اگه پسر بودم چه شکلی بودم؟🤔

این هفته در جریان کارورزی دادگاه نظامی، یک روز رفتم شعبه‌ی دادیاری یه آقایی که باعث شد یکسری پیش‌فرضای ذهنیم راجع به قاضی جماعت به هم بریزه...

در واقع این طوری بگم که اگر من پسر بودم دقیقا می‌شدم همین آقا. در حدی شبیه بودیم(البته بیشتر غیر ظاهری)که حتی وقتی یکی از پرونده‌هاشو داد تا بخونم به محض باز کردن پرونده دیدم عه!؟ دست خطش شبیه خودمه😳 حتی‌تر مثل خودمان تکلم می‌کرد 😐 ...البته که این خب ظواهر کاره دیگه، باطن آدما رو خدا داند.

واین جوری بود که به همکاران آینده امیدوار شدیم و مثل قبل فکر نمی‌کنیم قرار ست به یک دیوانه خانه ی مطلق ورود کنیم. (دست کم فکر می‌کنیم دیوانه خانه‌ی نسبی عست)

و خب از اونجایی که این بنده‌ی خدا متاهل بود دارم فکر می‌کنم اگر یه دختر داشته باشه که کپ من باشه عجب جالبناک می‌شه 😂😂😂


پ.ن: فرجه‌ی لهنتی(یا همون لعنتی بقیه) اختبار شروع شده و قراره یه دوره ی چهل روزه غار نشین مطلق بشم... اگر دیر پست گذاشتم یا اگر اومدم جنگی پست گذاشتم فرار کردم و بهتون سر نزدم عذرخواهم به شدت... پیشاپیش و پساپس از اون دسته دوستان با معرفتی که سر زدن و پیگیری احوالات ما را رها نمی‌نمویند حتی در بی‌معرفت‌ترین و سرنزن‌ترین حالتمان، کمااااااال تشکر و امتنان را داریم...گفته باشیم که فکر نکنید نمی‌دانیم چقدر با وفایید...

۴۰ روز در طور سینا بسر میبرید :)
موفق باشید
بله شایدم غار حرا😂😂😂
ممنون 😊
چه جالب :)
خیلی جالبناک بود 😊
پسر بودنت هم جذابه :)))
ای بابا...سرخ می‌شود و در افق محو می‌گردد...
😍😍😍😍😘

سلام

وَوَاعَدْنَا بانو سرک خاتون ثَلَاثِینَ لَیْلَةً و .... :))

دعاگوی شما هستیم. 
موفق باشید. 
سلام
وااای آیه هم نازل شد برام عالی بوووود😂😂😂
خیلی ممنون همچنین😊
بهتری سرک کوچولو ی من؟
) چه زود دختر خاله شدم:/ )
بهترم صبورای نازنین و مهربونم😍😘
تو‌خوبی؟
چه دختر خاله‌ی مااااااهی😍😍😍
اوخ😊 خجالت کشیدم😊😊
😍😍😍😍😍😍😍
قربان خجالتت بانو 
پنجشنبه ۲۶ مهر ۹۷ , ۲۲:۵۹ دنیای کامپیوتر ...
چه عجیب
وقتی این آدم انقدر شبیه همکارت باشه واقعا عجیبه🤔
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۰۰:۰۱ آقای سر به هوا :)
سرک با سییبیل:)
وای عالی بوووووود😂😂😂😂😂😂
البته این شباهت بیشتر رفتاری بود نه ظاهری و مربوط به صورت، ولی خب همیشه با خودم می‌گم اگه ریش داشتم هیییییچ دختری زنم نمی‌شد بی ریش انقدر بی ریختم با ریش فاجعه بودم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۵:۳۴ صـــا لــحـــه
اَه 😂😂😂 یعنی منتظر بودم بگی ازم خواستگاری کرد 😔 بد شد که نشد 😂

و نگو که میدانی چقدر بی‌وفا هستم :)))
حالا بر فرضی که متاهلم نبود مگه هر کی یه جلسه رفت کارورزی شعبه‌ی یکی باید ازش خواستگاری بشه؟🤔😂😂😂😂😂
نگووووو تو که بی وفا نیستی عزیزم تازه‌شم اگر باشی به پای بی وفایی من نمی‌رسی 😂😂😂😄 پس راحت باش 😁
پسر میشدی خودم عاشقت میشدم😍
عزیزمییییی 😍😍😍😍😘
امیدوارم موفق باشید تو این چهل روز :))
ممنون😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan