هلولانوشت

توی یه برهه هایی از زمان هم پیش میاد که تبدیل به یه هیولای بی شاخ و دم میشی که حتی خودتم باورت نمی شه بتونی همچین چیزی باشی!!!
یعنی صد سااااال سیاه از مخیله ت گذر هم نمی کرده که بتونی همچین موجود وحشی و مخرب و بی رحمی بشی و انقدر راااحت همه ی چیزهای خوبی که توی قلبت داری رو دور بریزی و در کمال بی رحمی تمام امید و آرزوها رو بکشی!
انقدر سرد و تلخ زل بزنی تو چشم آدما و بگی برام مهم نیستی...نه تنها تو، هیچکس دیگه ای هم برام مهم نیست!!!
ببین آدما با آدم چه می کنن...
یا بهتره بگم ببین آدم نماها با آدم چه میکنن ...

پ.ن: بعد از یه وحشی بازی اساسی و به پا کردن گرد و خاک فراوان در منزل، بچه ی خواهرم با احتیاط و یواااش اومده پیشم میگه خالا چرا هلولا شدی؟ :))))
الهی من بگردم این بچه رو
هم حسابی ازم ترسیده بود 
هم می خواست آرومم کنه
:)
اخ ببین که ادم ها با ادم چه می کنند ... من هلولا شدم ... اوم پستت حال دلم بود ...
هعی...چه بد که حال دلت بود! حال دلت اصلا خوب نیست... اصلا :(
خخخخ هلولا 

خودتونو کنترل کنید  درک میکنم  سخت نگیرید زیاد
:)))
نه که نخواما ... نمی تونم
زامبی حتی :|
خون آشام حتی :(
من اون لحظه ها رو دوست دارم، هیولا شدن خوبه گاهی :)
من از خودم می ترسم اون لحظه ها...
سلام

گیدورا حتی! -____________-
کی بید؟ :)))
حال هلولای ما چطوله؟
سلاااااام...کجایی تو؟ 
من کلا توی وبلاگ تو پلاسم در حال جستجوی یه سوراخ سمبه که برات پیغام بذارم نمیشه :)))
من که خوبم، از وجنات پست‌هامم معلومه. ولی تو با این پست‌هات خوبی؟ :)
خدا رو شکر ان شاالله همیشه خوب باشی عزیزم
نه نیستم :) ولی مهم نیست 
چرا! هست! سعی کن خوب باشی. یعنی ان‌شاءالله که خوب بشی، دعات می‌کنیم :)) :**
اگر دعام کنی لطف بی کرانی در حقم کر ی واقعا ... قربون دستت حالا که داری دعا می کنی زیااااد دعا کن ...انقدر که خوبی خوب خوب نیست مهربون جان 
😘
😍😘😗😗😗😗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan