گیس

 دختری که شعارهای فمنیستی می‌ده انقدری ترسناک نیست که دختری که می‌ره موهای تقریبا یک متری شو (بخوانید حدود هفتاد سانت)کوتاهِ کوتاه می‌کنه ترسناکه...



آرایشگر بدبخت داشت سکته می کرد هی موهامو دستش می گرفت یه خرده کوتاه میکرد می‌‌گفت بسه دیگه هان؟ 

هی می گفتم خانم کوووووووووتااااه :/

هی دوباره یه خرده دیگه می‌زد باز می گفت تو رو خدا بسه دیگه حیفه این مو عاخه :|

خلاصه بساطی داشتیم‌... آخرشم سر اون تیکه‌ی بلندی که اول چیده بود داستان داشتیم که ایشون می‌خواست برداره برای مصارف پوستیژ و این قرتی بازیا ولی ما سفت و چغر ایستاده بودیم که بده موهامونو بریم پی کارمون باو ...

مردم چه بیکارنا !!! 😐


وااای دیدی کوتاه نمیکنن؟؟؟ هی ده بار میگن حیفه نکن :/ بابا کوتاه کن بره دهع :| 
من وقتی میخواستم کوتاه کنم هم آرایشگر خودم هم بقیه که اونجا بودن میگفتن نه نکن حیفه و اینا و من فقط میگفتم حیف نیست! :/ 
آخر سرم آرایشگر خودم راضی نشد کوتاه کنه و دستیارش زد :| از من ناراحت تر بود بنده خدا :||| 
واقعا نمی‌فهمم تئوری شون چیه؟؟!!
حکایت شاه می‌بخشه شاه‌قلی نمی‌بخشه‌ست ...
والا 😂😂😂
موهاتو گرفتی که نگه داری یعنی؟ :/ 
نه انداختمش دور...فقط گرفتم که اون استفاده نکنه😊
می‌رفتی می‌فروختی موهاتو 😆😆😆
یک متر دیگه خیلی زیاده! چجوری تحمل می‌کردی؟
نه باباااا اصلا خوشم نمیاد از فروختن مو و این چیزا معلوم نیست بعدا کی ازش استفاده می کنه به گناه یا به خودنمایی یا چی ...
آره خیلی بلند شده بود می‌بافتمش تار موهام نازکه سنگین نبود😊
البته یه متر نبود گفتم تقریبا... یعنی حدود هفتاد سانت میشد تازه اگر از ریشه اندازه می گرفتی...
آها. گفتم نکنه مثه یه آدمی که میشناسم خواستی نگه داری :/// وای تازه فک کن آویزون کرده کنار آینه‌ش -___- اییی :/ 
نه بابا... چرا عاخه این کارو بکنم 😂😂😂 خب اگه انقدر خاطر موهاشو می‌خواست چرا کوتاه کرد؟ روی سرش آویزون می موند بهتر از کنار آینه آویزون بودن بود...
به نظرم دختری که موهاش ر کوتاه کنه دختر نیست :| 
عه وا!؟ 😐😶
والاع! دختر با موهای بلندشه که دختره :| یکی از ویژگی‌های ظاهری مهم که دختر رو متمایز میکنه موهای بلندشه :| دختری که روی موهای بلندش تعصب نداشته باشد قابل اعتماد نیست :|| :))))
دست شما درد نکنه 😐😂
فرد غیر قابل اعتماد مورد بحث کارد به استخوانش رسیده بود و دل را به دریا زد 
آدم تنوع لازم داره دیگه ... همیشه شعبان یه بارم رمضان خب ...

خاک به سرم 
برا چی رفتی کوتاه کردی :(((((((((((
اوف بر تو باد ://///////////////
خدا نکنه عزیییییییززز دلم 
کارد به استخوان رسیده بود عزیز دلم هم به شدت ریزش مو گرفته بودم و کم پشت شده بود هم اینکه خیلی یه تیکه شده بود تنوع دلم می خواست...
هم یه جورایی لج کردم 😁
غصه نخور زود بلند می‌شه...
مو خوره گرفته بودین‌‌ مگر؟ :| :)))
ریزش موی شدید ...
یه لجبازی ریزی هم پشت ماجرا بود که مجال توضیحش نیست 😊
نه بابا :))) توضیح نمیخواد که. کلی گفتم من :)) 
الان دلتان‌ خنک شد؟ :)))
😁😁😁😁
نمی‌دونم ... 
حالا مونده تا خانوما رو بشناسید ... 
من که می دونم همه قسمت هاش جز اون لج کردنه بهونه اس 
خب به هر حال ما خانوما همدیگه رو خوب می‌شناسیم دیگه 😁😁😁😁
منم یه بار موهامو از ته زدم. 
ای جانم ...انگار همه‌ی دخترا یه بار این پاتک رو به خودشون می‌زنن...
یه دوستی داشتم در یک حرکت جهادی موهاشو با ماشین تراشید؛
 اعتراف میکنم جلوش لنگ انداختم 😂😂😂
می‌بینم که اومدی تو تیمِ من :)))
وااااای چه تیمی چه کاپیتانی ... چه سعادتی😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤
می‌دونی چند وقت بود کَک این حرکت انقلابی افتاده بود به جونم؟! 😁
♡_♡
خدا رو شکر که بالاخره راحت شدی :))
زود بلند میشه دوباره :))
😍😍😍😍
سرم سبک شده به خدا...
آره به چشم به هم زدنی دوباره نیم متری می‌شه 😁
نه دیگه تو از ته نزن
پدرم در اومد تا رشد کرد. اصن خیلی بد شده بوددم
نه دیگه مامانمم نمی‌ذاره از ته بزنم گفته شیرشو حلالم نمی‌کنه 😄😄😄😅
یه وقت هایی احساس رهایی لازمه و احساس مستقل و متفاوت بودن
موافقم 😊
خوب کاری میکنه
😁😁😄
یاد داستان جیم و دلا افتادم که دختره موهاشوفروخت تا برا همسرش کادو بخره!
آخیییی یادته؟ شوهرشم ساعتشو فروخت که برای دختره شانه‌ی تزئینی مو بخره 😍☹

منم یه بار سر لجبازی تیشه به ریشه موهام زدم :)) بین دخترا اپیدمیه
آره دیگه می‌گم که هر دختری یه بار تو زندگیش از این پاتک ها به موهاش زده😁😁😁
میدونی منم پارسال رفتم کوتاهش کنم کلی جیغ زد سرم هی فحش داد هی جیغ زد اخر سرم همه موهامو دسته کرد یهویی چید برداشت برای خودش:)اشنا بود روم نشد بگم بده ببرمش
ولی خب من کل یه متر رو از ته زدم:دی
ای حال میده
الان ولی روی شونه هامه:/بابام دیگه نمیذاره کوتاهش کنم:/
نه من یه دفعه قبلا موهامو یه آرایشگر پررو برداشت برای خودش بعدا فهمیدم که ارزش اون مو چند میلیون تومن بوده این دفعه دیگه گفتم بندارم سطل آشغال بهتر از اینه که یه نفر بفروشه حالشو ببره به ریش منم بخنده 😐😄
بابای من از دیروز داره دق می‌کنه واسه موهای من 😄
نظر تد رو قبول ندارم
ولی کار شما رو هم !
نظر ایشون که خیلی چکشی زد از ریشه بانوان موکوتاه رو منهدم کرد 
شاید اگر شما هم خانم بودید همین کار رو انجام می‌‌دادید ... 😊
نمی دونم.
ولی دیگه تا این حد! کوتاه شون نمیکردم! :)


من که خوبم ملت با ماشین پسرونه می‌زنن 😁
اره اره دقیقااااا
من بعدش اومدم تهران خونه بکی از شاناهامون خانمش ارایشگاه داره هی فحشم داد گفت میدادی به من به خدا پولش رو بهت میدادم
من نمیدونستم اخه قدیما وقتی کوتاه میکردم پیش یه ارایشگاه دیگه میرفتم که این چیزا براش مهم نبود میریخت سطل اشغال😂😂کل در امدش از رنگ مو بود بعد به زور مجبورش کردم موهامو کوتاه کنه گند زد له موهام دیه رفتم پیش این یکی که خاله دوستم بود:دی
منم یه آرایشگر بهم گفت با توجه به جنس مو و سالم بودنش و قد مو از دو میلیون تا شش میلیون می‌خرن موهای بلند رو ... داشتم شاخ درمی‌آوردم یعنی😃😄😂
عجب شانسی داشتیااااا منم چند بار شده آرایشگر گند زده به موهام با این تفاوت که خعلیم مدعی بوده طرف 😐
این پست رو خوندم تقریبا ناراحت شدم. ولی خودمم پارسال همین بلا رو سر خودم آوردم. تازه خودم هم کوتاهش کردم... انقدر کارد به استخونم رسیده بود که صبر نکردم آرایشگاه برم.
یادش به خیر یه روزی عقیده داشتم دختر بودن به موی بافته و دامنِش هست.
ولی الان میدونم موی کوتاهِ قشنگ و منظم بهتر از موهای ضعیف و داغونِ بلنده! 
و از همه ی اینا مهم تر حالِ دلمون مهمه🙂
راستشو بخوای هرچی می‌گذره حال خودمم بدتر می‌شه چون موهام خیلیم داغون نبود و شاید لازم نبود انقدر کوتاه بشه 🙁
الان بغضم گرفت 
وای نه! نمی خواستم ناراحت شی! :((
اکشال نداره بابا فدای سرت ...بزرگ میشم یادم می‌ره 😁😂😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan