عاشقانه

_چرا همه ی سااااال فصل نرگس نیست؟ به عبارتی چرا فقط تو آغوش زمستون نرگس سبز میشه؟

 

نرگس هایش را با تمام وجووووووود بو می کند و مست می شود *__*

عاشقی. از نگاهت معلومه. ^_^
عاخ عاخ...دیدی که رسواااااا شد دللللم ؟؟؟  ^___^
عاشق نرگسم :)))
نرگس پادشاه گل هاست...
:)))
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۰۸:۵۸ مریــــ ـــــم
ماتو خونمون بوتشو داریم
:|
البته مال ماهم فقط زمستونا گل میده
وااااای چه خانواده ی خوشبختی!!! بوته ی نرگس دارید؟!؟!؟
مردم برای خونه تون *__* 
آره دیگه فصلش زمستونه بقیه فصلا گل نمی ده...اعتراض من عاشقم به همینه دیگه!
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۰:۰۰ مریــــ ـــــم
اوهوم
داره تکثیر میشه جدیدنا
:))
خوش به حالتون... 
از طرف من ببوسشون...
عاخه من عادت دارم گلای شمعدونی و یاس باغچه مونو می بوسم :) 
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۲:۴۳ مریــــ ـــــم
مامان و خاله منم گلارو میبوسن
:))
دوست داشتنیای مهربون *__*
من تحت تاثیر پست قبلیت قرار گرفتم و برا تولد همسرم یه شاخه نرگس خریدم. (به اضافه کادوش)
و اون تا گل رو گرفت بو کرد و گفت: این که بو نمیده :|

بهش میگم به هرکی من این گل رو میدادم میگفت واااااااااااای چه گلییییییییییی !!! تو خودت گل بودی... ولی تو میگی این که بو نمیده :| 
خودش مرده بود از خنده 
خخخخخ...واااااای عااالی بوده واکنششون...پوکیدم از خنده
0__0 مگه میشه عطر به این زیادی رو حس نکنه؟
به نظرم یه دکتر گوش حلق بینی ببرشون شاید بینی شون کیپ شده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan