خلوت سبز

دنج‌ترین جای کافه کنار پنجره و گلدان‌های شمعدانی روی مبل خردلی تک نفره ای که روبه‌رویش همتای همان مبل را گذاشته بودند برای قرارهای دونفره، زیر نور ملایم آفتاب‌ِ اول روز نشسته بود.کتاب شعرش را باز کرده و محو یک تک بیت شده بود انگار. فکر کردیم منتظر نفر دوم است و لحظات انتظار را با آن تک بیت‌ها دارد شیرین می‌کند. 
ما یک اکیپ بودیم پر سر و صدا و شلوغ. کافه را روی سرمان گذاشته بودیم.حتی برنگشت چپ چپ نگاهمان کند که چرا انقدر صدا تولید می‌کنیم و خلوتش را متزلزل می‌کنیم انگار واقعا متوجه ما نبود.وقتی پیش‌خدمت لیوان بزرگ موهیتو را جلویش گذاشت فهمیدم منتظر کسی نیست. با خودش آمده بود کافه...
 دو ساعت و نیم نشستیم چند سری نوشیدنی و کیک و املت و ...سفارش دادیم و خندیدیم و لذت بردیم از این در کنار هم بودن.او هم همان‌قدر نشست و با همان یک لیوان موهیتو و کتاب و خلوتش لذت برد، لبخند عمیقش موقعی که کتاب را بست و بلند شد این را میگفت‌. چادرش را که مرتب می‌کرد نگاه کوتاهی به میز ما کرد، لبخند عمیق‌تری زد و رفت.
نمی‌گویم با وجود داشتن دوستانی به آن خوبی ناشکری می‌کنم. اما در اکنونِ زندگی‌ام به شدت حالش را خریدار بودم. اینکه برای شاد بودن نیاز به کسی نداشته باشی. اینکه برای خودت وقت بگذاری و با خودت به کافه بروی و خیلی هم خوش بگذرانی. برای خودت موهیتو بخری و برای خودت شعر عاشقانه بخوانی و به خودت محبت کنی و سختی‌های روزگار را از دل خودت دربیاوری و تجدید قوا کنی. همین‌طوری در خلوت با خودت آرام بنشینی و منتظر معنای دیگری برای خوشبختی نباشی.
وقتی از کافه بیرون می‌رفت نگاهم را مانند یک کاسه آب پشت سرش ریختم و زیر لب گفتم:
چه استراحت خوبی است در جوار خودم
خودم برای خودم با خودم کنار خودم
همین دقیقه که این شعر را تمام کنم
از این شلوغ ِ شما می روم به غار خودم
به سمت هیچ تنم را اشاعه خواهم داد
به گوش او برسانید رهسپار خودم
چه لذتی است که یک صبح سرد پاییزی
کنار پنجره باشم در انتظار خودم
گلی نزد به سرم زندگی اجازه دهید
خودم گلی بگُذارم سر مزار خودم
اگرچه این همه سخت است نازنین بپذیر
دلم به کار تو باشد سرم بکار خودم...
اون مرد سی ساله دیروزی قاتل بود یا مقتول؟
سلام 
مقتول بود😐

چرا موهیتو؟!
لابد دوست داشته دیگه😍😋
سلام خودت خوبی؟
اگه کسی ما رو ربود باید چکار کنیم؟
مرحله به مرحله بگید لطفا
علیکم السلام خودم به نظر میاد خوبم الحمدلله شما خوبید؟
ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید سپس با تمام توان به هر حیله ای که شد فرار کنید و به اولین کلانتری مراجعه کنید.اگر برای دفاع از خودتون آسیبی به رباینده زدید هم هیچ اشکالی نداره...
خدا عافیت کامل بده بهتون خانم قاضی
ما هم خوبیم الحمدلله به دعای دوستان

+ میشه بکشیمش هم؟
ممنون 
خدا روشکر
+با رعایت شرایطی بله 
به شخصیتش نمیاد :|
🤔🤔🤔
شخصیتش معلومه؟😂😂
من تا حالا موهیتو نخوردم.

چه موهبتیه که برای خوب شدن حالت وابسته به کسی نباشی. خوشا به حالش...

:: مرسی که برگشتی سرک.
و دختر تو هدرت هم به شدت ملوسک و نازه! ^_^
ای جانم یه روز بیا بریم با هم موهیتو بخوریم چون منم تو کافه موهیتو نخوردم هنوز...
واقعا موهبت بزرگیه...
مرسی که انقدر دوست خوبی هستی عزیزم
راست می‌گی؟ خودمم عاشق هدرم شدم اصلا...
جمعه ۲۶ مرداد ۹۷ , ۱۲:۵۷ صـــا لــحـــه
چه کافه قشنگی
چه آدم‌های خوبی
چه شعر شاعرانه‌ای
چه حسی.............
عزیزمی چه عالی که بهت حال خوبی داد...
آره کافه‌ش خیلی قشنگه ولی خب قیمتاشم قشنگ بود😍😊
چی هست حالا؟ آبمیوه؟ :))))
بریم بریم. ^_^

فدای تو.
اوهوم. خیلی نازه...
یه نوع شربت لیموئه که با نعناع و آب گازدار درست می‌شه.
😍😍😍😘😘😘😘😘❤❤❤❤
آهان! :)
هشتگ من یک ناآگاهم! :)))
هشتک من نیز ناآگاهم 😂😂😂😁😁
جالب بود

تنهایی شاد بودن...
بله جالبه...این یه فلسفه‌ی عجیب و مهمه
حال خوبش رو به شدت من هم خریدارم .. چقدر خوبه که آدم بتونه به یه همچین درجه ای برسه .. 

لذت بردم از خوندنش :))))
ان‌شاالله شما هم همیشه حالتون به همین خوبی باشه
خدا رو شکر این حال قیمتش زیاد گرون نیست همه‌مون با اندکی اراده می‌تونیم به این حال برسیم😊❤
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۲۰:۴۷ مریــــ ـــــم
چه کافه خوشگلی
چندوقته با خودم تو جنگم تنها برم بیرون برم کافه برم خرید و لذتشو ببرم
ولی واقعا سخته
خیلی کافه‌ی خوشگلی بود ...ایضا قیمتاشم خوشگل بود...
منم آدم جمع‌گرایی هستم مریم، تفریح تنهایی برام معنی نداره و بهم نمی‌چسبه اما دارم فکر می‌کنم یه بار امتحانش کنم😊
با خود خوش گذشتن یه هنره
ادمای زیادی رو دیدم که نمیتونن خودشون رو تحمل کنن و نمیتونن با خودشون خوش بگذرونن
خوش به سعادتش:)))))
واقعا یه هنر بزرگه...به خاطر اینکه عادت کردیم همیشه یکی دیگه بیاد خوشبخت‌مون کنه و هیچ نقشی برای خودمون توی تغییر شرایط در نظر نمی‌گیریم🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan