قلب یخی

اومده دستای کوچولوشو گذاشته روی قفسه سینه‌م...

می‌گم چیه خاله؟ 

میگه هیسسسس بذار صداشو بشنوم...می‌خوام ببینم قلب داری یا نه؟

میگم وااااا خاله همه قلب دارن معلومه منم قلب دارم

می‌گه عاخه خاله کوچیکه می‌گه خاله سه‌رک قلب نداره اگر داشت این‌طوری فِرت و فِرت خواستگار رد نمی‌کرد تو این قحطی مَرد...

میگم برو بهش بگو خاله سه‌رک قلب داره خوبشم داره منتها فقط یه قلب داره نه هزارتا...

دو نقطه خط نگاهم می‌کنه که یعنی چرا دَری وری می‌گی؟

دست عروسکشو می‌گیره می‌‌ره...

دستمو می‌ذارم روی قلبم...انگار خودمم شک کردم که هنوز دارمش یا توی رویای چشمات جا گذاشتمش...

سلام

بالاخره معلوم شد!؟
اینکه قلب دارین یا ن؟! 
:دی
سلام
نمیدونم صداش نمیاد 🤔
سرِک...
خیلی عاشقانه بود این متن لعنتی
دلم میخواد گریه کنم 
اهه اهههه...
جان...
اتفاقا منم خیلی هوای گریه دارم...
دعا کن بشکنه این بغض لعنتی...
دعا کن تعبیر بشه این رویای بی پایان...
اه....
دوباره خوندم متنت رو.... 
خیلی رمانتیکه آخه...
چرا؟؟؟؟ خدا!!!!
خدا!!!
خب همه رو برسون به اون نیمه گمشده دیگه...
ما که صبر ایوب و عمر نوح نداریم...
اهه اههههه
ای جانم...چقدر تو با احساسی دخترررر😍😍😍😍
خوش به حال همسرت 😊
الانم واسه شوهرم خوندمش...
خیلی حس داره! 
حیف که امشب حالم خوبه وگرنه کلی باهاش فاز میگرفتم
لطف داری واقعا...خودم قبل از انتشار چند بار اومدم پاکش کنم به نظرم خوب نبود...❤
خدا رو شکر که حالت خوبه 😊
اووووووووف ....
این یعنی متن خوب بود؟
اوهوم اووهم
:)
کوچولوی شیرین...
استاد شیرن زبونی و زدن حرفای میخکوب کننده‌ست 😄
سلام قلب داری فقط شاید یه گوشه قایم شده چون میترسه بشکنه
آره شکستن خیلی بده...راستش تا تونستم لای پتو و پارچه پیچیدمش و توی گنجه و پستو قایمش کردم که دست کسی بهش نرسه ...
دردناکه :(
خیلی :(
هم قلب داری هم مغز:)))))
من بودم از شدت شیرین زبونی هاش گاش میگرفتم:دی
دلم نمیاد گازش بگیرم پوستش خیلی نازکه 😍❤
 سلام

پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب
تا دراین پرده جز اندیشه ی او نگذارم


سلام 
چه شعر قشنگی ^__^
فکر کنم دقیقا حال منه

سلام

الان من گیج شدم نمیدونم اینجا کامنت گذاشتم یا اشتباهی برای یه خبرگزاری که سایتش همزمان باز بود کامنت گذاشتم ؟ :|
سلام مجدد
اگر منظورتون کامنت قبلیه، همین جا بود من به نت دسترسی نداشتم دیر تایید شد...عذرخواهم :)
سلام

نه یه کامنت دیگه بود ، حالا بیخیال مهم نیست ، اونموقع مساله پیچیده شد
من اونموقع نمیدونستم اینجا کامنت گذاشتم یا نگذاشتم یا برای خبرگزاری اشتباهی فرستادم یا باز مرورگر قاطی کرده و تیک خصوصی خورده یا ...خلاصه که قاطی شد البته احتمال میدم نوشتم ولی ارسال رو نزدم ، همین . :)

التماس دعا
آهان یکم پیچیده شد پس... اشکال نداره 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan