تهاجم زبانی

راست می گن که این فضای مجازی زده دایره واژگان و زبان رسمی و مادری و املا و انشا و غیره و ذلک رو پوکونده رفته :/ 

امروز اومدم یه نامه ی اداری بنویسم شونصد تا گاف املایی و دستور زبانی که نزدیک بود از خودم در کنم به کنار، آخر نامه داشتم می نوشتم تشکرمندم   -__- 

الفاتحه

سلام

واقین! :(
سلام 
حقیقتا :(
:)) تشکرمندم تا حالا نشنیده بودم. باحاله...من هرکاری میکنم نمیتونم عاخه و عایا رو درست بنویسم. با عین بیشتر دوسشون دارم :|
تشکرمندم رو که زیاد میگن! من که زیاد استفاده می کنم 
منم عاخه و عایا و عادم و عه و ...رو بیشتر از آخه و آیا و آدم و إ دوست دارم :)
تشکریجات :|
خواهش فوکولیم :|
خواهشیجات 
لاقابل :)))
پوف
هعی :)))
خسته نباشید  واقعا
 زبان فراسی چند میاوردی تو دبیرستان
سلامت باشی
باور کن زیر ۱۸ نداشتم :)))
تازه نقطه اوج ماجرا اینجاست که رشته دبیرستانم علوم انسانی و ادبیات بوده 
خخخخ
کامنتِ جنابِ دیوانه و جوابت :)))
خخخخخ ؛ )
:))
منم تو پیامای رسمی که به یه ادمی که باهاش رودروایسی دارم میخوام بدم زیاد ازاین کارمیکنم
آخه پیام رسمی هم خودش تو فضای مجازیه طبیعیه آدم گاف بده من نامه اداری رو کاغذ داشتم می نوشتم ببین چقدر داغونم :)))
خسته نباشید واقعا ما که نمره زبان فارسیمون زسر خط فقر بود  باید چیکار کنیم
نمی دونم والا من که دارم می رم از خدا بترسم حالا شما هر کاری صلاح می دونید انجام بدید دیگه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan