حس ششم خود را جدی بگیرید

اساسا اگر قرار باشه یه ضدحال حسابی بهت بخوره هر کاری هم برای قرنطینه کردن خودت انجام بدی هیییییچ تاثیری نداره ...
امروز از صبح که بیدار شدم دلم مثل چی شور می‌زد همیییین جوری توی معده و روده‌م رخت می‌شستن ... از اونجایی که به شدت به حس ششم خودم اعتماد دارم گفتم الان اگه پامو از خونه بذارم بیرون یه بلایی سرم میاد به خاطر همین یه صدقه گذاشتم کنار و تمام برنامه هامو کنسل کردمو بست نشستم روی کاناپه عینهون یه تیکه پلاستیک تکون نخوردم...فقط در موارد معدودی برای استفاده از دشوری یا موقع نهار از جام بلند شدم. ولی خب میگم که بخواد بیاد میاد حتی اگر سنگ ریزه بشی بری زیر دریا :)
ظهر اومدم یه چرت کوچک بزنم چشمامو که باز کردم دیدم ای دل غافل گردنم شده عین تیرآهن سفت... تمام عضلات و رگ و ریشه‌م خشک شده بود حالا جیغ نزن کی جیغ بزن بنده خداها اهل خونه مادری یه طرف می‌دوید پدری یه طرف، به ضرب آمپول و پماد و ماساژ یکم آروم گرفتم اما همین که اومدم ریلکس ولو بشم یهو یه چیز قهوه‌ای خاکی بال بال زنان از کانال کولر پرید پایین و مستقیییییم روی شکم من فرود اومد و با پاهای زبر و چندشش شروع کرد روی من قدم زدن -_-
خلاصه دوباره شونصد متر پریدم هوا و از اول جییییییغ و گردنه دوباره گرفت. پدری اومد لطف کنه یه پیف‌پاف کامل روم خالی کرد... خواهری هم با دمپایی حمله کرد ولی به جای سوسک محترم منو کبود کرد...
دل‌تون نخواد الان با گردن گرفته و ریه های پر از پیف‌پاف و بدن کبود افتادم روی کاناپه و دارم فکر می‌کنم بازم خدا رحم کرد صدقه گذاشتم و موندم خونه وگرنه حتما می‌رفتم زیر تریلی گوشت چرخ‌کرده می‌شدم... -___-
چه حس ششمی!!!!
خیلی قویه و این اصلا خوب نیست...
صدقه رو باید تپل تر میذاشتی! :|
به جون خودم خعلی تپل بود 
اصلا عادت به صدقه ی ریزه میزه گذاشتن ندارم 
:)))
شاید باید به حست بیخیال میشدی و می‌رفتی بیرون تا این بلاها نیاد سرت ;)

امشب بخوابی ان‌شاءالله فردا خوب میشی :)
نه عزیز تجربه نشون داده باید به حسم اعتماد کنم :))
شایدم صبح پاشدم دیدم نفله‌تر شدم :)))
از بس رو کاناپه خشک نشستی، ماهیچه هات خشک شدن و یه جورایی تاکسیدرمی شدی :)
اینم یکی از احتمالاته 
ولی خب احتمال قوی‌تر آرتروز گردنه که خیلی وقته داره اذیتم می‌کنه :))))
واى عزیزم:|
فکر کن تو خونه موندى و صدقه دادى اینطورى شد 
خدا رحم کرده :/
امیدوارم الان بهتر باشی
می‌گم که اگر صدقه نداده بودم الان گوشت چرخ‌کرده بودم :))))
ممنون از لطفت عزیز جان...شکر خدا دارم بهتر می‌شم ^_^
الهی بگردم :))) ببخشید نشد جلو خنده ام رو بگیرم خنده دار گفته بودی
الان گردنت بهتره؟ 
خدا نکنه مهربونم :)))
راستش خودمم خنده‌م می‌گیره از وضعیتم:))))
الان بهترم عزیزم انگار این آمپوله که مادری زد داره اثر می‌کنه 
نه خدا نکنهههه! خوب میشی خوب میشی :))
اگر تو دعا کنی حتما خوب می‌شم 😍❤
خداروشکر :)
❤🌷
از بس خونه نشستی واسه همین تا تکون میخوری همه جات قفل میکنه دیگه !
اتفاقا برعکس شما مادری امروز می‌گفت از بس این طرف اون طرف می‌دوی و به خودت فشار میاری که داری متلاشی می‌شی 😄
😂😂😂😂

خدا نکنه دختر
الهی زود خوب بشی:)))
😂😂😂😂😁
واقعیتو باید پذیرفت
ممنون از دلگرمیت عزیز الان خیلی بهترم گویا صدقه داره اثر می‌کنه😊
اول که خدا نکنه -_-
دوم هم مراقب خودت باش :) یدونه خاتون بیشتر نداریم *_*
چشم حوا جون مهربونم😍😊
ازین اصطلاحایی که بلاگ‌نویسا مینویسن خیلی خوشم میاد
 مثلا همینکه تو معده‌ی ادم رخت میشستن.  واقعا میتونم حسش کنم. 

بازم خدا به خیر کرده!! 
البته من دیدم این اصطلاحو غیر وبلاگ نویسا هم استفاده می‌کنن ولی خب باهات موافقم گاهی میبینم بعضی بلاگرا یه اصطلاحایی به کار می‌برن که تا مدتها زیر لب تکرارشون می‌کنم ولذت می‌برم 😊
آره به خدا صدقه‌هه نجاتم داد
به قول بچه ها بازم خدا رو شکر که الحمدلله وگرنه والا به خدا 😁😂
عععععع
سوسسسسسسسسک
وااای.یه جورم شد

تصور کن من چی کشیدم در اون لحظات خطیر و دشوار 😂
ای بابا .. خرافاتی کی بودی تو 😉😉😉

هی به خودت تلقین نکن .. بد خوابیدی گردنت گرفته این کجاش بلاست آخه .. امیدوارم در پناه خدا همیشه سالم و موفق باشی 💗💗
حس ششم که خرافات نیست عزیز دل 😅
ممنون ان ‌شاالله که شمام سالم و موفق باشی ❤💓

خدا وکیلی سوسکه نهایت چکارتون می کرد:)

ارزشش رو داشت؟
وااااای تصورشو بکن اون کثیف چندش خاکی روی من داشت قدم میزد سوزنای پای نکبتش از روی لباااااااس فرو می رفت تو تنم 😱😱😱😱
ناموسا چه جوری ریلکس می‌موندم؟ 

سلام

خوب هستد ان شاء الله ؟
الان بهترید ؟

منم یبار گردنم گرفت و فقط میتونستم به روبرو نگاه کنم ، اونم کی ؟ ماه محرم ، اونم کجا ؟ یه شهر دیگه ، هیچی دیگه گردن ما هم با یه آمپول ردیف شد .

اُه اُه چقدر مطلب ، تو این مدتی که نبودم .

سلام 
واقعا دیگه غیبت کبری بود 😄
الان که الحمدلله بهترم اما آرتروز و دیسک گردن خب یه گرفتگی ساده نیست که زودی خوب بشه...
ان شاالله همیشه سالم و سرحال باشید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan