قرار شاه و گدا

معجزه می تونه شبیه همین باشه که از شدت سختی روزگار نفس هات به شماره افتاده باشه و دلت پر پر بزنه برای یه کنج خلوت و یه گوش شنوا و یه دست یاری‌دهنده...

بعد ناگهانی و به صورت کاااملا برنامه ریزی نشده یه بلیط و یه رزرو هتل بذارن جلوی روت و بگن تا یک هفته دیگه برو به این مختصات جغرافیایی و هر چه می خواهد دل تنگت بگو...

و یک هفته بعد چشماتو باز کنی و ببینی وسط صحن انقلاب با گنبد طلایی چشم تو چشمی و داری توی فراز" اللهم اغفر" دعای کمیل یکی یکی اونایی که دلت رو خرد و خاکشیر کردن می‌بخشی، بخشیدنی...

سبک می‌شی سبک شدنی...آرام می گیری آرام شدنی...انگار نه انگار...

_ گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

 چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی...


پ.ن: تا جایی که ذهن یاری کرد دعاگوی دوستان بودم... دل‌هاتون امام رضایی *__*

التماس دعا

منم میخواااام:))))
محتاجیم به دعا عزیزم 
ان شالله امام رضا زود زود زود زود زود دعوتت کنه ❤
زیارت قبول مهربونم :*
قبول حق خوشگلم *__* 
ان شاالله قسمت شما باشه ❤
خاتون ^___^
زیارت قبول :)
حوا جوووونم *___*
قبول حق ... ان شاالله قسمت شما بشه ❤
وای سارا اومده بودی مشهد؟؟ :))
زیارت قبول مشدی!
مرسی که منم دعا کردی ;))
الهی قبول باشه زیارت‌هات :)))
:**
بله گویا امام رضا سرزده دعوت کرد *__*
خواهش عزیزم قابل تو رو نداشت البته من خیلی مستجاب‌الدعوه نیستم ولی خب دعا کردم دیگه :)
قبول حق باشه ان شاالله به زودی خودت بری حرم جای منم خالی کنی...❤
به به چه صفایی داشت پست...
نصف صفای حقیقی ماجرا هم نبود... 
ان شاالله به زودی قسمتتون بشه :)
به به چقدر اینجور سفر ها به آدم میچسبه.من که عاشق این یهویى هام.کیه که نباشه؟!:))
زیارتت قبول باشه 
واقعا هم این یهویی ها بی نظیرن 
قبول حق ان شاالله به زودی قسمت شما بشه...❤
آه که هیچی شیرینتر از یه زیارت نطبیده نیست :)
واقعا 😍❤
ان‌شاالله به زودی قسمتتون بشه 
آرزو و حسرتم رو یادم آوردی... دیروز هم شوهرخاله یادم آورد... :)

:: زیارتت قبول عزیزدل :*
ای جاااان دلم...
ان شاالله به زودی آرزوت برآورده بشه رفیق جانم 😍❤
قبول حق مهربون ^_^
زیارت قبول
قبول حق :)
زیارت قبول...خوشبحالتون
قبول حق... ان‌شاالله به زودی قسمت شما بشه :)
منم دعا می کردی 
ای جانم 
موقع دعا گفتم تمام دوستان مجازی توم جزءشون هستی دیگه 😊
ان‌شاالله حاجت روا باشی عزیزم😍
مرسیییییییییییییی عزیزم
😍😍😍❤❤❤❤❤❤
سلام

تیتر ( بنازم به بزم محبت که آنجا / گدایی به شاهی مقابل نشیند )
 
به به عجب جایی حرم عمو جان
به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام
دل تو رامی طلبد ، دیده تو را می جوید !


زیارت قبول ، ان شاء الله که همیشه به زیارت و از این زیارت های یهویی هم نصیب شما و ما بشه :)


http://yon.ir/F4Z9b

http://yon.ir/uQ3cW


سلام ممنون از لطف تون 
ان شاالله به زودی زود قسمت شما هم بشه 😊
این لینک هایی که گذاشتید جریانش چیه؟وبلاگ زدید؟
نه وبلاگ نزدم [سعادت ندارم ، یعنی توفیق نیست جزء بلاگرها قرار بگیرم :))) ]
اسم امام رضا(ع) اومد یاد یه سری مطالب افتادم که یکیش همون کلیپ حاج علیرضا بود که ( لینک اول تصویریه و دومی صوتیش ) نه اینکه وبلاگ ندارم گفتم من باب زکاة العلم نشرها و اینا ... با اجازه شما اینجا بگذارم دوستان استفاده کنند :)
البته اگه راضی نیستید و اینا ... کامنت رو پاک کنید مشکلی نیست ، همین که زیارت قبول گفتیم و رسید خدمتتون کافیه :))

آهان 😊 خیلی هم عالی دست شما درد نکنه 
چرا پاک کنم مطلب به این خوبی رو؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan