شاعرانه‌های سرد...

🌸🍃


دست از خودم کشیده ام از جستجوت نه

دل از جهان بریده ام از آرزوت نه


من چشم باز به باغ اهورا نمیکنم

در غیبتِ نگاه تو و رنگ و بوت نه


پرهیزکاریم به تو هرگز نمیرسد

در رشته های وسوسه‌ انگیز موت نه


من در برابرت زبان به گله باز نمی کنم

هرچند دارم از تو گله روبروت نه


ای همنشین خلوت و خاموشی ام بمان

کز هرچه سیر میشوم از گفتگوت نه


من زنده ام به زمزمه های شبانه مان

بر ما هرآنچه میرود آری، سکوت نه ...


رامین_سلیمانی 

پ.ن: دوران کارشناسی که بودم بیشتر شعر می‌خوندم حتی یه وقتایی خطاب به خودم شعرای عاشقانه زمزمه می‌کردم و ذوق می‌کردم. عاشقانه‌ی خون آدمی مثل من که پایین میاد یعنی...

جمعه ۱۴ دی ۹۷ , ۱۲:۲۵ مریــــ ـــــم
نمیدونم چرااینجوری شدم
حوصله هیچی ندارم
حتی کارهایی که قبلا با علاقه انجام میدادم
یه حلقه‌ی مفقود بزرگی توی این روزامون هست به اسم انگیزه...
انگیزه که نباشه کودک درون آدمم پیر می‌شه زود...
جمعه ۱۴ دی ۹۷ , ۱۷:۲۰ صبورا کرمی🦄
روز هات پر از عشق و لنگیزه دخترم :)
روزگارم خالی از عشق و انگیزه‌ست ولی حال کودک درونم هنوز خوبه داره مقاومت می‌کنه 😍😍😂😂😁
ممنون از آرزوی خوبت❤
منم شعر خیلی دوست دارم .. همیشه حالمو خوب می کنه ..


انتخابتون عالی بود :)))
شعر خیلی خوبه روح رو زنده می‌کنه... 😊
ممنون...شاعرش رو نمی‌شناسم ولی شعرش به نظرم قشنگ اومد 😊
هعی خاتون جان...
نبینم حوا جونم آه بکشه ...
شعر همیشه قشنگه :)
شعر خود قشنگیه😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan