مَ‌رد

فارغ از تمام حرف و حدیث‌ها و نقدها و تحلیل‌ها و تفاسیر خوب و بد،

سریال پدر برای من خلاصه می‌‌شه توی حرفای یه بنده‌ی خدایی که امروز می‌گفت:

م‌َ‌ر‌د

یعنی دقیقا فراتر از همه‌ی شعارها و منم منم های توخالی و بچه‌بازی‌های یک عده موجود مذکر و تقریبا بدون مصرف دیگری جز تولید مثل و بقای نسل، انسان‌هایی هستند که هر یک پیامبران یکی از کوچکترین واحدهای سازنده‌ی اجتماع یعنی خانواده به شمار می‌آیند با این معجزه‌ی بزرگ که می‌توانند در بدترین و فروپاشیده‌ترین شرایط قوام خانواده را با تک تک سلول های بدن‌شان به تنهایی حفاظت کنند و به اهلشان بگویند من حواسم هست...من هنوز نمُردم...خیالت راحت...تا من هستم اتفاقی نمی‌افته...

و به عبارتی یک کوه در هیبت انسان که در ادبیات باستانی وی را مَ‌رد می‌نامیدند و در ادبیات امروز واژه‌ای تقریبا مستهلک در مورد موجوداتی در آستانه‌ی انقراض است که کم‌کم جای خود را به انواع گونه‌های مذکر با خشتک هایی تا زانو و گیسوهایی افشان و رفتارهایی زنانه می‌دهد تا در آینده‌های نه چندان دور جز افسانه‌ای مبهم و تعجب‌انگیز نامی از خود به جا نگذارد...

پ.ن: با احترام به همه مَ‌رد های عصر حاضر که در اقلیتی نابرابر در جهت خلاف جریان جامعه شنا می‌کنن و کوهی از درد روی شونه‌هاشونه...خدا حفظ‌تون کنه و از خطر انقراض نجاتتون بده😊

سلام

دیدم در مورد مـــــــــــــرد نوشتین
اومدم ببینیم پشت سرمون چی می خواین بگین :دی


واقین مــــــــــــــردها در حال انقراضن! :((
سلام 
البته هنوز کامل منقرض نشدن ولی با سرعت زیادی در حال تبدیر شدن به افسانه هستن...
و خب به جاشون یه گونه ی جدید از موجودات مذکر در حال تکثیر و جایگزینی هستن
البته دور از جون 😊
آمین :)
متاسفانه از اون دسته دعاهاییه که خیلی آمین تاثیر نداره جریان عوض بشو نیست...😁
چه خوب گفته
کلا خوب می‌گه 😊😊
من تو تیم هاژ محمودم😂😂😁😁
ایشون تیم‌ مقابل ما نیستنااااا...گمان کنم اذعان کردن که نسل‌شون در حال انقراضه 😁😁😁😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan