مگر هوا که بند آمد نفس کشیدنت باشم...

هوای بهاری که می گن منم دقیقا...

به طرفة العینی حال و هوام عوض می شه 

رفته بودیم مجلس ختم مادر جاری خواهری بزرگه 

همچین که پامو گذاشتم توی مسجد و چشمم افتاد به دخترش همییییین جوری عین ابر بهار چیلیک چیلیک اشک ریختم گریه کردم برای دخترش و حالم بد شد طوری که صاحب مجلس دلداریم داد...

یکم که آروم شدم کز کردم یه گوشه و زل زنان به عکس مرحومه توی مفهوم غم بی مادری غرق شدم و تو حال خودم بودم که آخرای مجلس خواهر زاده ی مرحومه اومد بهم خرما نارگیلی تعارف کنه چشمم چرخید تو صورتش دیدم ای دل غاااافل چال لپ داره به عمق چند متر، حالا ذوق نکن کی ذوق بکن!!!

خواهری برگشته به مادری میگه لطفا بردارید ببریدش تا آبروی منو پیش فامیل شوهر نبرده :/

دست خودم نیست مخصوصا صفت غم و خشم اگرچه خعلی در من غلیظ فوران می کنن ولی به همون سرعتم فروکش می کنن؛ به قول یکی از دوستای قدیمی که شناخت خوبی ازم داره:مَثَل سه رک مَثَل ابر بهاری ست... زود می بارد ...زیاد می بارد ...زود بند می آید و آفتابی می شود :)

آخییی 
:())))
^__^
سلام

خدا رحمتشون کنه
و
همه مادرها و پدرها در صحت و سلامت کامل حفظ کنه


باز خوبه مجلس تبدیل ب مجلس جشن و شادی نکردین! -____________-

سلام 
الهی آمین
نه دیگه خودمو نگه داشتم بیشتر زیر پوستی شادمانی کردم ولی خب مشخص بود حال و هوام عوض شده :)
ای جان :)

*__*
:)
(:
اخییییییی  واسه چال لپ

شما دیگه داغون اینی    اینجا بود که چال لپ زد متن احساسی مارو خراب کرد

پیشنهاد میکنم  برید حتما عمل کنید

ینی اینقد قشنگه
عااااره واسه چال لپ...
متن احساسی بود؟  ولی فکر کنم از اولش معلوم بود قراره بپرم وسط احساس متن :)))
به شخصه دارم به این پیشنهاد به طور جدی فکر می کنم
خعلییییییی قشنگه ^__^
عزیزم ^_^
فداتم ^__^
قرار که بود ولی اصا فکر نمیکردم  بخوای درباره چال لپ حرفی بزنی

خخخخ ای خدا

حتما عمل کن

واسه ما زیاد جالب نی
عاخه چال لپ خعلی دوس دارم ^__^
اگر پولش دستم بیاد احتمالش زیاده 
چرا جالب نیست؟! 
لابد خودتون چال لپ دارید تکراری شده براتون 
اگه داشتم حرص تو رو در میاوردم

نمیدونم جالب نیس

ماهیچه های صورتم کلا سالمن
عه وا... دل تون میاد من گناهی رو اذیت کنین؟!
خب هر کسی سلیقه ای داره دیگه اکشال نداره دوست نداشته باشید :)



اره چرا نیاد
من کلا اذیت کردن تو ذاتمه 
:)
ای بابا ... ایموجی مظلومانه
ایموجی شیطان
اعوذبالله من الشیطان الرجیم :()
من شیطان رحیمم
-__- من دیگه حرفی ندارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan