عشقم عشقای قدیم...

تفاوت نسلها فقط اونجایی که نسل جدید با تماااام تحصیل کردگی و ادعای پیشرفت فکری و فرهنگی که داره نمی تونه حتی یکسال یه زندگی مشترک رو اداره کنه و با هر بهانه‌ی کوچیکی طناب زندگی‌شو با تبر قطع می‌کنه ؛ اون وقت نسل قدیم با همه ی بی سوادی و ادعاهایی که نداره همچییییین خوشگل زندگی می‌کنه که چهارشاخ گاردان نسل جدید بیاد پایین. 

 توی دادگاه پرونده داریم که طرف قیافه‌ی زنش یا شوهرش دل‌شو زده زندگی رو با دوتا بچه کوچیک ول کرده رفته اون وقت فتح خدا و بانو(پدربزرگ و مادربزرگ من) با هم دعواشون می‌شه در حد بنز ، ولی به محض اینکه مادربزرگی لب برمی‌چینه و قهر می‌کنه فتح خدا با یه پلاستیک چیپس و پفک میاد منّت‌کشی و بعدشم مادربزرگی براش چایی می‌ریزه و انگاااااار نه انگار😍😍😍 انصافا کدوم‌شون نسل سوخته‌ست؟  

يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۱:۴۰ مهندس رضا عباسی
تجربه پدر علم است
کاش خشوع داشته باشیم.
فکر نمی‌کنم لغت خشوع برای نسل جدید تعریف شده باشه🤔🤨
هعی
مگه الان عشقم هست که بخواد با قدیم مقایسه شه؟
دو طرف گند زدن هم مردا مرد نیستن هم زنا یادشون رفته زن باشن
یادمه مادربزرگ پدریم خدابیامرز همیشه می‌گفت وقتی مردا مرد نباشن و زنا زن نباشن دنیا دیگه جای موندن نیست...
نسل جدید که تو امر ازدواج جزغاله هستن نه سوخته.
متاسفانه همین‌طوره...
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۳:۱۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
به نظرم صبر یه فاکتور اساسی تو زندگیه که متاسفانه کلا تو نسل جدید وجود نداره ...
یا کم پیداست.

صبر، گذشت، نداشتن غرور در برابر هم...به نظرم این سه تا مهم‌ترینش هستن.
کتاب دایی جان ناپلئون رو چند وقت پیش میخوندم
سراسر کتاب از این بی تربیت شدن همگانی نسل خودمون در عجب بودن
تربیت به معنای عام رفتار و گفتار و پذیرش بالا و پایین زندگی!
چقدر قبلا تفاهم سازی و نگه داشتن اشتراکات مهم بوده
همیشه احساس میکردم چند صد سال دیر به دنیا اومدم
الان میفهمم پنجاه سال هم پنجاه ساله! چقدر ادب اون نسل با کیفیت تر بوده‎):‎
چقدر این کامنتت حرف دل من بود خدا وکیلی... 😔
واقعا!
و در همین راستا:
http://talajen.blog.ir/post/244
پست طولانی بود ولی خیلی قشنگ بود ممنون😊
دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۷ مریــــ ـــــم
مثلا از اون موقعی گفته تو هفته بهت زنگ میزنم ۲ هفته گذشته و معلوم نیست سرش کجا گرمه!
من حاضرم با بابابزرگت ازدواج کنم
از این نسل اگر غیر از این رفتارا رو ببینیم باید تعجب کنیم🤔
خیلیا متقاضی ازدواج با فتح خدا هستن من خودمم اگر پدربزرگم نبود متقاضی بودم😂😂😂😂

تفاوت فقط در تحصیلات دانشگاهی نیست یا شاید بشود گفت که اصلا این تفاوت باعث این ماجرا نیست. بلکه سبک زندگی و نظام فکری افراد باعث این ماجراست. چرایی این تفاوت سبک زندگی نسل گذشته با نسل جدید مساله ی عجیب و غریبیه ...

در مورد "پیشرفت فکری و فرهنگی" میشه گفت که اصلا رخ نداده یا حداقل میشه گفت که محسوس نبوده ... اگه یه نگاهی به اوضاع جهان بندازیم متوجه خواهیم شد ...

موافقم؛ در واقع چیزایی مثل مدرک تحصیلی و موفقیت شغلی و ... که نسل جدید ملاک پیشرفت قرار داده به نظر من توهم و سرابه.
و خب دقیقا موافقم که ما نه تنها پیشرفت فکری و فرهنگی نداشتیم بلکه می‌شه گفت پس‌رفت هم داشتیم...و خب توی متن هم گفتم نسل ما بیشتر ادعا داره تا اینکه واقعا به جایی رسیده باشه...
دختر و پسرای الان از بس خوشگلتر و خوشتیپتر از همسر خودشون میبینن، دیگه دل به یکی نمیتونن بسپرن. دل که نیست! دروازه اس ماشاالله
خدا عاقبت هممونو ختم بخیر کنه
مشکل دقیقا همین‌جاست که معیار دوست داشتن رو خوشگلی و خوشتیپی گذاشتیم به خاطر همین کشی که دوستش داریم جز قیافه وجه تمایزی با بقیه برامون نداره به همین خاطر اگر خوشگلتر ببینیم قبلیه از چشم می افته. اگر درون و روح یه نفر رو دوست داشته باشیم با تمام خوشگلیا دنیا عوضش نمی‌کنیم. به قول یکی از دوستان قدیمی اگر آدم حسابی باشیم از لحظه‌ای که محرم یه نفر می‌شیم بقیه‌ی نامحرما توی چشم ما یکسری کارتن‌های مقوایی متحرک می‌شن که محلی از اعراب ندارن...
واقعا تاسف‌انگیزه که معیارهای ظاهری حتی بین قشر مذهبی داره به معیارهای معنوی غالب می‌شه. وقتی هم اعتراض می‌کنی که این چه مدل انتخاب کردنه می‌گن آدما حق انتخاب دارن و حق‌شونه دنبال زیبایی باشن 😐😶
دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ , ۱۷:۴۶ آقای سر به هوا :)
ما سوختیم که که تجربه از دیگران نیاموختیم!
و به عبارتی دیگر ما سوختیم که جوونی‌مون گذشت و معنای عشق رو پیدا نکردیم 
این پست ازون پستاییه برای من ک بعد چند ماه جا افتادن تو ذهنم باعث میشه یه سری تصمیم های عجیب غریب بگیرم....
دنیا با این همه پوسته پوسته شدن به کجا پیش میره اخر؟
منم یه سری تصمیما گرفتم که وقتی بهش فکر می‌کنم حیرت می‌کنم.
نمی دونم به کجا داره می‌ره ولی من احساس می‌کنم آخرش نزدیکه😔
اقااااا قبول نیست دلم چیپس خواست:(
الان برای کی لب برچینم بره برام بخره خب:(
خدا حفظشون کنه واقعا:)
ای جاااانم تو آدرس بده من با خاور برات انواع طعم چیپس می‌فرستم در سه سوت😍😍😍😍😘😘😘😘
خدا ازدهنت بشنوه
هلش بدن زودتر برسه والا.
چیه این همه مصیبت ؟
پس توم دلت عینهون من پره ... به قول شاعر از همه سیرم از خودم حتی...
یعنی عاشق سطح امید به زندگی‌مونم 😅
بازم خدا رو شکر که الحمدلله وگرنه والا به خدا😂

وای خاور چیپس*_*
میخوای دست به یکی کنی از در بیرون نیام؟
برو خواهر از خدا بترس من دنبال باشگاهم بعد تو میخوای تپلم کنی؟؟:دی
عه فهمیدی از اولشم با نقشه بهت نزدیک شدم که بهت ضربه بزنم؟😂😂😂
اقا حالا اینو ولش کن بذار کامنت خصوصی بذارم بفرستی
این که در حد شواف بود که اره من هلثی لایف دارم و اینا:دی
باوووشه من که پایه‌م 😍😍😘
اره بابا من تو رو نشناسم کی بشناستت سه رک بانوی عشق:-*
هیچکیییییی الهام جانِ عزیززززم😍😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan