منتظرانه

خوشبختی می تونه این باشه که غروب یه جمعه ی دلگیر زمستونی که دلت از انتظار تنگ شده، پدری از راه برسه و یه دسته گل نرگس بذاره توی دامنت تا دلت مثل کوره ی آجرپزی گرم بشه که صدای سلامت رو اونی که باید بشنوه شنیده ^__^


پ.ن:خدایا لطفا زمستون تموم نشه...من بدون نرگس ۹ماه سال مرده ی متحرکم :(

وااااااااااای نرگسسسسسسسس اصلاااااااا عاولییییهههههه من امسال دوبار قبل اینکه تو خونه خودمون اینا در بیاد گرفتم دیگه ولی مامان خودش همیشه میاره 
خیلیییییییییی خوبهههههه 😍😍😍😍😍😍
وااااای چقدر دوستت دارم که عشق منو دوست داری...
و چقدر بیشتر دوستت دارم که توی باغچه تون عشق من می کارید *__*
وچقدر بهت حسودیم می شه که زیاد نرگس داری :)
وای الهی! چه بابای مهربونی :)))
عزیززززمی تو *__*
آره پدری همیشه برام گل می خره خودشم می گه من تو رو بد عادت کردم یه روزی اگر من نباشم کسی نیست برات گل بخره مریض میشی :(
عزززرززیزمی❤😍
خب تو هم یه گوشه ای پیدا کن بکار هرسال بعد دیگه خودش درمیاد ^_^
باغچه داریم منتها توسط خواهری بزرگه اشغال شده و پر از بوته ی رز گردیده:/ 
ولی فکر کنم باید یکم خشانت به خرج بدم و یه گوشه شو برای خودم خالی کنم...این جوری نمیشه :)
^_^ اخی فکرخوبی میکنی 😉😎
ممنون از همیاری و دلگرمیت عزیزم :)
تعریف هر کسی از زمستون تعریف خاص خودشه
این طور که معلومه شما زمستونو زیاد دوست ندارید :)
الان دلم خواست یکی هم میومد به من یه دسته گل نرگس می‌داد :(
ای جان دلم  
آدرس بده برات بفرستم حریر جانکم :*
خدا حفظ کنه پدری رو ^_^
خدا حفظ کنه عزیزان شما رو مهربونم *__*
خدا باباتو بهت ببخشه عزیزم :)

نه ماه دیگه ی سال رو با مریم سرکن
ممنون عزیزم خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه براتون
 دقیقا همین کارو می کنم چون مریم هم دوست دارم ولی هیچی به معنی دقیق کلمه جایگزین نرگس نمیشه :(
چه بابای خوبی :)  خدا نگهش داره براتون
ممنوووون ^__^ خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه براتون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan