انصاف نیست :/

این انصاف نیست که بالاشهر واسه مرفهین بی درد برف پنبه ای بیاد و یک متر بشینه بعد سهم ما فقط ته مونده های جا مونده میون باد باشه که نرسیده به زمین بخار بشه...این انصاف نیست که دلم لک زده باشه واسه یه برف بازی حسابی وحداقل یه نفرم تو خونه نباشه که پایه باشه بریم ارتفاعات اطراف شهر روی برفا تیوپ سواری کنیم و با گلوله برفی بزنیم خودمونو شتک کنیم رو زمین عاخرشم با دست و پای ورم کرده و سرما زده برگردیم خونه کنار بخاری یخامونو آب کنیم...

این انصاف نیست این همه هوای دلچسب و دو نفره رو تنهایی گز کنم و به جای یکریز وراجی کردن برای تو یه هنسفری بچپونم تو گوشم و به فکر جای خالیت ریز ریز گریه کنم...

این انصاف نیست ... واقعا انصاف نیست

سلام

واقین انصافانه نیس! :(
سلام 
نیست دیگه...نیست :(
آره انصاف نیست .. ولی متاسفانه شرایطیه که هست
زمستونا برو آبعلی
یا تبریز حسابی برف هست :)
همون دیگه مشکلم اینه که هوچکی نیست منو ببره ...پدری خعلی به اصالت شیرازی خودش معتقده متاسفانه پایه نیست :/
برف پیشکش، دوتا چیکه بارونم نمیاد:/
تو بگو یه چیکه :(
انصاف که نیست ولی تو خوب باش :)
نمیشه که با این همه بی انصافی حال آدم خوب باشه ولی خب من پوستم کلفته دارم سعی میکنم خوب باشم
دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ , ۰۹:۰۴ مریــــ ـــــم
منم میگم انصاف نیست
مخصوصا قسمت دوم
:|
هعی... شکلک بغض :(
منظورتون از قسمت تنهاییش نمیفهمم دقیقا

ولی این که تنهایی نیست با خانواده برو با دوستان برو والا
 تو تنها جایی که ادم نباید احساس تنهایی کنه باید همین جا باشه
خب تنهایی که فقط از اون دو نفره های مد نظر شما نیست که!!!
فقط قسمت آخر متن دو نفره ست 
اولش مربوط به تنهایی ناشی از ناپایه بودن خانواده ست :/
نمیان و نمی برن دیگه :(
نه.. نیست :(
خیلی خوب بود! اصلا کپی :/
:(
خخخخ...به قول دوستان با ذکر منبع کپی آزااااد ^_^
حالا بخاطرِ من بخند :)
چشششم :)))
به خاطر تو دنیا رو به هم می ریزم مهربون خنده که سهله...
اخی  این دیگه خیلی بده

آره دیگه...به خاطر همین دلمان بسی بسیار گرفته دیگه :(
به یچی دیگه فکر کن
 بسی بسیار درک میکنم
الان دارم به چال لپ فکر می کنم 
خخخخ
خخخخ   خیلی بهتره
اوهوم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan