چال لپ داری؟ خدا ازت نگذره

دیدید یه وقتایی سوزن آدم روی یه چیزایی گیر میکنه؟

الان یه مدته که سوزنم روی چال لپ گیر کرده...یعنی از اولشم دوست داشتمااااا اما الان چند وقته حساااابی درگیر این مقوله شدم،

بعله چال لپ :/ 

به حدی به این پدیده عشق می ورزم به حدی برام جالب و دوست داشتنیه به حدی علاقه مندش شدم که حس میکنم داره به یه علاقه ی غیر عادی تبدیل میشه!!! 

طوری که گاهی اگر تو خیابون یه رهگذر با چال لپ از کنارم رد بشه ممکنه بپرم انگشتمو فرو کنم تو لپش و با ذوووق بگم وووووووی چالشو ببییییین :| یا مثلا به طور غیر عادی زل بزنم به لپش طوری که بنده خدا وحشت کنه (دقیقا مثل آدم خواری که به طعمش نگاه می کنه)

چند روز پیش سر کلاس اجرای احکام استادمون که اتفاقا خعلیم با جذبه ست و همه ازش حساب می برن و سی سال سابقه ی قضایی داره نشسته بودم و اصلا حواسم نبود نیشمو تا ته باز کردم و غررررق چال لپ استاد شدم ... دوستم میگه چته استادو خوردی که! سنگین باش داره نگاهمون می کنه!

 با ذوق بهش میگم ببین چه پدیده ی جذابیه؟ توی شصت سالگی هم می تونه یه عاااالمه آدمو جذاب کنه...

میگه چی؟ 

میگم چال لپ دیگه ^__^ 

یه نگاه عاقل اندر سفیهی می کنه و می ره سراغ جزوه ش ...

الانم دارم تو آینه به لپای خودم نگاه می کنم و به این فکر میکنم این همه لپ بدون چال لطفی نداره واقعا... یعنی ممکنه یهو خل بشم برم عمل زیبایی چال اندازی انجام بدم؟ :/

عهههه حقوق میخونین ^…^ چقد خوب 
حقوق چاله چوله زیادی داره :|

بله حقوق می خونم
 ^_^ 
حقوق چاله چوله ایه که دست و پا درآورده :/
سلام
:/

سلام ^__^ 
احتمالا شما چال لپ دوست نداری خخخ

خخخخ اره امکانش خیلی زیاده
امکان خل شدن من؟ 
اون که قطعیه ...چون من واقعا خل تشریف دارم :))))
بابا این چال و... رو ول کن مهم آدم بودن و انسانیته
دوست دختری داشتم چال داشت ولی بیشعور نفهم بود!
خب چال به بیشعوریش کمک نمی کرد
آدم آدم باشه هیچ کدوم از اینارم نداشته باشه!

حرفتونو قبول دارم...ولی خب چال لپ دوست دارم چه کنم :(
من وقتی می‌خندم چال لپ دارم :|
واااای توعشق منییییی
میگم چرا انقدر ندیده دوستت دارم  ^__^
سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۰۸:۴۹ مریــــ ـــــم
بروو مگه عملش هست؟؟؟
من تا نوجونیم داشتم 
نمیدونم چی شد یهو پر شد
:|
آره هست ولی هزینه ش زیاده
واقعا پر شد؟ چه عجیب!
سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۰۹:۳۹ مریــــ ـــــم
اره
دیگه اثری ازش نیست
:|
یکی از شکستای بزرگ زندگیم محسوب میشه
عاخ عاخ من به جای تو کمرم شکست 
گریه ی حضااااااار
می خواستم بگم برید عمل کنید اما خودتون اشاره کردین! :|

البت عملش کاری نداره!
با ی نخ و سوزن قسمت مربوطه بدوزید! خودش درست میشه! ^_^
دیگه انقدر دل ندارم سوزن نخ بردارم بیفتم به جون لپم :/
فک کنم منم یکیشو داشته باشم!! البته وقتی میخندم! 

من برام چال زنخدان جذاب تره!!
بعضیا یه دونه چال لپ دارن شما از اون بعضیایی ^_^ 
اونم قشنگه ولی برای من مثل چال لپ نمیشه 
در لپ سمت چپم از این نوع فلجی مشاهده میشه :))
چرا همه از این فلجی یه چشمه دارن جز من؟ 
:(
منم دارم سمت راست صورتم البته با خنده های خاصی نمایان میشه ولی دلم به همان خوش است که ماهم چال داریم خخخ به دخترعموهام که ندارن با همون پزشو میدم و دلشان را آب مینمایم ^_^ 
خوش به حالت
عاخه این اصافه؟ نه انصافه؟ 
گریه کنان صحنه را ترک می کند 
چال لب داریم. حراجش کردیم! خونه دار و بچه دار. زنبیل و بردار و بیار


منظورتون چال لپه؟ 
من اگه چال لپ داشتم انقدر ارزون نمی فروختماااا خود دانید 
آره منظورم چال لپ هست! نقطه اینور اونور شد. سخت نگیر

من متعلق به همه هستم! حراجش کردم!
خوش به حالتون چال لپ دارید :( 

ریا نباشه من چال دارم،منتها یه بند انگشت پایین تر از لبمه،اینم پوان حساب میشه عایا؟
اگه خودت دوستش داشته باشی آره حساب میشه ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan