رفیق‌جات

رفاقت چیز عجیبیه، انواع مختلفی داره...
بعضی رفاقتا پسوند دارن بعضیاشون پیشوند. یکی دوست دوران دانشجویی آدمه یکی دوست محل کاره ، یکی دوست خانوادگیه ، یکی دوست روزای سخته یکی دوست روزای خوش...بعضی‌ها هم جاست فرند دارن :)
اما یه رفاقت‌هایی هست بدون هیچ پسوند و پیشوندی ...مطلق مطلق، خالص خالص
هم دوست دوران دانشجویی، هم دوست خانوادگی، هم دوست روزای سخت، هم دوست روزای خوش... البته این مدل رفاقت خیلی کمیاب و نادره...شاید یک در میلیارد...
اگر خدا یکی از این رفیق‌ها بهتون داد دو دستی بچسبیدش...محکمِ محکم...چون احتمالا از آخرین نمونه‌های نادر در حال انقراضه و شما باید خیلی نظر‌کرده باشید یا یه کار خیلی خوب انجام داده باشید یا یه دعای اساسی در زمان عبور مرغ آمین از بالای سرتون کرده باشید که مشمول چنین موهبتی شدید و البته‌ موهبت‌ها همیشگی نیستن و شانس یکبار سراغ آدم میاد...اگر قدرشو ندونستید و از دستش دادید می‌شید مثل همه‌ی مردم عادی دیگه که از اول نداشتنش... اون وقت دیگه تلاش برای پیدا کردنش با شانس یک در میلیارد خیلی هم خوشبینانه نیست...

پ.ن: بهانه ای برای یادآوری یه رفاقت قدیمی خالصِ خالص ، بی پسوند و پیشوند...
ممنون که هستی رفیق...

خیلی جالبه که من حتی از اون دوستای صمیمی که همه دارن هم ندارم! یعنی شاید دوستام منو دوست صمیمی خودشون بدونن ولی من اون صمیمیت رو تا حالا با هیچ‌کس نداشتم. شاید هم هیچ‌وقت نخواستم.

خوشبحالت دختر نظرکرده! :))) قدرشو بدون :))
منم خیلی آدم جذابی نیستم اصولا رفیق زیاد ندارم اما اگر با کسی وارد رفاقت بشم تمام تلاشمو می‌کنم که رفیق خوبی باشم 
ولی خب شاید یکی دو نفر بیشتر نباشن که باهاشون در این حد صمیمی هستم ... 
نظر کرده که نه باو ولی فکر کنم هموم مرغ آمین صدق کنه  ^_^
سلام :)

رفیق خوب قیمت نداره ...
سلام 
واقعا قیمت نداره ... 
رفیق خوب نعمته :)
باید سه دستی بهش چسبید :)
واقعا نعمته :)
منم دارم ده دستی چسبیدمش:))))
کار خوبی می‌کنی مطمئن باش اگر نباشه هیچ جایگزینی نداره :)
خوشبحالتون
خوشبحالش
بیشتر خوش‌به حالش 😂
خیلی ممنونم خاتونم :))
( الکی مثلاً با من بودی :| )
ای جانم حوا بانو جانم معلومه که با تو بودم 
آخه رفیق بهتر از تو کجا پیدا می‌شه؟ 😍
جدی جدی شوخی می‌کنی یا شوخی شوخی جدی میگی؟! :))
هردوش 😁
به قول دامبلدور معلومه که توی ذهن اتفاق می‌افته ولی دلیل نمی‌شه که واقعی نباشه 
تمام مدت خوندن پستت یکی میومد تو ذهنم
:)
منم دارم ازاین رفیقا نادر
راستش منم تمام مدت نوشتن پست یک نفر توی ذهنم بود :)
خوش به حالت... :))
دقیقا همین حسیو که گفتی با خواهرام دارم 😋
خیلی خوبه ...خدا برات حفظ‌شون کنه خواهر اصلا نعمت بهشتیه 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan