برای جمیل

مثل همیشه از یه فرصت فراغت استفاده کرده بودم و پیام داده بودم حالشو بپرسم 

کلی قربون صدقه ی هم رفتیم 

کلی استیکر مسخره برای هم فرستادیم 

کلی غصه ی غصه هامو خورد 

کلی بهم امید داد

و من بدون اینکه بفهمه پشت هر پیام و هر ایموجی خنده دلتنگیامو پنهان کردم

نزدیک ایستگاه مقصد که رسیدم اومدم پیام بدم باید پیاده بشم و خداحافظی و این حرفا ...که یهو برگشت گفت وحالااااا خبر مهم و اصلیییییی ...ببین فقط به کسی نگیا تو اولین نفری هستی که می شنوی... فقط تا نگفتم به کسی نگو... دارم مامان میشم ...

عین برق گرفته ها پشت در اتوبوس خشک شدم ... یه دفعه تمااااام شش سال رفاقت مون از جلوی چشمم گذشت... 

خاطرات تلخ و شیرین... بالا و پایینای دوستی...قهر و آشتیا

سفر کربلای پیاده...سفرای راهیان نور... سفرای مشهد... دیوونه بازیای تو دانشگاه با اسم مستعار آقا و خانم جمال و جمیل (من به خاطر قد درازم آقا بودم اون خانم:|   ) …برف بازی و آدم برفی دوتایی مون... نهار خوردنای اشتراکی که همیشه مسوول سلف بهمون غر می زد که شما مگه فقیرید که دوتایی یه غذا می گیرید؟ ... فعالیتای تشکلی ... عروس شدنش ... تنها شدنم... یک دنیا خاطره ...

براش ذوق کردم ... تبریک گفتم ... دوباره ذوق کردم ... یادم نمیاد خداحافظی کردم یا نه...یادمه از اتوبوس پیاده شدم 

نشستم توی ایستگاه یه دل سییییر گریه کردم...

به یاد اون روزای خوب که تموم شدن و جاشونو به حسرت خاطرات دادن ... ای کاش حداقل این رفاقت جاودانه بمونه... 

جمیل جونم مامان شدنت مبارک ... نمی دونی چه حس خوبی داره وقتی خواهر آدم مامان میشه 

قربون خوشحالیات برم رفیق جان 

امضا جمال...

امضا جمال😂😂😂
خخخخخ
جمالی بودم واسه خودماااا... ژست این مردای عرب زبون رو هم می گرفتم یه دانشکده خاطرخواه داشتم ولی فقط به جمیل خودم وفادار بودم ؛ )
مبارک باشه


ممنون :) 
مبارک صاحبش 
الهییییی عزیزم چه خوببب مبارکش باشه ان شاءالله به سلامتی 😍😍😍
خیلی حس خوبیه خیلییییی 
ممنون از لطف تون عزیزم :*
سلام
منم ب نوبه خودم :دی ب ایشون و شما و بقیه تبریک می گم
ان شاالله فسمت خودتون و بقیه

و ان شاالله دوستیتون پایدار بمونه :)
سلام 
منم از طرف خودم و دوستم و بقیه از شما تشکر می کنم
ان شاالله قسمت خودتون :) 
ان شاالله 
عزیزم ^_^
مبارکه :)
فداتم...
ممنوووووون :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan