فرشته‌ی بی‌بال خانه‌ی‌ ما

 _ برده‌ش توی آشپزخونه و یواشکی براش خط و نشون می‌کشه که نری با فلانی شراکت کنیاااا ... نری با فلانی سرمایه‌تو قاطی کنیاااا... آقای بیساری نون‌ش شبهه داره بهش بگو دیگه با شرکتش کار نمی‌کنی اگرم اصرار کرد قبول نکنیاااا... فلان پولو از بانک فلان در بیار سودش زیاده به دلم نمی‌چسبه...

_کاسه‌ی صبرش لبریز می‌شه و با دلخوری می‌گه زنای مردم همش شوهرشونو تشویق میکنن به درآمد بیشتر و پول رو پول گذاشتن بعد تو هی ترمز بلندپروازیای منو بکش خب؟

_کوکوسیب‌زمینی‌ها رو توی ماهی تابه زیر و رو می‌کنه و می‌گه زنای مردم به من چه ربطی دارن من زندگیم روش داره قانون داره... اگر می‌خواستم مثل خیلیا باشم الان وضع مالی زندگیمون سه برابر این بود ولی سه تا بچه نداشتی که فامیل به سرشون قسم بخورن...

_انگاری از این حرف بدش نیومده...زیر لب جواب می‌ده: بر منکرش لعنت منم هدفم خوش‌بختی و رفاه شماست اگر این طوری راحتتر هستین خب چه بهتر‌... بعد لیست خرید مختصر افطار رو برمیداره و از خونه می‌زنه بیرون...

بوی شله زرد و کوکو سیب زمینی مخصوص مادری خونه رو پر کرده و یک عالمه فکرای خوب سرِ منو...گوشه‌ی جزوه‌‌ی روبه روم می‌نویسم دخترها به مادرشان می‌روند؟ 😊😊😊😊

حالا یکم تواضع پیشه کنید :| :)))
آخه راجع به من نیست که تواضع پیشه کنم؟ کپی پیست یه مکالمه‌ست به من چه؟ 😐
قطعا ;)
خداحفظشون کنه واست :)
خدا کنه 😁
خدا حفظ کنه عزیزان شما رو عزیزم 😊😊😊
راستی شما چرا وبلاگت نظراتش بسته‌ست؟هی میام نظر بدم هی نطقم کور میشه😂😂😂
ممنونم عزیزم.
یه جای کوچیک سمت چپ وبلاگم واسه نظرات هست :)
چه خوب ... نبود...تازه اضافه کردی؟ 
نه از اول بود :/ :)
راست می‌گی؟ کور شدم رفت....
اسلحه را روی شقیقه‌اش می‌گذارد و به افق خیره می‌شود...
دور از جونت :))
خیلیا ندیدن و بهم گفتن. نمیدونم چرا.
واقعا نامرئیه😁😁😁
پس باید یه فکری بکنم واسش🤔
اوهوم 😊
نه‌بابا دخترها به پدرانشان میروند :دی 
والا من که غیر از شیطنتم و پر سر و صدا بودنم دیگه هیچیم به مامانم نرفته :/ :))
توی خانواده‌ی ما خواهری بزرگه کپ مادریه ...مو نمی‌زنه باهاش هم قیافه هم رفتار...
من و خواهری کوچیکه به شدت از لحاظ رفتاری شبیه پدری هستیم... من قیافه‌م به هیچ کدومشون نرفته طوری که بعضی مواقع ازشون می‌پرسم من بچه سبدی نبودم؟🤣🤣😂😁
بچه سبدی؟ وااای 😂😂 
دوتا خواهر داری؟ ^___^ واااای خدا کوفتت شه خا :/ منم خواهر میخوام که :(
آره دیگه از این بچه‌ها که تو فیلم خارجیا تو سبد می‌ذارن پشت در خونه ها 😁😁😂😂😂
آره دوتا دارم و واقعا از داشتن‌شون خر کیفم دلت نخواد😊😉
حالا خودت مامان شدی سه تا دختر به دنیا بیار انتقام‌تو از این فلک بوقلمون بگیر 😁
سلام :)
درود بر این فرشته بی بال .‌‌‌..
قبول باشه
سلام 
ممنون از لطف‌تون 😊
قبول حق، از شما هم قبول باشه 
بطور کلی که تواضع چیز خوبیه حالا :| :))))
بله خوب است اوصیکم و نفسی بالتواضع😐😂
دقیقا همینه ...
من الان شله زرد میخوام :((
الهی بگردم آدرس بده برات بیارم😍😍😍
خدا این فرشته های بی بال رو نگه داره
ستون هر خونه ای مادر اون خونه اس:)
دقیقا...خدا فرشته‌ی بی بال شما رو هم حفظ کنه 😊😊😊
مچکرم نوش جان
نه دیگه حالا که دلت آب افتاد احتمالا کوفتم بشه😂
اره میدونم ولی خنده‌دار بود برام D: 
[از حسادت میترکد و های های میگرید] 
دیگه اونکه انتقام من نمیشه :/ میشه لطفم به بچه‌هام که خواهر داشته باشن و مثه من نشن :| 
😁😁😁😂😂😂 
راستش دیگه راهی به ذهنم نمی‌رسه 😁
راهی نداره آخه :/ فقط باس بسوزم و بسازم..‌ هععی.. (قطره‌ی اشکش را با گوشه دستمال پاک میکند)
وی را بغل کرده و چندتایی به پشتش می‌زند...در همان حال به افق خیره می‌شود...
تو دل سنگی :((((

نه به خدا نگاه به ظاهرم نکن انقدر دلم پوست پیازیه...☹☹
حالا که این طور شد حتما یه روز باید بیای خونه‌مون برات شله زرد درست کنم
بله که میرن
پس خدا رو شکر 😊😊
خدا حفظشون کنه

ما هم امروز شله زرد داشتیم
خدا حفظ کنه عزیزان شما رو...
نوش جان 😊😊😊
اینجور زن ها از فرشته هم فرشته تر اند... 
خدا سایه ش رو بالا سرت نگه داره :)
قربونت برم عزیزم تو خودتم یه پا فرشته ای 😊😊😊
الهی آمین
حتماً حتماً :)
خدا از دهنت بشنوه حوای مهربونم😍😍😍😘
تجربه ثابت کرده نه
:|
عی بابا زدی امید مُمید مارو شتک کردی به دیوار 😐😐😐
واقعا نون حلال خیلی تاثیر داره . و باید پدر و مادر از همون بچگی این ارزش ها رو نهادینه کنن توی فرزندانشون ، وگرنه بعدا سخت میشه یا حتی غیر ممکنه ! 
قطعا همین طوره...
خشت اول چون نهد معمار کج ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan