مادری قصد ادامه تحصیل داره گویا 😁

سیم آخر یعنی دقیقا مادری جان که توی مسجد من نشستم کنار دستش، یه خانومه اومده بهش میگه دخترت رو شوهر نمی‌دی؟ مادری می‌گه من دختر ندارم!😐 بعد خانومه که قشنگ معلومه آمارمونو کامل درآورده با تعجب می‌گه پس این چیه؟

 مادری هم نه گذاشته نه برداشته می‌گه این دختر نیست تاج سره... 

خانومه که به معنای واقعی دو نقطه خط شده می‌گه خب تاج سرتونو شوهر نمی‌دید؟ 

مادری زل زده تو چشماش می‌گه نه...😊

وقتیم که خانومه تو افق محو می‌شه یه چشم غره به من می‌ره و می‌گه تو مگه درس نداری پاشو جمع کن بریم دیگه🤨

الان نمی‌دونم خر کیف بشم. حساب ببرم، یا چی؟!

نقطه‌ی اوجش اونجاست که میاد خونه برای پدری تعریف می‌کنه. اونم با یه لبخند جوکوند نگاهش می‌کنه و می‌گه خوب کردی😊

پ.ن: گفته بود از بعضی رفتارا و آمد و رفتن‌های مسخره به ستوه اومده ولی نگفته بود می‌خواد بزنه به سیم آخر و منو ترشی بندازه 😁😂😂😂 تا الان سه چهار تا مادر و واسطه رو از وسط قاچ کرده، البته خب همچین به ضرر من نشده این سیم آخر حداقل تا آخر آذر با اعصاب راحت درس می‌خونم( شانه بالا انداخته و جزوه‌ی جنایت علیه اشخاصش را ورق می‌زند)

ماهم دونقطه پرانتز بسته شدیم:)
خدا حفظشون کنه:))

منم ایموجی نیش باز هستم تا اطلاع ثانوی😁
ممنون خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه😊
چرا؟ 
از بس یک سری خواستگارنما با رفتارهای دون شان کلافه‌ش کردن 🤔
خخخخخخ دست مادرت درد نکنه :)
نه فقط دستش درد نکنه بلکه شیر مادرشم حلالش 😄
خدا حفظشون کنه :)
این یعنی غیرت مادرانه :)
بعله از اتاق فرمان اشاره می‌کنن شیره مادرررری😄
خدا حفظ کنه عزیزان شمارو 
از کجا می فهمه؟ 
تجربه عزیزم تجربه 😊
خدا حفظشون کنه :)

من منتظر بودم بگن آها اینو میگی والا اینو زیاد نمی‌بینیم یادم نبود :)) 
خدا عزیزان تو رو هم حفظ کنه😍
اینم جوابی بوداااا...البته خب چون الان پشت اختباری هستم و خیلی رعایتمو می‌کنن در این حد ضایعم نمی‌کنه گذاشته بعد اختبار جبران کنه😁😂
۶😂😂😂
😂😁😂😁
ایول قشنگ خانومه رو شستن پهن کردن روی بند:)))))

نرم کننده‌ هم زد بهش که بعد از خشک شدن الکتریسیته نداشته باشه😂
دوشنبه ۷ آبان ۹۷ , ۲۲:۰۵ آقای سر به هوا :)
خواستگار نما نشنیده بودم:)
الان شنیدید دیگه ... یه قشری از مادران بیکار و بی فرهنگی هستن که برای تفریح و سرگرمی و با این احتمال که ممکنه یهو توی مسیر دختر شاه پریون به پست شون بخوره اقدام به خواستگاری‌های سریالی و متعدد می‌کنن و در این مسیر از اعمال هیچ بی احترامی و بی‌شعوری دریغ نمی‌کنن...
البته همه‌ی خواستگارای من از این جنس نبودن ولی خب این عده از افراد در سیم آخر مادری بی تاثیر هم نبودن...
چقدر توضیح دادم😁😂
اقا تو خیلى خوبى:))
من وقتى میفهمم مامانم خواستگار رد میکنه یه قیافه آویزون نگاه مامانم میکنم که اخه چرا به من نگفتیییین :|
منم اوایل این‌جوری بودم لب و لوچه‌م آویزون می‌شد الان حدود دو سالی می‌شه که به یه درجه‌ای از عرفان رسیدم که استقبالم می‌کنم از روشش😂😂😂
درود بر این مادر :)
درود متقابل 😊
ناقلا چرا پست نمیذاری ؟
از این پستهای پر انرژیت بذار 😉😉
یکم دچار افت انرژی شدم ...
ولی چشم سعی می‌کنم پست پرانرژی بذارم😊
آفرین گلم :)
اینم به خاطر گل روی شما بود😊
سپاس درود بر شما 😍😘😘
 درود متقابل 😍😊❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan