گذشته ها گذشته ؟


هیچ آدمی، هر چقدر هم عاقل، پیدا نمی شود که در دوره ای از جوانی اش چیزهایی گفته و حتی زندگی ای کرده باشد که خاطره شان آزارش ندهد و دلش نخواهد آنها را از گذشته اش پاک کند.


 

🕴مارسل پروست


پ.ن: تا قبل از خوندن این حرف فکر می‌کردم خودم خیلی آدم مسخره و داغونی هستم که چنین حسی دارم...از بس که از هر کسی پرسیدیم دوست داری برگردی گذشته گفت نه بابا همین الان بهتره کاری با گذشته نداریم که، فکر می کردم من مشکلی دارم که دوست دارم برگردم و عوضش کنم... حالا حداقل یه نفر با من هم عقیده ست...شایدم اونایی که دوست ندارن برگردن عقب نشانه ی رضایت شون از گذشته نباشه نشانه ی فرار ازش باشه، به هر حال انسان موجود پیچیده ایه واکنش هر آدمی به یه چیز واحد ممکنه متفاوت باشه...

ژست متفکرانه می‌گیرد و به افق خیره می‌شود...

به غصه خوردن دیروز هرگز برنگشته
:دی
بعله عزیز دل انگیز 
 البته فکر کنم جناب شاعر فرموده بودن هرگز به غصه خوردن گذشته برنگشششششته یاهاهاهای های 😊
منم تنبل تر از اونی هستم که بخوام برگردم وعقب و تغییرش بدم
:|
می‌فهمم خسته ای خسسسسته 😂
😁😁
خب منم نمی‌خوام به گذشته برگردم چون واقعا سخت گذشته و بعدش هم ممکن نیست
شما دیگه خیلی واقع گرایانه نگاه می کنید 😁
میگم که واکنش آدما متفاوته من واقعا دوست دارم برگردم و یه چیزایی رو عوض کنم
سلام :)

کاش میشد ولی زندگی دکمه بازگشت ندارد  ...
( به سقف خیره میشود )
سلام :)
ای کاش ساعت برنارد داشتیم ...
:(
ساعت برنارد :))
😊 بله دیگه به گذشته که نمی تونیم برگردیم حداقل سر بزنگاه ها یکم نگهش می داشتیم بلکه بتونیم یه خاک بهتری سر زندگی مون بریزیم البته دور از جون ...والا
گند زدم بر شعر
:)))))
هایده حمیرایی میخوندتش فکرکنم
😂😁مزه ش به همین گند زدنه...
نه معین خونده ^_^
سلام

ی فیلم ترکیه ای بود ک نتیجش این میشد
اتفاقی ک براتون افتاده بهترین بوده!
هر تغییری در اون در گذشته اوضاع از اینی ک هست بدتر می کنه!


لذا از این ب بعد سعی کنین اصلاحش کنین
:دی
هاژ محمود از صندلی ِ جلوس کرده بر می خیزد! 
ای وااهاهای بر من ... احساس می‌کنم سلولهای بدنم جمیعا متحول شدن 
عربده کشان و گریبان چاک کنان به سوی افق می دود 😂😂😂😂
اگه این قابلیت وجود داشت،دوست داشتم به چهارسال پیش برگردم🤦🏻‍♀️
اگر هم نمیشد حداقل حداقلش دوسال پیش...
من دوست دارم به سال کنکور کارشناسی برگردم مسلما زندگی‌م این نبود الان...
همیشه تو خیالم به گذشته برگشتم و آیندم رو درست کردم.
واقعا؟
چه جالب فکر می کردم اکثر مردم مثل من فکر نمیکنن...
ای کاش می‌شد که بشه
:)))))))))
عاغا من برم
میگم حالم خوب نیست نگو نه
برو برو ... یه گل گاو زبون دم کن بخور شاد می‌شی ^_^ 
منم برگشتن به گذشته رو دوست دارم
برای اصلاح خیلی از کارای اشتباهم:)
خوشحالم که می‌بینم عده ی بیشتر از چیزی که تصور می‌کردم باهام موافقن...
ولی خب الان مساله ی مهم‌تری مطرح می‌شه...چه جوری برگردیم؟
😂😂😂
راهی نیست باید الزایمر گرفت:))))
کاملا موافقم :)))))
سلام

من اینجا کامنت گذاشتم یا نگذاشتم ؟ دچار شک شدم :)
سلام 
بله لطف کردید کامنت گذاشتید منتها کامنت خصوصی بود قابلیت انتشار نداشت :) 
سلام

عجب ، این مرورگر گاهی قاطی میکنه ، تیک اشتباهی خورده بوده حتما حواسم نبود :) مشکلی نداره مهم نیست :) همون که رسید و خوندید کفایت میکنه .
اتفاقا منم گفتم ای کاش مطلب به این خوبی رو عمومی می گذاشتن تا همه بهره ببرن 
ولی خب اشکال نداره پیش میاد گاهی...
همین که زحمت کشیدید نظر گذاشتید باعث افتخاره ^__^
ان شاء الله دفعه ی بعد :)
بله
سلامت باشید بزرگوار ، شما لطف دارید :)
ان شاالله
^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan