پشت اختباری‌ها شاعرند

کج خُلقی ایام نمی‌خواست که از عشق 

خشتی بنهم تا به ثریا برسانم 

صد بار زمین خورده‌ام ای ماهی قرمز 

تا اینکه تو را تا لب دریا برسانم

هر چند پلنگانه زمین خورده‌ام ای ماه 

ای‌ عشق بمیرانم و بالا برسانم ...


پ.ن: اصولا تو روزای سختی و دلهره شاعرانه‌های وجودم بیرون می‌ریزه. هر شعری به ذهنم برسه می‌نویسم. اینه که حاشیه‌ی همه‌ی دفتر و کتابام پر از شعره...

شاعر این شعرو نمی‌شناسم ولی به چشمم قشنگ اومد و حاشیه‌ی آیین دادرسی مدنی و اینجا نوشتمش... 

 نیستم ولی به یاد دوستان همیشگی هستم...

 و به شددددت محتاج دعا هستم...خیلی زیاد.اگر دستتون به خدا رسید سفارش منو بکنید بهش...

ایشالا این روزای سخت و شاعرانت تموم بشه:)
ان‌شاالله خدا از دلت بشنوه😄
شبیه شعرای فاضل نظریه
پلنگ ملنگ داره😁
نه شعر فاضل نیست اگر بود می‌دونستم😊
تموم می‌شه خاتونم :)
قربون انرژی مثبتت حوا جونم😍😘
فقط همون اگر آخر پستت :( 
آخ آخ گفتی☹
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۰۸:۳۶ آقای سر به هوا :)
این نیز بگذرد
ان‌شاالله که می‌گذرد😊
امیدوارم حال دلتون خوب شه :)
ممنون همچنین😊
بری دیگه برنگردی، ایشالا!
اختبارو میگم :)
مناسب‌ترین جمله‌ای بود که می‌شد بشنوم الان 😂😂😂😁😁😍
همون کامنت "من..."
سبکش خیلی شبیه سبک شعرای فاضل نظریه.
قشنگه ولی :)
مگه شعرای فاضل قشنگ نیست؟🤔
چرا قشنگه، ولی حس میکنم یکم زیاد غصه داره. از این جهت که چندباری خواستم شعر شاد! (چه کلمه ای بگم براش؟) ازش پیدا کنم موفق نشدم. 
واسه ما پشت اختباریا سبکش خوبه 😁😂😂😂😂
شعر شاد رو خوب اومدی 
اشکال نداره خودم برات یه مجموعه شعر شاد می‌سرایم بعد از قبولی اختبار 😍😁
تموم میشه
خوبی عزیزم ؟:)
خدا از دهنت بشنوه...
😊❤❤
الحمدلله زنده‌م😁
تولدتون مبارک:)
سلام 😊
عه وااااا مگه اینجا گفته بودم تولدمه امروز؟🤔😍😁
ممنون❤
نه‌ نگفتین اینجا:)
گفتم...دقت نکردی😁😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan