داستان اسباب بازی‌ها 😍

خواهری بزرگه همیشه مبدع حرکت‌های خیراندیشانه توی خونه‌ی ماست. هربار دیدیمش یه ایده‌ای تو سرش بوده که یه تیکه از زندگی‌شو ببخشه بره😐 از پس انداز حساب بانکیش گرفته تااااا عروسکای اتاق بچه‌هاش...

امرز صبح دیدمش که با همراهی جناب داماد تو پارکینگ داشتن برای چپوندن یه کیسه‌ی پارچه‌ای بزررررگ توی صندوق عقب ماشین قراضه‌‌شون تلاش چشمگیری می‌کردن به شوخی گفتم کدوم بدبختی رو کشتید انداختید توی گونی دارید می‌برید چال کنید؟ خندید سر گونی که هنوز بین زمین و هوا بود باز کرد. یه عالمه عروسک تقریبا نو زد بیرون...عروسکی که چند وقت پیش من کلی پول داده بودم برای دخترش خریده بودمم بین شون بود😐 ناراحت شدم گفتم داری می‌ریزی دووووووووور 😳😳😳😳😳 

بازم خندید و دوتا بروشور بهم داد...نیم ساعته نشستم زل زدم به بروشورا هی بغض می‌کنم هی بغض می‌کنم هی بغض می‌کنم...

حوصله‌ی شرح قصه نیست ...ببینید...اگر خواستید مشارکت کنید طرح قشنگیه😊

چه طرح باحالیه
دمتون گرم
بله عالیه
دم بانی و اداره کننده‌هاش گرم😊
چه خواهر دغدغه مندی و چه روحیه ی ارزشمندی...
دغدغه خوبه ها ولی این دیگه ته دغدغه‌ رو درآورده یه جاهایی حرص دربیار می‌شه دیگه... باور کن تا حالا شصت هفتاد میلیون قرض الحسنه‌ی بی بازگشت داده رفته. سرویس طلای عروسی‌شو ازش گرفتیم قایم کردیم بذل و بخشش نکنه😐😐😐
😂😂😂😂 وااای چه باحال
این مدل ادما واقعا نیاز دارن یکی کنترلشون کنه هر چند به هرحال ایشون خیلی مناعت طبع دارن 
😂😂😂
می‌دونی بدبختی چیه؟ اینکه شوهرش از خودش بدتره...ببین دامادمون چیه که خواهری یه وقتایی بهش می‌گه حالا اینجا دیگه ضرورتی نداره کمک کنیم😂😂😂
اگه خواهر من جای خواهر تو بود
من دیگه هیچقوت برای خوارزادم عروسک نمیخریدم
:|

مریم اصلا از صبح هی یاد لحظه‌ی کارت کشیدن تو مغازه‌ی عروسک فروشی می‌افتم هی فشارم می‌افته😂😂😂
میتی‌کومان بودن ارثیه پس :)) 
عه؟پس به نظرت منم میتی کومانم؟ 🤔🤔
صبح که داشتم سر بذل و بخشش عروسک گرونه به خواهری غر می‌زدم مادری گفت ببین کی به کی داره می‌گه!!!😐😐😂😅
آخه خدا خیرشون بده .. چقدر عالیییی :))))
خدا شما رو هم برای انجام این کارای خوب توفیق بده😊
جمعه ۲۳ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۹ آقای سر به هوا :)
خوبه که:)
خوبه؟ 🤔 البته ما یکم حرص میخوریم 😁
بله
حق داره 
خودتم تهشی :))

 از دست تو 😂😂😂😂
خواهرت و دوس دارم😊

خیلی خوبه به هیچی تو دنیا وصل نبودن
یعنی به معنای واقعی به هیچی وصل نیستااااا هیچی...
آفرین کار خوبیه!
اوهوم 😊
چه خوب :)
خیلی😊
چه قشنگ :)
مرسى از اشتراکش..
و چه خواهر مهربونى
خواهش می‌کنم خاتون جان 😍😍😘
مهربونی از خودته عزیز دلم❤
اى بابا من الان فقط دو عدد چشمِ قلبى شدم که :))
قربون چشمای قلبیت عزیزم😍😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan