بر مشامم می‌رسد ...

 نذر کرده بودم که اگر بشه اون چیزی که باید بشه مادری و پدری رو بفرستم کربلا، 
شد...
وقت ادای نذر پدری حال قلبش مثل همیشه ناسازگاری کرد و دکتر وقت شارژ کردن باتری قلبش گفت مسافرت با هواپیما اصلا ، زمینی هم براش سنگینه... 
ولی نذر باید ادا می‌شد، مادری گفت من تنها نمی‌رم. پدری گفت سه‌رک بیاد نایب الزیاره‌ی پدرش ؛ مادری بلند شد پاسپورتم رو آورد و تاریخ‌شو چک کردن و ... این شد که روز تولد عباس من هاج و واج نگاه ایستادم و کنار مزار شهدای گمنام کربلاییِ مداح کاروان پاسپورتم رو گرفت و اسمم رفت توی لیست کاروان کربلا...
و حالا، امشب ، کنار چمدونی که با دهن باز به قامت بی تابی لحظه های اتاقم خیره شده ایستاده‌ام و دونه دونه خاطرات سفرهای پیاده‌ی قبلی رو برای تبرک مجدد روی هم می‌چینم و صورت تمام کسانی که با بغض التماس دعا گفتن رو مرور می‌کنم در حالی خودم هنوز باورم نمی‌شه ارباب راهم داده باشه. عکس عباس نازنینم از بالای آیینه بهم لبخند می‌زنه و دلم موج برمی‌داره از بی تابی هر لحظه که نگاهش می‌کنم...

پ.ن: همه‌ی خواننده‌های صامت و غیر صامت حلال کنید اگر حرفی، نوشته ای چیزی از من دل شما رو اذیت کرد... 
ان‌شاالله به زودی قسمت همه ی مشتاقان بشه...

_من همان خسته‌ی بی حوصله‌ی غم زده ام 
آدم بد قلقلی که رگ خوابش حرم ست...
هیچی ندیدیم که حلال کنیم. ولی بازم حلالی رفیق :)) برو که این کربلا رفتن داره. خوش به سعادتت... سلام من رو برسونی‌ها! خب؟ :*
قربونت عزیزم ❤😘😍
چشم حتما حتما دعا می‌کنم نازنینم...❤
درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود 
 یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز     
در حرم حبیب سلام دختر بی بی را برسانید
بسیار دلتنگ بهشتم
خوشا بحالتون
ان‌شاالله به زودی قسمت‌تون بشه 
 چشم اگر قابل باشم دعا میکنم❤
وای خدای من.. [لبخند چپلوک] خوش به سعادتت [لبخند چپلوک] 
سه‌رک میشه ازت خواهش کنم حتما حتما منو دعا کنی وقتی وایسادی وسط بین‌الحرمین و چشمات به اون دوتا گنبد خوشگل هست؟ 
اول بگو که منو هم بطلبن [لبخند چپلوک] 
دوم هم بگو عاقبت این مسابقه‌مونو بخیر کنه و خوشرنگ‌ترین مدال نصیبمون شه :)) 

به سلامت بری و برگردی ایشالا :))
ای جان دلم نوووور دیده اگر قابل باشم حتما حتما حتما دعا می‌کنم 
مگه می‌شه یادم بره تو رو دعا کنم؟❤❤😍😍😍
ممنون گلم ان‌شاالله قسمت خودت بشه زود زود
خوش به سعادتتون:))
دعا بفرمایید :)
ممنون عزیزم 
چشم حتما اگر قابل باشم
سلام
خوش به سعادتتون نمیدونم چرا احساس کردم همین نذرتون برای پدر و مادر، باعث شده حاجت روا بشین
لطفاً برای منم دعا کنید. از طرف من به حضرت بگین کریم ابن کریم! مقدمه و خود طلبیدن رو هم کریما محیا میکنن از من که چیزی برنیومد.
سفرتون به خوشی و سلامتی ان شاء الله
سلام 
واقعا به آبروی پدر و مادر ارباب طلبید وگرنه خود سه‌رک می‌دونه چقدر کارنامه‌ش سیاهه و لیاقت این سفر رو نداره... نذری که اسم پدر و مادر رو بیاری محاله رد بشه... 
حتما اگر قابل باشم دعا می‌کنم ان‌شاالله حاجتتون روا باشه

😭😭😭😭
منم ببرررررررر
😭😭😭😭
کجا میری تنهایی؟
😭😭😭😭



+ التماس دعا 😢

ای جانم عززززیزززم تو برو حرم امام رضا منو دعا کن منم می‌رم بین‌الحرمین تو رو دعا می‌کنم 😍❤😘
ان‌شاالله به زودی جامون عوض می‌شه تو می‌ری کربلا منم می‌رم زیارت امام رضا❤
خوشا به سعادتت خاتونم :)
خیلی التماس دعا
قربانت حوا جونم 
چشم عزیزم حتما دعا می‌کنم اگر قابل باشم❤❤❤❤❤😘
ممنونم ^_^
قربانت نازنین😍😘
سه رک برام دعا کن... وقتی رسیدی بین الحرمین و نمیدونستی کدوم طرف بری... وقتی اونجا سر دوراهی قرار گرفتی دعا کن عاقبت خودم و خانواده ام و نسل های بعدم به خیر باشه... دعا کن بچه(ها)ام سرباز راه خودشون و حضرت مهدی (عج) باشه.
دعا میکنی؟
ای جانم صبورای نازنینم حیف که کامنتت رو قبل سفر ندیدم عزیز جان😔
ولی مطمئنم تو که انقدر از ته دل دعا کردی صاحبش شنیده و اجابت کرده . ان شاالله خودت به زودی بری و همه ی این دعاها رو شخصا بگی😘❤
دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ , ۰۶:۵۳ آقای سر به هوا :)
خوش به حالت:)
ان شاالله قسمت شما
دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ , ۱۴:۰۱ مریــــ ـــــم
امیدوارم گوشه صحن امام علی یهو یاد من بیوفتی
عزیزمی 
یهو یادت نیفتادم ولی برای کلیه دوستانی که التماس دعا داشتن دعا کردم حاجت روا بشن😍😍😍 ان شاالله خودت به زودی بری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan