شاعرانه‌


گاهی خیال میکنم از من بریده ای!

بهتر ز من برای دلت برگزیده ای ؟! 


از خود سوال میکنم آیا چه کرده ام ؟!

در فکر فرو می روم از من چه دیده ای ؟! 


فرصت نمیدهی که کمی درددل کنم

گویا از این نمونه مکرر شنیده ای


از من عبور میکنی و دم نمی‌زنی

تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای


یک روز می رسد که در آغوش گیرمت

هرگز بعید نیست، خدا را چه دیده ای ...


 _قیصر امین‌پور 

بسیار بسیار زیبا ...

ممنون ^_^
خدا رحمت کنه شاعرشو
به به
:)
خدا را چه دیده ای؟😊
واقعا چه دیده‌ای؟❤
وای... اولش با خودم گفتم این شعر روان مال یه شاعر عالیه...
خیلی قشنگ بود. مرسی
بله دیگه جناب قیصر قطعا از شعرای عالی معاصر هستن...
چه شعر زیبایی
:)
واقعا دست سراینده‌ش درد نکنه :)
سلام

شاید هم واقین بریده باشن! (تفکر)


اعیاد شعبانیه مبارک ^_^
سلام
نمی‌دونم باید از شاعر پرسید که آخرش چی شد^_^
البته اگر گذر به دیار باقی افتاد می‌پرسم
اعیاد شما هم مبارک 
سلام :)

آن روز می رسد ،خدا را چه دیده ای...

واقعاً خاتونی ...
درود ...
و درود بر مرحوم قیصر ...
سلام :)
ممنون 
همچنین درود بر شما ^_^
چه شعری:))))))))))))
*__*
قیصر واقعا در شعر قیصر بود


زیبا
خدایش بیامرزد ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan