آخرشم دوماد شدم 😁

یکی از دوستان برای جذب اختصاصی قضاوت اقدام کرده مرحله‌ی آخر توی مصاحبه بهش گفتن متاسفانه علی‌رغم تمام شایستگی ‌های شما باید ردتون کنیم چون شما مجرد هستید و ما دیگه قاضی خانم مجرد جذب نمی‌کنیم...دوستمم گفته چه جوری قبلیا رو گرفتید بهش گفتن این قانون جدیده اون قبلیام تعهد دادن که متاهل بشن وگرنه بازخریدشون می‌کنیم.😐
اونم بدو بدو اومده به من می‌گه زود متاهل شو تا بیرونت نکردن😐
هیچی دیگه اومدم خونه به مادری می‌گم یه لیست از پسرای آفتاب مهتاب ندیده‌ی فامیل و محله بنویس از آخر هفته باید برام بری خواستگاری🤔
پدری می‌گه تو که تکلیف سربازیت مشخص نیست شغلتم هنوز قطعی نشده! می‌گم عوضش غیرت دارم قول می‌دم زود به همه چیز برسم و پسرشونو خوش‌بخت کنم.ولی دقت کنید پسرشون همه چیز تموم باشه، خوشگل باشه ، خانه‌دار باشه ، خیاطی و  آشپزیشم خوب باشه...
هیچی دیگه انقدر دسته‌جمعی خندیدن که سیاه شدن افتادن یه گوشه. ولی از خواهری راضی بودم چون مثل یه خواهرشوهر زبده سریع بلند شد یه لیست بلند بالا از پسرای دم بختِ مناسبِ دم دست تهیه کرد تا برام بره خواستگاری😁😁

خخخخخخخخخ
😁
😂😂😂به سلامتی
ایشالا پسرشون زن زندگی باشه😂
+ولی عجب قانون مزخرفیه:/ مثلا قاضی خانم متاهل چی داره که خانم مجرد نداره:|
سلامت باشید دقیقا اصطلاح زن زندگی صفت مورد نظر منه 😁😁😁
خیلی مزخرفه واقعا بعد می‌گن قوه نگاه جنسیتی نداره😐
پنجشنبه ۱۲ مهر ۹۷ , ۲۲:۲۸ آقای سر به هوا :)
:))
😁
والا دروغه
نگاه جنسیتی هست چه جورشم.
خیلی قانون ها هس که دلیلشو هیچ وقت نفمیدم.
ولی به عنوان یه پسر که چار تا پیرهن بیشتر ازت پاره کرده و به اندازه موهای سرش خاستگاری رفته😂😂بهت پیشنهاد میکنم کارت پایان خدمتتو حتما بگیری😂😂خانواده ها سخت گیر شدن😂
عی وای خوب شد گفتید از فردا می‌رم دنبال کارت پایان خدمت و سربازی و اینا😂
:))))
😂😂😂
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۰۰:۲۳ مریــــ ـــــم
:)))))
وای خدا
کفو خون بالا آوردم
😂😂😂😂😂
زنده بمون مریم تو باید ساقدوش داماد باشی...😁😁
قوانینه داریم؟! :|
گویا قانون نانوشته‌ی جدیده‌ که داره زیر پوستی اعمال می‌شه 
توی دادگاه باهنر یه دادیار اجرای احکام خانم که پونزده سال سابقه داشت مجبور کردن خودشو بازخرید کنه😐
دارم فکر میکنم تو عروسیت من دوست دومادم یا عروس؟ :تفکر (وی خیلی نامحسوس خودش را به عروسی دعت کرد :دی)
هیچ کدوم...تو نوه‌ی دومادی😁😂
حضورتم به عنوان صاحب مجلس الزامیه😂
:)))))
فقط من رو هم عروسیتون دعوت کن. با تشکر! :))
😂😂😂
حتما ...مگه میشه حریر بانو شب دومادی من نباشه؟
به نظرم تا قیمت دلار افت کرده برو طلا و حلقه و این جیزا رو بگیر 😁
اول باید نشون بخریم فکر کنم🤔
بعدم ما رسم داریم خود عروس انتخاب می‌کنه حالا یه چیزی بخرم به سلیقه‌ش نباشه بعدا همه‌ی عمر می‌خواد نق بزنه به جونم صبر می‌کنم خودشو می‌برم انتخاب کنه😁😂
عرررررر جزو فامیلای نزدیک هم محسوب میشم ^___^ واهاهاهاهاهای D: 
عاره محسوبی 😁😁😁
گذاشتی گذاشتی وسط این گرونی و تحریم و محرم صفرفکر دامادشدن افتادی 😀😀
اتفاقا خواهری بزرگه‌م همینو گفت منم گفتم دیگه قسمت خبر نمی‌کنه یوهو می‌شه😁
سلام علیکم

ما هم (من و بانو) انشاء الله دعوتیم دیگه ؟
منم خطبه ی عقد رو جاری میکنم و یه هدیه سفر زیارتی به مکه مکرمه یا عتبات عالیات رو خدمتتون تقدیم میکنم.


*ولی جدای از شوخی به نظرم یجورایی قانون درستیه حتی اگه برای آقایون هم اجرا بشه خوبه .
سلام 
قدم سادات که سر چشم ماست شما و بانو حتما دعوتید 😊 
فقط بی زحمت اون هدیه‌ رو یادتون نره 😁😁😁
*نسبتا قانون درستیه به شرط اینکه از همون ابتدا لحاظ بشه بعدم تجرد که گناه نیست!نمی‌شه چون یک نفر مجرده از امتیاز شغل محروم بشه. بله در بعضی زمینه‌ها تاهل امتیاز هست یا اینکه اصلا نیازه مثل دادسرای ارشاد و غیره در لین موارد همین الانم داره تاهل لحاظ می‌شه ولی مثلا در اجرای احکام مدنی یا کیفری تاهل هیچ تاثیری که نداره هیچ حتی خانمهای مجردی که در این پست‌ها هستن خیلی خیلی خیلی بهتر از متاهل ها دارن کار می‌کنن...ثانیا اگر تجرد بده هم برای خانمها بده هم برای آقایون،چرا فقط به خانمها ایراد می‌گیرن و در این مورد حتی هییییییچ تذکری به آقایون نمی‌دن؟ این نگاه جنسیتی درسته؟ اهانت به خانم نیست که می‌گن آقایون مجرد باشن اشکالی نداره ولی خانمها مجرد باشن مایه‌ی دردسره؟؟!!با اینکه خودشونم می‌دونن هر چی اشکال اخلاقی هست نود درصد از طرف آقایون بوده!!! (از آمار پرونده‌ی تخلف قضات دارم می‌گم نه برداشت شخصی)
به نظرم اولا نباید مطلق‌گرایی و نگاه جنسیتی باشه دوما اگر قانونی هست باید از ابتدا اعمال بشه نه اینکه ۱۵ سال از یه خانم بیگاری بکشن و آخرش به این بهانه به زور بازخریدش کنن...
اره منم گاهی اوقات به دوستان میگم چاشین بریم خواستگاری ولی هنوز تااین حد جدی نشده :)))

واسه کارای عروسی کمک خواستی بفرمایید حتما :)))))
من یه لیست بلند بالا از پسرای ترشیده دارم اگر خواستی بری خواستگاری بگو بهت لیست بدم😂😂😂
حالا بذار فعلا بریم خواستگاری جواب مثبت رو از بابای طرف بگیریم به مراسم پراسم رسید خبرتون می‌کنم بیاید کمک😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan