با همون درد ساختم و عوض کردم؛ من که حتی به خاطر تو چمدون چمدون رویا دفن کردم... خب دیگه جریان چیه؟ 

۵.امروز برای اولین بار اون مانتو شلوار اداری نکبت بی ریخت رو هم پوشیدم. فقط به من بگید کی اولین بار اپل رو اختراع کرد؟ دو تا ابر ناقابله اما قابلیت تبدیل چوب خشک به چهارچوب در رو داره لعنتیه بی ریخت...

۶. نمی فهمم مشکل قیافه ی من چیه که با بزرگ شدن مشکل داره😐😂 شاید مشکل از کودک درونمه که بزرگ نمیشه🤔😐 امروز با اون لباس فرم و مقنعه ی سورمه ای هر جا از جلوی دبیرستان دخترونه رد میشدم با جمعیت شون قاطی می شدم طوری که قابل تفکیک نبودم یه جا که خیلی لباسم شبیه لباسشون بود نزدیک بود فراش مدرسه به زور منو ببره داخل مدرسه 😐 اومدم این طرف تر دو تا پسر دبیرستانی که پشت لب شون چهار تا شوید داشتن بهم تیکه انداختن گفتن مامانت زیاد کود ریخته پات غیر استاندارد قد کشیدی😑  

۷. دوتا مدرسه ی پسرانه ی ابتدایی و دبیرستان چسبیده به دادسرامون ، تمام عشقم اینه که وسط خستگی کار با صدای زنگ تفریح شون بلند شم و یه دوری بزنم و محو شیطنتاشون بشم😍😍 

۸.عیدتون مبارک ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سلام :)
تبریک
هم برای شروع به کار و هم برای عید :)
سلام 
ممنون😊
عید شما هم مبارک 
سلام سلام
مباارکه مبااارکه سارای عزیزم :) مانتوشلوارتو میگما :)) باور کن من انقد اداری دوست دارم که حتی می‌خوام مهمونی هم اداری بپوشم 😂 البته از اپل بدم میاد!
چند وقت پیش داشتم می‌رفتم خونه‌ی خواهرم، دو سه تا پسر نوجوون سر چهارراه! واستاده بودن. رد شدم یکیشون گفت خونه‌تون کجاست با هم بریم؟ 😂😂😂 به من اصلا کسی متلک نمی‌ندازه، اینام چون خیلی فنچ بودن فک کنم در دوره‌ی آموزشی به سر می‌بردن! جا داشت بهشون بگم کوچولو، خونه‌ی شما کجاست؟ نکنه گم شدی؟ دستتو بده از خیابون ردت کنم =)))
سلام سلام عزیزززم
ممنون بابت تبریکت😂😂
واقعا دوست داری؟؟؟خواهری منم خیلی دوست داره ولی من یه جوریم میشه می پوشمش حس می‌کنم لباسو با چوب لباسی پوشیدم انقدر شق و رقه😂😂😂
واقعا فازشونو نمی فهمم 🤔 حالا می خوای به بزرگ‌تر از خودت تیکه بندازی بگرد یه مورد جیگولی چیزی پیدا کن نه یکی مثل من که ابروشو هم به زور تمیز کرده خب بچه جان...
سلام
1. فتح خدا از اون کلمه های جالب و دلنشینه
2. تبریک میگم اولین روز کاریتون رو و خدارو شکر که خوب بود. الهی حضرت علی(ع) یاور و شفیعتون باشه
4. خوبه که شما تسلیمید من که نه به مقام تسلیم رسیدم نه به رضا اما واقعاً اگه باور کنیم دنیا محل رنجه دیگه حسابی روش باز نمیکنیم و هر سری که دردی میاد میگیم خب قراره همین باشه دیگه فقط تلاش میکنیم حلش کنیم و اگه بعدش باز همون آش و همون کاسه قرارمونو از دست نمیدیم منتــــــــهی مشکل همون باوره هست.
5. پوشیدن لباس فرم اونم برای کسی که همیشه جین میپوشیده و یا جوراب کامپیوتری قبلاً برام سخت بود ولی الان واقعاً لباس فرما خیلی شیک و در عین حال ساده ان که مورد پسند منه البته ممکنه به شما گفته باشن از جای خاصی لباس تهیه کنین که خب فرم اونا ممکنه پسندتون نباشه ولی مگه لباسای الان اپل دارن؟‌ اگه بله که پس بهتون حق میدم نالان باشین :)
6. الان به نظرتون قیافه تون مشکل داره منتهی با مرور زمان شاکر میشید که خدارو شکر که بیبی فیسم. خدایی به اون پسرای بی ادب و ایضاً بی شعور چیزی نگفتین؟
7. حتی تر میتونید خودتون رو دانش آموز جا بزنید (از مزایای بیبی فیس بودن) :)



سلام 
اولین بار که بهش گفتم فتح خدا فکر نمی کردم انقدر مورد استقبال قرار بگیره😁
ممنون از دعای خوب تون 
من دارم تلاش می کنم تسلیم باشم اما خب از این به هم ریختگیا معلومه که خیلیم موفق نبودم
پوشیدن لباس فرم برای کسی که همیشه لباسای گل گلی و اسپرت پوشیده مثل اینه که بعد از یه عمر جوراب نخی پوشیدن یهو جوراب زنونه پاریزین بپوشید😣 آره اپل داره این هوااااا امروز احساس می کردم مانتو رو با چوب رختی پوشیدم 😂😂😂
نه با قیافه م مشکلی ندارم فقط یکم حرص می خورم که همه میگن عاااخی اصلا بهت نمی خوره ، البته به خاطر قد بلندم یکم نی نی بودن صورتم تعدیل شده خدا رو شکر ...نه چیزی نگفتم فقط یه چشم غره ی مادرانه بهشون رفتم 
قبلا یه مدت توی مدرسه دخترونه کار فرهنگی می کردم خیلی حال می داد که عین خودشون می شدم ☺️
کلن این عنوانه ب شدت روی مخ ادم هست
دقیقا...یه وقتایی انقدر عنوانم نمیاد که کلا از خیر گذاشتن خود پست هم می گذرم 
دقیقا منم چ قدر پست تایپ میکنم عنوان ب ذهنم نمیرسه منم منتشر نمیکنم خخخ
پس من تنها نیستم اپیدمی شده😂😂😂
😂😂😂
😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan