Anne بی anne

یعنی واقعا نشد ما یه بار از یه سریال خارجی خوشمون بیاد ازش تعریف کنیم، بعد فصل دومش دوپایی نپره وسط حال ما و آفتابه نگیره روی افکارمون...مخصوصا این شبکه‌ی netflix !!! لعنتی چرا مثل آدم سریال نمی‌سازی؟ حالا تو مثل آدم نمی‌تونی سریال بسازی چرا داستان به این قشنگی رو تحریف می‌کنی عاخه؟ لامصب تو گند زدی به همه ی نوستالژی‌های کودکی من...اَه

عاخه کجای کتاب یا فیلمای قدیمی آن‌شرلی راجع به همجنس‌بازی گفته که اینا توی سریال چپوندنش؟!؟!؟! هنوز حیرون موندم به خدا😑😐😑😐 دیگه تَه روشن‌فکری رو درآوردن دیگه😐😒

عنوانو خوندم فک کردم ترکی نوشتید بعد الان فهمیدم Anne آنّه نیست، آنه‌ست :/
خب ترکی رو که به انگلیسی نمی‌نویسن عزیز 😊
آن شرلی سریال داره؟ کجا؟ کی ؟ 😍😍😍
قبلا یه پست راجع بهش گذاشته بودم . شبکه خانگی netflix ساخته فصل اولش قشنگ بود ولی با توجه به ضد حال فصل دومش اصلا پیشنهاد و معرفی نمی‌کنم😐😐
مد الان دنیاست دیگه.
مردشور مدشونو ببرن... آخه این همه چندش و حیوانی؟! 😐😐😑
ترکی استانبولی با حروف انگلیسیه عزیز😊
فقط دو سه تا حرفش فرق داره. اونا به مادر میگن Anne
جدی می‌گی؟ چه جالب😍😊 
لعنتیاااااااا :))
اون رو بیخیال بیا انیمه ببین
انیمه باد برمی‌خیزد باید جالب باشه البته فقط یه بخش ریزشو توی اینستا دیدم بسیور جذاب بود برام انقدر که بلافاصله دانلود کردم تا امشب ببینمش :)
انیمه دوست دارم😊
لینک دانلودشو برام بفرست اگر تونستی
اوهوم. من خیلی دوست دارم زبونشونو :)
😊😊😊
پیرو کامنت چوگویک
وقتی باد بر می‌خیزد و قلعهٔ متحرک هاول و نام تو و این‌ها رو ببین. قشنگن. :دی
ممنون از پیشنهادات خوبتون 😊
ماهواره دارین؟ 
نه... مگه برای فیلم و سریال به روز دیدن باید حتما ماهواده داشت؟🤔
از اپلیکیشن نماوا استفاده می‌کنم برای مشترکین شاتل ترافیکش رایگانه 😊
جمعه ۲۳ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۷ آقای سر به هوا :)
وضع فیلمها جوریه که من به همه میگم تلویزیون نمیبینم...
تلویزیون خودمون داغونه وای به حال تولیدات برون‌مرزی 😶
آها! نه به خاطر اسم شبکه هه عجیب بود فکر کردم ماهواره دارین 
چجوری با این شبکه آشنا شدین اون وقت؟
Netflix خیلی معروفه کارش تولید سریالای خانگیه. شبکه‌ی تلویزیونی یه کشور خاص نیست جهانیه عزیز جان...چندتا فیلم و سریال از کاراش دیدم یکم راجع بهش سرچ کردم و تا حدودی شناختمش...البته سریالایی رو دیدم که توی اپلیکیشن نماوا بود وگرنه یه سری از کاراش واقعا غیر قابل پخشه😶
کلا خوششون میاد
منم چند وقت پیش یک فیلم دانلود کردم درباره نویسنده کتاب فرانکشتاین.یعنی اینقدر زنه تو زندگی زناشوییش هوو دید و شوهر نکبتش آزادی جنسی داشت...
نفرین بر تهیه کننده و فیلمنامه نویس فرستادم و گفتم یعنی تو یک داستان که درباره یک نویسنده هست این موضوع دیگه چیه؟
 واقعا... یعنی حتی به آثار ادبی بزرگ جهانم رحم نمی‌کنن همچین رمان‌های قدیمی رو تحریف می‌کنن روح نویسنده شوکه می‌شه تنش تو قبر بندری می‌لرزه...😑😐
ته روشن فکری نه عـــــن روشن فکری رو در آوردن.
دوست نداشتم از این کلمه استفاده کنم ولی کلمه بهتر از این نمیشه گفت برای این مساله ...

خدا آخر عاقبت همه رو به خیر کنه مخصوصا نسلی که با این سریالها بزرگ میشن ...
😂😂😂😂 
خدا وکیلی هرچیزی رو با هر منطقی توجیه کنن این یه قلم خیلی چندش و کثیفه هیچ جای دفاعی نداره...🤢🤧
با این فرمون پیش برن نسل بعدی اصلا عاقبتی نداره که خیره باشه


استاد کنکورم جلسه اول اومد گفت بچه ها قبول شدن اصلا سخت نیس فقط باید درس بخونید! همونجا بود فهمیدم پولمونو ریختیم تو جوب.

 

😂😂😂 گاهی تا بفهمیم چه کلاه‌هایی سرمون رفته بسیار دیر شده...
ولی خب ربطش به این مطلب چی بود؟🤔😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan