شهیدانه

جعبه شیرینی رو جلوش  گرفتم. یکی برداشت و گفت: میتونم یکی دیگه بردارم؟ گفتم : البته سید جون ، این چه حرفیه؟ برداشت ولی هیچکدوم رو نخورد. کار همیشگیش بود ، هر جا که غذای خوشمزه یا شیرینی یا شکلات تعارفش میکردند برمیداشت اما نمیخورد. میگفت: برم با خانومو بچه ها می‌خورم. می‌گفت: شما هم این کارو انجام بدین. اینکه ادم شیرینی های زندگیشو با زن و بچه ش تقسیم کنه خیلی توی زندگی خانوادگی تاثیر میذاره... 


شهید سید مرتضی آوینی

پ.ن: به بهانه‌ی شهادت سید اهل قلم...



سلام :)

دم شما گرم ...

منم یک پست نوشتم براشون :)

روحشون شاد ان شاءالله
سلام 
دم شما هم گرم ^__^
ان شاالله
واقعا چه افکار شیرینی داشتن:)
گاهی فکر میکنم که مرد واقعی این افراد بودن و نسل‌شون منقرض شد...
سلام

امیدواریم که خداوند متعال درجات او را عالی کند. من با فرزند شما نشست و برخاست زیادی نداشتم. شاید سه جلسه که در آن سه جلسه هم ایشان هیچ صحبتی نکرده بود. من با ایشان خیلی کم هم صحبت شدم. منتها آن گفتارهای تلویزیونی را از سالها پیش می شنیدم و به آن ها علاقه داشتم. هر چند نمی دانستم که ایشان آنها را اجرا می کند. لکن در ایشان همواره نوری مشاهده می کردم. ایشان دو- سه مرتبه آمد اینجا و روبه روی من نشست. من یک نور و یک صفا و یک حالت روحانی در ایشان حس می کردم و همین جور هم بود. همین ها هم موجب می شود که انسان بتواند به این درجه ی رفیع شهادت برسد.(1)

******
از عجایبی که رهبر انقلاب در آن جلسه‌ی دیدار فرمودند و در خاطرم مانده است و سال‌ها آوینی از آن یاد می‌کرد این بود که گفتند: «شب‌های جمعه که جلسه‌ی سران سه قوه است، به اعضای جلسه می‌گویم که چون روایت فتح رأس ساعت ۹:۳۰ شروع می‌شود، یا جلسه را زودتر برگزار کنیم که با روایت فتح تداخل نداشته باشد یا بگذارید که من زودتر از جلسه خارج شوم.»(2)

******
حضور آقا در مراسم تشییع شهید آوینی، پیام‌های زیادی برای منتقدین داشت. تا آن موقع، چه در زمان حیات امام و چه در زمان رهبری آقا، مرسوم نبود شخص اول نظام در مراسم تشییع جنازه‌ی کسی شرکت کند. این اولین‌باری بود که آقا در کسوت رهبری، در چنین مراسمی شرکت می‌کردند. به نظرم این حضور هشداری بود برای کسانی که مرتضی را بد شناخته بودند.(3)

*****
(1) : http://yon.ir/3STci
(2) : http://yon.ir/VJwSy
(3) : http://yon.ir/VJwSy

******
کی گفته نسل همچین مرد هایی منقرض شده ؟
( مدیونید اگه فکر کنید خودمو میگم )  :|
سلام ممنون از مطالب واقعا زیباتون ...
خدا حفظ تون کنه برای خانواده محترم ^__^
چه زیبا
خیلی زیبا ^_^
ای جانم مهربون جان...زیبایی از خودتونه ^__^
ای کاش هنوز بودن بزرگ مردایی که انقدر زیبا و هنرمندانه زندگی می‌کردن...
یادش گرامی
راهش پررهرو
روشنفکر متعهد...
ان‌شاالله مدیون خون‌ شون نباشیم...
همینه که میشه برترین شهدا

خدا توفیق پیمودن راهش را به ما عنایت کند



سربزنید
سلام
ان‌شاالله که رهرو واقعی باشیم 
چشم ^_^
چقدر خوب ... :))

:)
من کلی درباره شهید آوینی فیلم ساز جبهه ها میدونستم و کلی هم عاشقشم:)
این کارش رو مثل منه، من غذاهایب که مسجد بهم میداد رو با دو سه تای دیگه میگرفتم میومدم خونه و با خونواده میخوردم:))
ایشون از شهدای فرهنگ ساز و بزرگ هستن
احسنت بر شما:)
بله ، عشق درست و مناسب همینه . نه اینکه هی فقط بگی جوجو دوست دارم !!!! 
:))))) 
عااالی بووود ... یکی به من بگه جوجو می‌گم خودتی :)))
عزیزم نباید به این ادم بگی خودتی ، باید بزنی دهنش دندوناش خورد بشه 🤣😐
 راست می‌گی بهترین راه همینه 😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan