همون همیشگی...

گفت همه توی پلی‌لیست‌شون یه آهنگ دارن که حداقل چند ساله بی رقیب صدر لیست موارد دلخواه نشسته و هیچ وقت موقع پلی شدن رد نشده ... که البته ربط عمیقی داره به ماجرایی که پشت ملودی و شعرش پنهان شده 

گفتم نه همیشه ...

گفت یعنی تو نداری از این آهنگا؟

به گوشی توی دستم نگاه کردم و گفتم نه...

هندزفری رو چپوند توی گوشش و با یه لبخند عاقل اندرسفیهی پلی‌لیست‌شو باز کرد...به علامت خداحافظی دست تکون داد و رفت.

لاستیک هندزفری رو به گوشم کیپ کردم و همون همیشگی رو پلی کردم :)




پ.ن: شما چی؟ از این همیشگیا دارید؟


Yes :)))
  😊Exactly
:) همیشگی های من زیاد هستند...سوزنم گیر کنه روی یک اهنگ دیگه ول نمیکنم 
یکی از همیشگی هام اهنگ نوازش از ابی هست :)

من همیشگی زیاد ندارم...ولی این یه دونه هیچ وقت از لیستم حذف نمیشه...
آهنگای دیگه میان ‌و می‌رن ولی این سرجاش نشسته 😊
من یه پوشه دارم مجموعه دوست داشتنی های من
خودش دوتاست 
شاد
خاطره انگیز
و هر کدوم از این دو پوشه رو شاید بیش از هزار بار گوش کرده باشم
ای جانم تو دیگه آخر همون همیشگی هستی 😍😍😍❤❤❤
..موزیک که بیشتر یه سری خواننده مدنظرمه.اما شاید مداحی رو یکی فقط کلید کردم و وقتایی که دلم میخواد گریه کنم با بیت اولش اشکام میریزه
آره منم یه مداحی از میثم مطیعی دارم همیشگی پلی‌لیستمه ...
به قول معروف وقتی دلت گرفت فقط فبک للحسین 😔
:) :*
😍❤
نمیدونم.. فکر نکنم داشته باشم.. 
من کلا اینجوریم که توی یه بازه زمانی یه سری آهنگا میشن همون همیشگی و همش گوششون میدم. ولی بعد یه مدت زده میشم و میرن ته پلی لیست! 
یعنی کلا یه جوریم که گند یه آهنگ رو در میارم و اینقدر گوش میدم تا بدم بیاد از اون آهنگ :| بعد دیگه بیخیالش میشم و میرم سراغ بعدی :دی
منم دقییییییییقا همین شکلیَم ولی این یه دونه آهنگ به شدت خاص و استثنائیه خودمم نمی‌دونم چی داره انقدر دلمو برده...در صورتی که به نظر خیلیا یه آهنگ کاملا معمولی و غیر استثنائیه واصلا خاص نیست 😍
همیشگیت که باز نمیشه :| فک کنم موقع انتخاب برای آپلود کردن تو صندوق بیان، از توی Audio انتخابش کردی، باید بری تو حافظه‌ی خود گوشی یا اس‌دی کارد و فایل اصلیش رو آپلود کنی که فرمتش هم جزء اسمش خواهد بود در این صورت، مثلا mp3. اینی که الان گذاشتی هیچ پسوندی نداره :)

ولی من واقعا همیشگی ندارم و تمام آهنگا بسته به موقعیتش ممکنه رد بشن!
جدا؟ خودم کلیک کردم روش دانلودش اومدا !؟
حالا باز چک می‌کنم ببینم ایراد کار از کجاست...
آشوبم آرامشم تویی چارتار 
آخ آخ من اونم خعلی دوست دارم عاااالیه...
اما همیشگیم نیست...
برای من دانلود میشه ولی باز نمیشه گلم :)
جدا؟ هر چی مسیرشو چک می‌کنم نمیفهمم ایرادش از کجاست؟ 
از فایل های حافظه گوشی آپلود کردم  audio نیست بازم درست نمی‌شه...
گوشیت آیفون که نیست؟
نمی‌دونم چیطو شده، ولی الان رفتم خودم آخر اسمش دات ام‌پی‌تری اضافه کردم باااااز شد به سلامتی :)
برم گوش بدم :))

آیا شخص دیگری دانلود نکرده ببینه مشکلی هست یا نه؟
 فکر کنم درست شد
برو به سلامتی 😍
:))))))
همیشگی های من بی کلام های ویالنه!

به به چه همیشگی‌های لاکچری داری 😍
گهواره ی گوگوش:)))))
می‌دونستم الان یه آهنگ از گوگوش رو می‌گی 😄
من روانی گوگوشم:(
ینی اگه قسمت نتونه منو برای یه دقیقه بهش برسونه واقعا نامردیه:(

عزیزمی😍😄 باور کن بهش دسترسی ندارم وگرنه دستتو می‌ذاشتم تو دستش😄
منم یه فایل دارم که از این فلش به اون فلش و از این سیستم به اون سیستم همراهم میاد. با اینکه بخش زیادی از محتواش رو هم متوجه نمیشم ولی از همون چند درصدش که می فهمم کلی میرم توو فضا :))


دارم ولی نمیگم :)
😄😄😄😄
الان یعنی اصرار کنم بگید؟ 
اصرار کنید
ولی نمیگم :))
خب چه کاریه اصرار نمی‌کنم 😁
یه مجموعه موسیقی همیشگی دارم که حالت چرخشی دارن. از زمانی به زمان دیگر و از فلشی به فلش دیگر و از لیست پخشی به لیست پخش دیگر منتقل میشوند، ولی حذف نمیشوند. 
قانون پایستگی مجموعه موسیقی neo ted 😁
موافقم..مال من یکی از مداحی های محمد حسین حدادیان هست..با این بیت شروع میشه که 
خیلی بدم اما داری میبینی.برای روضه ات کم نذاشتم اقا...به خدا پای این علم اوردم..از دل و جون هرچی که داشتم اقا..سیاهی وقتی میزدم با گریه..یاد سلام  رو به گنبد کردم


 حاج محمود کریمی یه مناجات به اسم با روی سیاه داره که خیلیییییی دوست دارم ؛ توی اعتکاف هر روز سحر پخش می‌کردن واقعا با دلم بازی می‌کنه ...
یکی هم از حاج منصور ارضی پخش می‌کردن که اولش می گفت با همه روسیاهی ...
اونم عااالی بود 😍😍😍 
سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت مهندسی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی آماده کردیم(ترفندهای فتوشاپ، ویندوز، آندروید و... +آموزش های برنامه نویسی) که همشون رایگانه
در کنارشم ممبر واقعی تلگرام برای فروش داریم
ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید.
http://www.zarrinhoor.com/
سلام ممنون از لطف‌تون ولی فکر نکنم محتوای سایتتون برای من کاربردی باشه 
"تصویر رویا" داریوش
😊
دیوار (اصلانی)
یاوران (شهرام ناظری)
گوش ندادم هیچ کدوم رو متاسفانه😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan