ناک اوت

یه توئیت خوندم انگار از من نقل قول کرده بود انقدر حرف دلم بود...

میگفت شرایط زندگیم یه جوریه که من منتظرم خدا یه کاری بکنه، خدا هم منتظر نشسته من یه کاری بکنم 😐

انگار مسابقه‌ی هر کی زودتر بخنده می‌بازه‌ست...

تو رو خدا یکی سوت پایان مسابقه رو بزنه تا ضربه فنی نشدم...

هوففففففففففف 
بله کار درستی می‌کنید...فقط نفس عمیییق جواب می‌ده الان
خدا داره بهت لبخند میزنه. 
منم با لبخند جوابشو می‌دم 😊
ولی عامو این شرایطو لبخند خالی درست نمیکنه‌هااا😂😂
:)))
خدا هم مگه میخنده؟
نه اون خندهه خنده‌ی منه😂
منتظر سوت پایان نباش مقاومت کن
نمی‌شه عاخه ولو شدم وسط رینگ 😂
من الان چشام فقط یه خط شده از بس که مشت خوردم :)
خدا بهتون صبر بده پس...
خب گلم گام اول و بردار
از بس قدم زدم واریس گرفتم فایده نداره😂😂😂
ای بابا! با خدا مسابقه میدی، توقع داری ناک‌‌اوت هم نشی؟؟؟ عجب :)))
والا به جون خودم من مسابقه ندادم خودش هی پرتم می کنه وسط رینگ 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan