عشق خانوادگی

خواهری رفته چهار میلیون داده گوشی آیفون خریده 

پدری بهش میگه منو بیشتر دوست داری یا گوشیتو؟

با یه ژست غمگینی میگه چرا منو توی دوراهی و منگنه قرار می دی؟(گوشی شو محکم بغل می کنه)

-__-

آیفون! 😒
منم خوشم نمیاد ولی مثل اینکه گوشیای خوبیه :) 
چه عشق رمانتیکی
آخر رمانتیکه:)

4 میلیوووووووووووووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اگه 4 میلیون داشتم باهاش میرفتم فضا :|
عاره دیگه این اپل مپلا گرونه خب :)))
منم راستش گوشیمو پونصد خریدم سه ساله عین لوکوموتیو ازش کار کشیدم شونصد بارم زدمش زمین و دل و روده شو ریختم بیرون هر چیم خانواده اصرار می کنن عوضش کن می کنم کی پول گوشی می ده باو ؟:)))
گفته بودم کلا خعلی با خواهری متفاوتم 
سلام

-_______________________-
سلام 
^_____^
:|
خدایا :|
هعی... 
؛ )
من دو ماه دیگه قسط های ایفون 6اس ام تموم میشه
توی ایران اپل خریدن پول دور ریختنه
به نظر من توی ایران فقط گوشی های گوگل پیکسل و الجی خیلی خوبن
من ایران نیستم می خوام ایفون هشت بخرم.
ولی اگر ایران بودم قطعا پیکسل می خریدم
خواهری آیفون ۷خریده 
ما ایرانیم خواهری راضیه :) 
به نظرم بهتره ۳ تومن بدیم دوربین بخریم و یه تومن هم یه سامسونگ ای ۴ یا ۵ . منطقی تره :دی
من عاخه واسه دوربینم پول نمی دم ... واسه گوشیم یه میلیون بخوام بدم قلبم میگیره...انقدر سوراخ سمبه دارم تو زندگیم که با چهار میلیون پر کنم که گوشی توش گمه :))) والا
نه دیگه من دوربین خیلی دوست. اگه داشته باشم حاضرم اینقد بدم بخرم :دی
سوراخ سمبه‌های زندگی که همیشه هست. حداقل اینا رو بخربم برامون بمونه برا مشکلات هم میشه تلاش کرد :|
مثلا با عکاسی میشه پول درآورد ^__^
یه دوست خیلی عزیز دارم که اونم مثل تو عشق دوربینه 
به لطف این عشق اون تمام لحاظ عالی و بی تکرار دوران کارشناسی مون با کیفیت عالی ثبت شده
^__^
اصن دوربین خیلی خوبه خیلی *__*
^__^
دنیای کامپیوتر:

دیدن ترفندهای موبایل و آیفون در وبلاگ ما:

http://computer24.blog.ir/category/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/
ممنون :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan