برفیجات

ینی خعللللی خودمو نگه داشتم جوگیریات برفی مو نریختم تو وبلاگ...خعلیاااااا...

از یه مرتاض بیشتر ریاضت کشیدما :)

باید به خاطرش یه جایزه ی حسابی به خودم بدم :))

یه عکس میذاشتی از برفاتون :)
نه دیگه خودداری کردم...مبارزه با نفس و از این داستانا دیگه :) 
من یه جایی زندگی می کنم که تابستونم برف میاد :|
تو هوای افتابی هم برف میاد :|
ولی انقدر بی جنبه بازی در نمیارم :))
خوش به حال تون...خب از بس وفور نعمت دارید قدرشو نمی دونید دیگه ما بدبختا که سه سال یه بار رنگ برفو می بینیم انتظار دارید خعلی شیک و مجلسی رومونو بکنیم اون طرف سوت بزنیم رد بشیم؟ تازه ما خعلی سرسنگین تر از چیزی که در واقع باید باشیم هستیم :/
آقا منم برف می‌خوام خب :||
عه وا همه جا که برف اومده چطور شما برف نداشتید!
خدا کنه برف بیشتر بشه . خیلی بیشتر
ایران حسابی کم آب شده . مسئولین که معلوم نیست چه غلطی می کنن
حداقل خدا بهمون رحم کنه!
امیدوارم ...
اینجا هیچ وقت برف نمی‌باره :(
ای بابا... دلم براتون گرفت...البت ما خودمونم هر دوهزار سال یه بار رنگ برفو می بینیم ولی خب وصل به هیچ وقت نیست ان شاالله طرفای شمام برف میاد حالا ؛ )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan